![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Persmededeling van Fervent Nationaal hieromtrent:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Somers gebruikt dit als puur propagandamiddel.
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we liever 800 miljoen euro spenderen aan beter sport-onderricht voor jeugd. Een gezondere, fitte bevolking is ook een investering die terugverdiend wordt. Maar waarschijnlijk is dat niet glamoureus genoeg voor mijnheer Somers, die steekt het liever in een 3 wekend durend Nike-Coca Cola circus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zoals het nu loopt is er binnen 5 jaar gene privé meer. Faillissementen van de dag (14/04/2004) Aantal vandaag: 67 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 35000 nieuwe banen... er staat nu bijna een half milioen werklozen aan te schuiven aan "den dop" en nog zijn er firma's die geen werknemers vinden....
Wie gaan ze daar voor vinden? Zij die leven van het OCMW een jaar laten werken zodat ze kunnen gaan stempelen ? Prima om het OCMW te ontlasten , maar in de praktijk ![]() En laat ons stellen dat die 800000 euro er 2 miliard worden... Hoeveel zal de privé mogen investeren? En als de privé het geld niet bijeenkrijgt ??? De superboetes tijdelijk verhogen om aan het geld te komen ![]() Een ideaal spelersdorp nodig... HET IS ER AL ... DOEL 8) , breek het niet af maar renoveer het dorp ... De enige die wat hebben aan het nieuwe dok zijn P&O ports en Katoennatie die een monopolie uitbouwen op de linkeroeverhaven. ![]()
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een medaille hebben we al binnengehaald. De gouden medaille geld weggeven aan nutteloze studies die enkel moeten bewijzen wat moet bewezen worden.
Laat mijnheereke Somers maar eerst eens zorgen dat er genoeg geld is voor de gehandicapten sector en dat die mensen niet zoals vorig jaar hun loon van december pas in januari krijgen. Net zoals nu trouwens al jaaaaaren gebeurt met de mensen van het onderwijs.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() en over de 250 miljoen EURO voor een nieuw olympisch stadion die men niet meerekent zwijgen ze in alle talen
![]()
![]() |
#28 |
|
![]() Cijfer je rijk. Een nieuwe olympische discipline waarin Bart Somers goud zal halen in 2016.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Xal eens vragen aan boer peeters of we zijn weien mogen gebruiken... Waarschijnlijk krijgen we dat wel voor een prijske en een fleske jonge jenever... ![]() ![]() (Wel telkens het hekje sluiten , anders gaan de kippen lopen...) ![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() ik vraag me trouwens af hoe een hoopje stenen 250 miljoen euro kan kosten
![]()
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Een agusta-helicopter kost ook meer dan hij waard is in dit debiele apenland.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft er al iemand berekend hoeveel belastingen er voor 4 miljard (de helft van de kostprijs van de spelen in Athene) gehoffen moeten worden?
Dat is 2x het volledige jaarbudget van gezondheidszorg en welzijn van de Vlaamse gemeenschap.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zal alles met de visa kaart betalen, het kost hen dan niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Kan Steve die spelen niet GRATIS organiseren ?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ik vraag me af waarom het België niet zou lukken de Spelen te organiseren / financieren als het in de laatste decennia de steden Barcelona en Seoel wel gelukt is. En de volgende Olympics zijn in Athene. Geef toe: Griekenland is een ontwikkelingsland als we het op Europees vlak bekijken. En Spanje (Barcelona, 1992) kan economisch ook bijlange niet tippen aan ons landje.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men de spelen naar hier gaat halen zullen de belastingen in Belgie helemaal de pan uit slaan. Vergeet niet wat men ook zegt, NIETS IS GRATIS! En je mag er zeker van zijn dat de helft van de politiekers de jaren voor de spelen daar zijn enkel of toch vooral met de spelen zullen bezig zijn en niet met de zorgen en vragen van de Belgische inwoners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Veel belang heeft de kostprijs niet om te weten of Vlaanderen de olympische spelen in 2016 kan organiseren.
De grootste kanshebbers voor 2012 zijn namelijk Londen en Parijs. Dus gaan ze 4 jaar later de spelen niet 300km verder organiseren. |
![]() |
![]() |