![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet al lukken, er niet mee neerstorten. Als er iemand pech heeft dan ben ik het wel. Ik reis niet graag met de vlieger.
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nou, wat een toeval. Ik was de dag van de Bijlmerramp in Amsterdam. Op weg naar het Centraal Station ben ik overvallen door twee junks met een spuit. Later toen ik in de trein zat terug naar huis, hoorde ik op de radio van het vliegtuigongeluk. Het was een inderdaad een trieste dag. Ik was twintig gulden armer en Amsterdam een hoop flats armer.
![]() |