![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Het is niet omdat je een klacht indient dat er ook automatisch een rechtszaak van komt.
Zeker in dit geval lijkt mij de kans daarop nihil te zijn, spijtig voor een keer. De procedure om de partijfinanciering van Ecolo stop te zetten kan voor mij wel opgestart worden, eerst Hezbolla het Europees parlement binnenloodsen en nu mee opstappen in een "anti-semitische" demonstratie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Ik dacht dat Hezbollah op de Europese lijst van terroristische organisaties staat maar dit is blijkbaar niet het geval. Die parijfinanciering komt dus blijkbaar niet in het gedrang.
![]() Hezbollah kan dus ook zonder problemen geld inzamelen in Europa. Laatst gewijzigd door Guust : 19 februari 2009 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Antwerpen hebben ze in de Pelikaanstraat in de diamant een paar jaartjes terug eens een inval gedaan en een miljarden belastingsfraude vast gesteld, weet je nog? Nog iets over gehoord sindsdien? Wij zwijgen over dit als jij zwijgt over dat; aan dat soort oplossingen denk ik eerder. Dat zijn zo van die typische Belgenoplossingen zoals ook ons Laurenke al door de procureur hem zelf vrijgesproken werd nog voor hij verhoort was. In België mag niets maar in België kan alles! Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Experiment : 19 februari 2009 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mede zijn sporwagentje/s die rond tuffen onder Frans kenteken. Flits maar België en stuur de bekeuringen maar naar mijn lege doos die gevestigd is te Frankrijk en waarop mijn karretje ingeschreven is. Is dat niet even gemakelijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zou zo moet zijn, alleen.....
Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal me even verduidelijken.
Jij klaagt mij aan met burgerlijke partijstelling maar ik sus jou met een en ander om je klacht in te trekken vb. .... Ben je mee? Het is overiggens ook niet gebruikelijk dat een procureur de aangeklaagde vrijspreekt zonder rechtspraak, als je me begrijpt. Dus, zoals ik al eerder zei, In België mag niets en kan alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op die wijze kan alles natuurlijk. Maar zelfs als de zaak voorkomt en dat is het geval bij een klacht met burgerlijke partijstelling , kan één of andere, door het regime bemoemde rechter, weerom beginnen met het proces van minimalisering. Het regime kan zich een succesvolle rechtsgang van een joodse organisatie tegen datzelfde regine niet permiteren. Daarom zeg ik u, uiteindelijk komt er niets van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het CCOJB maakt zich ontiegelijk belachelijk! Zouden ze ook klacht hebben ingediend tegen de "Union des progressistes juifs de Belgique" voor antisemitisme en negationisme? Want die "lagen ook aan de basis van de manisfestatie" (lees: ondertekenden mee de platformtekst). Ze hebben natuurlijk geen poot om op te staan. Er is niets mis met de platformtekst van de manifestatie en dat is natuurlijk het enige waar de ondertekenaars van die platformtekst voor verantwoordelijk kunnen gesteld worden. Het is dus nogal logisch dat er met die klacht niets zal gebeuren. Ze is immers ongegrond.
Laatst gewijzigd door Edina : 19 februari 2009 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Partijlid
|
![]() Bij een burgerlijke partijstelling kan de onderzoeksrechter idd een zaak niet meer seponeren. Bij een burgerlijke partijstelling kan de openbare aanklager echter zelf wel om een seponering vragen bij de rechtbank en als de rechter hiermee instemt komt er ook geen proces.
Hier gaat het echter over een klacht bij het CGKR en dat beslist zelf wat ze met een klacht doen. Ik weet niet of hierrond een wettelijke regeling bestaat of dat dit aan het inzicht van het CGKR wordt overgelaten. Ik ben echter eerder geneigd het tweede te geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Guust hier aanhaalt is inderdaad ook nog mogelijk en een niet ondenkbaar scenario Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2009 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() In feite zouden vreemdelingen waaronder de joden hier geen dergelijke organisaties mogen hebben, laat staan over de mogelijkheid kunnen beschikken om hier klacht tegen iets of iemand in te dienen.
Mijn sympathie gaat in deze dan ook onverwijld uit naar de vakbonden, de PS, Ecolo, CdH,... maar omdat ze zelf de multicul hebben ondersteund en nog steeds verder uitbouwen, kunnen ze uiteraard de pot op en kunnen ze nu inderdaad maar beter een koekje van eigen deeg krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou beter de zionistische lobby eindelijk eens aanpakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() De bestuursraad van het CGKR is volledig politiek benoemd, die zullen natuurlijk niet in hun eigen vingers snijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() Lijst leden bestuursraad CGKR: allemaal politiekers of kabinetsmedewerkers:
http://www.diversiteit.be/?action=on...ad+van+Bestuur |
![]() |
![]() |