![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willem, als je zo iedereen moet negeren, babbel je op den duur tegen jezelf ? of hoe doe je dat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind mijn manier sportiever dan om op een alarmknop te duwen zodat iemand strafpunten zou krijgen en vooral ook: rustgevend. Blijf waardig.
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of ze je nu eren, je in de grond stampen of het voorwerp zijn van fysieke ongemakkelijkheden. Er zullen zeker wel sites zijn, willem, op .nl waar je verder je kortzichtigheid kunt botvieren. En vind je die niet, dan vraag ik dat je wat ruimer perspectief te voeren. En eerst de zaken of de mogelijkheden te overwegen, desnoods te informeren, te onderzoeken, voordat je ze bekritiseert of zelfs afschiet. Want dat laatste, ben je voor één of andere reden, heel sterk toe geneigd. Ik noem dat dwarsliggers-mentaliteit. Laatst gewijzigd door JurgenD : 20 februari 2009 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al eens wat bijgetimmerd over http://www.thoriumpower.com/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thorium is een gekende potentiele bron van energie, India bijvoorbeeld steekt een bult tijd en geld in de research rond deze grondstof.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat de elecriciteit betreft, geeft de regering teveel steun aan de zware vervuilers. De milieubewegingen en Groen! willen o.a. dat verbrandingsovens en de bijstook in oude kolencentrales geen groenstroomcertificaten meer krijgen. Voor mijn echte groene stroom van Ecopower betaal ik als kleine verbruiker trouwens nu al minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Passief wonen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() dat is logisch omdat btw verlaging het energieprobleem verergert en niet verbetert
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus 0% btw op isolatie bvb en 50% op gas. Je verschuift de supply demand curve van gas, duurder gas dwingt de consument tot zuinigheid. De oplossing tot zuinigheid wordt goedkoper. Dus de goedkopere oplossing wordt ook veel meer rendabel voor de consument. Nu is het precies verkeerd, je betaalt 6% op gas, en 21% op isolatie in het brico bvb dus de consument kan nooit rendabel energieinvesteringen doen....
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 20 februari 2009 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Geloof is plezant maar laten we het toch even over de feiten hebben. Wind is geen constante supply dus als je alles uit windenergie wilt halen dan zou je de volledige aardbol vol windmolens moeten zetten en deze in 1 enkel grid moeten koppelen. Ik zie dat de eerste 50 jaren nog niet gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 21 februari 2009 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ooit al gehoord van "limits to growth" (Club van Rome, 1972)? U bent in slecht gezelschap...
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten andere: is het geen goede zaak dat verbrandingsovens energie leveren? Is het geen goede zaak om een bijstook te hebben in kolencentrales? Citaat:
1.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
onlangs las ik een artikel in de TIjd over de Grid- koepel, en smartgrids, die stelt als het windmolenpark daar in Duitsland de volle laag gaan krijgen, dat we van Polen tot in Noord Frankrijk al onze centrales mogen platleggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Nee hoor, bij een echte storm worden molens stilgezet.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze worden geremd willem, en bij een zware storm worden ze stilgelegd door de wieken te draaien tot eenpunt dat ze geen wind meer vangen omdat ze zichzouden kapotdraaien;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Desondanks gaan er per iedere 1-3 stormen toch ook wel enige van die molens tegen de vlakte. Zowel technisch als uiterlijk vind ik die gestroomlijnde reuzenmolens prachtig (dat laatste is lang niet iedereen met mij eens) maar het compromis tussen opbrengst en sterkte/duurzaamheid blijft aan de gewaagde kant. Maarja, kleinere molens brengen per stuk ontzettend veel minder op en zijn toch duur in bouw/aanschaf.
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Al redelijk wat meningen te lezen hier... het is echter vooral met reusachtige oppervlakten aan PV zonnepanelen dat ze in Duitsland werken, niet zoveel met windmolens.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |