![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() ik vind het heel erg dat we aanvaarden dat er 'probleemwijken' zijn, net zoals er 'probleem jongeren' zijn.
Dit is inderdaad pure struikvogel politiek Volgens mij is er alleen een probleem met de politieke wil om de politie te laten doen wat er in een normaal land van haar verlangt wordt: de orde handhaven en de burgers de ruimte geven waar het veilig is te leven. Mij gaat er het niet om wie die 'jongeren' zijn, gewoon zero tolerantie en de rest komt vanzelf. Kijk maar naar de controle en straffen op verkeers snelheid: hier is wel de politieke wil en met resultaat. Dus zo moeilijk is het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...resteerd.dhtml Nog altijd even zeker van hetgeen U beweerd mijn beste... ![]() |
|
![]() |
![]() |