Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2009, 15:50   #21
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
Ik ga stoppen met kranten lezen en posten... maakt mij alleen maar kotsmisselijk en ziek.
Heb er geen zin meer in. Ga stoppen voor ik hier begin te schelden op dat gespuis en dan strafpunten krijg.
Dat lijkt me het beste ja.
Oud 20 februari 2009, 16:37   #22
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Ah, ok.

Rekent u ook Belgen met vreemde afkomst(enkel Belgische nationaliteit dus) tot het buitenlands gespuis, of enkel deze met een dubbele nationaliteit?
Eens dat ze " belg " zijn , blijven ze belg. Maar als het er met twee paspoorten zijn, zou je de belgische nationaliteit wel moeten kunnen afpakken , zo het schurken zijn die we hier liever kwijt dan rijk zijn. In Marrokko , Turkije en dergelijke zullen ze er wel raad mee weten. Daar bestaan ook gevangenissen hoor !
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 16:38   #23
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me het beste ja.
Ja, men moet die jongens vooral niet beledigen, hé. Stel je voor dat ze getraumatiseerd raken zeg. Dan zou je nog voor een racist kunnen doorgaan !
Oud 20 februari 2009, 16:43   #24
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Ja, men moet die jongens vooral niet beledigen, hé. Stel je voor dat ze getraumatiseerd raken zeg. Dan zou je nog voor een racist kunnen doorgaan !
Dat is alleen maar wanneer je racistisch geïnspireerde scheldwoorden gebruikt tijdens dat beledigen hoor.
Oud 20 februari 2009, 16:51   #25
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eens dat ze " belg " zijn , blijven ze belg. Maar als het er met twee paspoorten zijn, zou je de belgische nationaliteit wel moeten kunnen afpakken , zo het schurken zijn die we hier liever kwijt dan rijk zijn. In Marrokko , Turkije en dergelijke zullen ze er wel raad mee weten. Daar bestaan ook gevangenissen hoor !
Met dat "belg" -zijn- begrip scheelt ook één en ander! Nu is het enkel een papiertje geven aan iemand die toegang geeft tot de sociale zekerheid en noem maar op! Wat moet je bewezen hebben om "belg" te worden? Niets.

Kunnen aantonen (eventueel met vervalste papieren) dat je hier al een tijdje rondloopt? Men zou het begrip "kandidaat-belg" moeten invoeren: je bent dat gedurende 5 of meer jaren. Indien je je al die tijd op een aangepaste manier hebt gedragen in onze maatschappij, dan, en pas dan kun je echt "Belg" worden! Ondertussen een paar keer serieus in aanvaring met het gerecht = back van waar je komt!
Eigen gespuis (dat is er ook) hier den bak in, en plaats zat. Vreemd gespuis terug naar "den vreemde"! Nu zijn we hier maar steeds cellen aan het bijbouwen aan 150.000 euro per stuk voor al het schorremorrie van de planeet dat tot hier is geraakt! We kunnen echt wel wat beters doen met ons belastingsgeld...

Laatst gewijzigd door andev : 20 februari 2009 om 16:59.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 16:55   #26
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Allé stel, we zetten die gasten ook echt buiten. Wat dan?
Is het probleem dan opgelost? Gaan die kerels dan zoiets nooit meer doen en altijd braaf zijn?
Misschien gaan ze in dat land waar gij ze naartoe stuurt en waar ze misschien zelfs nooit geweest zijn gewoon terug opnieuw beginnen. Durft gij de onschuldige slachtoffers dan recht in hun ogen kijken en zeggen dat het hun eigen schuld is? Dat ze hun crapuul maar hadden moeten bijhouden?
En gaan zulke dingen dan nooit meer voorvallen? Onze autochtone jongens doen zoiets niet zeker? Al gehoord van Bart Bonroy?
En wat als die gasten na een paar weken gewoon terug aan uw deur staan? Elke keer terug opnieuw buiten smijten om de paar weken?
Zijn de oorzaken, de redenen waarom zulke gastjes deze dingen doen dan opgelost?

En hoe gaat ge dat praktisch oplossen? Iedereen met een dubbele nationaliteit en een strafblad op een trein zetten in een beestenwagen richting uitwijzingskamp, alwaar ze nog wat zware arbeid kunnen verrichten voor ze uitgewezen worden?

Ge moet mij niet verkeerd begrijpen hé, ik vraag dit niet om moeilijk te doen ofzo. Dit is gewoon wat ik mij afvraag als ik reacties zoals die van u lees.
Zou het misschien kunnen dat ge zo kwaad en verontwaardigd zijt (en terecht!) dat ge misschien een beetje overhaast te werk gaat?
Goed. Sluit ze dan op in een werkkamp, waar ze dwangarbeid moeten verrichten tot hun slachtoffers vergoed zijn ! Tot de laatste cent ! Desnoods blijven ze heel hun leven daar werken. En als hun straf over is, en ze zijn buitenlanders, dan worden ze de deur uit gezet. De eerste charter die naar hun land vliegt, daar zitten ze op ! En als ze vervelend doen, geef je ze maar een slaapilletje voor onderweg, dat er geen overlast is voor de andere passagiers, en de bemanning.
Oud 20 februari 2009, 16:56   #27
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
Ik ga stoppen met kranten lezen en posten... maakt mij alleen maar kotsmisselijk en ziek.
Heb er geen zin meer in. Ga stoppen voor ik hier begin te schelden op dat gespuis en dan strafpunten krijg.
Stoppen mag je vooral niet doen!
Dan zijn "ze" er in geslaagd je monddood te maken, en daar werken ze nu al genoeg aan zonder dat we het ze cadeau moeten geven! Een paar strafpunten zijn het einde van de wereld niet, gewoon vermoord worden omdat je je mening durft zeggen zoals in bepaalde van hun landen , d�*t is pas erg. Indien we allemaal in ons hoekje blijven zitten met onze ogen en oren dicht brengen we dat weer een stapje dichterbij...
Oud 20 februari 2009, 16:58   #28
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Met dat "belg" -zijn- begrip scheelt ook één en ander! Nu is het enkel een papiertje geven aan iemand die toegang geeft tot de sociale zekerheid en noem maar op! Wat moet je bewezen hebben om "belg" te worden? Niets.

Kunnen aantonen (eventueel met vervalste papieren) dat je hier al een tijdje rondloopt? Men zou het begrip "kandidaat-belg" moeten invoeren: je bent dat gedurende 5 of meer jaren. Indien je je al die tijd op een aangepaste manier hebt gedragen in onze maatschappij, dan, en pas dan kun je echt "Belg" worden! Ondertussen een paar keer serieus in aanvaring met het gerecht = back van waar je komt!
Maak er " kandidaat -Europeaan " van, en ik ben akkoord. Want ze hier buitengooien om ze in Nederland of Duitsland te zien opduiken een jaar later, dat is ook onzin.
Oud 20 februari 2009, 17:06   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maak er " kandidaat -Europeaan " van, en ik ben akkoord. Want ze hier buitengooien om ze in Nederland of Duitsland te zien opduiken een jaar later, dat is ook onzin.
Ik dacht gelezen te hebben dat men nu op het niveau "Europa" stilaan bezig is met het nodige te doen om dat heen-en-weer lopen tussen de staten onder controle te krijgen. Met de huidige technische middelen moet dat een fluitje van een cent en een paar computerbestanden zijn! Gewoon van iedereen, autochtoon en allochtoon, vingerafdrukken of whatever opnemen! Hadden ze van meetaf aan moeten organiseren ipv te wachten tot het multiculkalf bijna verdronken is!
En doe er nog een Europese vreemdelingenpolitie bovenop die ze inderdaad weer buiten de Europese grenzen kiepert en over de nodige gegevens beschikt.
Oud 20 februari 2009, 17:33   #30
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Stoppen mag je vooral niet doen!
Dan zijn "ze" er in geslaagd je monddood te maken, en daar werken ze nu al genoeg aan zonder dat we het ze cadeau moeten geven! Een paar strafpunten zijn het einde van de wereld niet, gewoon vermoord worden omdat je je mening durft zeggen zoals in bepaalde van hun landen , d�*t is pas erg. Indien we allemaal in ons hoekje blijven zitten met onze ogen en oren dicht brengen we dat weer een stapje dichterbij...
Je krijgt hier helemaal geen strafpunten als je dat gespuis beledigd. Je krijgt strafpunten als je andere forummers persoonlijk beledigd.
Oud 20 februari 2009, 18:35   #31
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Dan heb ik "toevallig" geen belwaarde meer...
Oud 20 februari 2009, 19:30   #32
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Dan heb ik "toevallig" geen belwaarde meer...
...en 17 messteken in uwen darm. Ge kunt zien dat ge:

a. nog belwaarde genoeg hebt om uw belagers te believen
b. uw GSM nadien niet terugvraagt
c. bij de volgende verkiezingen terugdenken aan deze verrijking!
ndob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2009, 20:07   #33
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

hahahahaha dat wil ik nog wel eens zien gebeuren
Niet om mij macho te gedragen, maar wie een mes naar mij trekt, krijgt het in zijn keelholte terug
Oud 20 februari 2009, 23:53   #34
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
hahahahaha dat wil ik nog wel eens zien gebeuren
Niet om mij macho te gedragen, maar wie een mes naar mij trekt, krijgt het in zijn keelholte terug
Ik wil dat best geloven dat jij dat kunt. Met wat training gaat alles. Maar wat als er 17 van die die wildemannen met een mes in hun hand staan ? Of als ze allemaal tegelijk aanvallen, zelfs zonder mes ?
Oud 21 februari 2009, 08:17   #35
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wil dat best geloven dat jij dat kunt. Met wat training gaat alles. Maar wat als er 17 van die die wildemannen met een mes in hun hand staan ? Of als ze allemaal tegelijk aanvallen, zelfs zonder mes ?
Dat is juist, maar als ooit zo iets gebeurt met mij of een naaste, dan vind ik nadien een methode om onder hen een massa-slachting aan te richten. Daar ben ik zeker van.
HVT zal gauw vergeten zijn. Het is godverdomme dagelijkse kost dat wij op onze kop laten schijten, dat we ons laten halfdood steken, slagen, gelijk makke schapen. Ze moeten maar eens van antwoord gediend worden, in de taal die ze begrijpen: die van extreem geweld.
ndob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2009, 08:39   #36
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het probleem zijn niet de jongeren, maar justitie en politici.

Moesten er minder belachelijke wetten gemaakt worden, zoals een vader die veroordeeld kan worden omdat hij zijn zoon een paar tikken tegen zijn oren geeft voor wangedrag.
Of een moeder die veroordeeld word omdat ze haar kleuter een tik tegen de billen geeft.
En jongeren leerplichtig maken tot hun 18, maar hen ook meerderjarig maken op hun 18 en de ouders elke vorm van gezag verder ontzeggen vanaf hun 18de verjaardag en voor hun 18de niet echt straffen geven voor moord, verkrachting, afpersing, diefstal met geweld.
En de daders beter beschermen en behandelen dan de slachtoffers.

Laatst gewijzigd door Jantje : 21 februari 2009 om 08:40.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2009, 10:18   #37
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Als ge dan toch al motten gaat krijgen, kunder beter gelijk wat uitdelen ook he

In mijne puber tijd (lol snaptep) was dat toch allemaal anders zenne....
Toen we zo rond de 12 jaar waren hadden wij ook al eens last met jongeren, maar jaren later kwamen we dan wel weer overeen.
Nu zeggen we zelfs goeiendag tegen mekaar...
Maar respect dwingt ge af door er terug op te motten, als ge u laat doen aanzien ze u als nen sissy. Als ze ne maat van u afslagen, zie ge dan doen ,of helpt ge hem? En hoe ver ga je? Vanaf er een wapen bovengetrokken wordt is het wettelijke zelfverdediging he.

Wat ik ook dikwijls tegen een overheersende groep zei was het volgt: Ge moogt afkomen, maar den eerste da nor voren komt, breekek zijne nek en klasseer da onder wettelijke zelfverdediging

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 21 februari 2009 om 10:47.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be