![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat het hoog tijd wordt dat over de hele wereld aan geboortebeperking wordt gedaan en niet alleen in België. Geen enkele vrouw zou nog meer dan 2 kinderen mogen krijgen; na de tweede bevalling meteen sterilisatie. We zijn met veel te veel mensen op onze wereldbol en er moeten drastische maatregelen genomen worden.
Jammer genoeg is dit een utopie, vele volkeren zullen hieraan nooit willen meewerken, zeker in de ontwikkelingslanden waar men nog altijd gelooft dat welvaart en een groot aantal kinderen hand in hand gaan.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 1 maart 2009 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() vs.
Letterlijk ?
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach wou wat met woordjes spelen
![]()
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() 'k vond 't wel grappig.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ja, maar dat is een beetje onnozel, vind je niet ? Neem dat bvb Iran hier een atoombom dropt, dan zijn de Vlamingen ook gepest, maar jij toch ook ? Wel, elk klein allochtoontje dat hier geboren word, da's een levende tijdbom. Die evengoed in jouw gezicht kan ontploffen als in dat van andere Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik ben van mening dat het grote aantal immigranten die nu ons land binnenkomen dit doen met de bedoeling een ideologie op te dringen die haaks staat met datgene waar wij in geloven.zij worden ook belg maken kinderen enz.... zij zorgen er ook voor dat een grote bevolkingsgroep in ons land tussen twee vuren komt te zitten en dat komt het integratieproces niet ten goede. dmv medische ingrepen een geboortebeperking invoeren vind ik ook niet kunnen. het aantal kinderen per gezin kan bepaald worden aan de hand van het inkomen bvb. een maximum aantal kinderen per gezin variabel met de bevolkingscijfers een periode inlassen van bvb 5jaar voor immigranten waarin zij eerst hun plaats kunnen zoeken in de maatschappij alvorens kinderen te verwekken. |
|
![]() |
![]() |