![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel Maeske, mijn antwoord op uw vraag vind ge op pagina 2 onder ”De democratie in ons kiesstelsel" van #95 tot #110. Veel leesgenot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Enfin, momenteel ziet het er naar uit dat ze mijn stem ook al hebben, dit eigenlijk bij gebrek aan beter...
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met uitsluiting zoals taalcriteria voor sociale basisvoorzieningen, beledigingen (denk aan de islamfobie) of het opgeheven vingertje bereik je averechtse effecten en wederzijdse polarisatie. http://www.degroenebigbang.be/index....en-diversiteit Welteverstaan het deel waar jullie het hebben over het 'opgeven vingertje'. Leuk dat jullie vanaf nu daarmee gaan ophouden! ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Als het omwille van de 'groene' agenda is dan begrijp ik dat toch niet geod. Alle partijen denken tegenwoordig na over ecologishe thema's.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer wij mensen de oorzaak zijn van de opwarming, dan is dat door dat we met ons veel te grote aantal veel te veel scheten lossen, veel te veel veeteelt behoeven die op hun beurt ook weer veel te veel scheten lossen en dat ga je niet veranderen door de autotjesproblematiek aan te pakken. Ik zeg wel,… Als de mens de oorzaak is wat lang nog niet bewezen is. De laatste 100 jaar roepen we van oeioeioei de aarde warmt op. Wat heeft nu100 jaar te betekenen in de tijdspanne van het bestaan van de aarde. In de tijd dat de aarde bestaat heeft er zich al minstens duizend keer een opwarming plaats gevonden. Ga groen nu beweren dat zij de ijskappen terug gaan doen bevriezen? Hoe? En met wat? Men is precies vergeten dat vroeger, en dat is helemaal nog niet zo lang geleden, Brugge aan de zee lag, niet Zeebrugge he, nee Brugge, en dat Oostende en Wetende en Middelkerke hun naam danken om dat ze een eiland vormde waarvan de naam Oost ende, West ende en Middelkerke er midden tussenin. In gans het bestaan van de aarde zijn er nooit anders geweest dan periodes van opwarming gevolgd door periodes van ijskoude. Laatst gewijzigd door Garry : 10 maart 2009 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als ze met 'oplossingen' als kernenergie (CDV VB LDD NVA) of belastingen op plastieken zakjes afkomen ( VLD-SP.a) pleit dat niet meteen voor hun geloofwaardigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het handhaven van kernkracht voor onze energievoorzieningen een noodzakelijk kwaad. Bij gebrek aan betere, betrouwbaardere, rendabele en onafhankelijkere alternatieven.
Dat ze nog niet allemaal naar de ecologische letters van hun respectievelelijke programma's handelen is geen nieuw gegeven... ik bedoel; handelen de traditionele partijen überhaupt wel naar wat letters van hun programma's? Wat ons betreft is dat duidelijk, wij mogen niet echt dusja... Jullie hebben die kans wel al eens gehad. Naar mijn bescheiden mening was het paars-groene project niet echt een geweldige zaak voor onze samenleving. Al zeker niet op groene leest, daar ik maar weinig doorslag vond van jullie groene agenda. Neen, wel bezig houden met snelbelgwetten en dergelijke 'eigen-volk-afbraak-initiatieven'. Maar groen? Die ecotaks die ze jullie toen gunden is dode letter gebleven. Nahja, ik moet het correct zeggen de letters zijn er, de uitvoering is nooit ondertekend laat staan in het staatsblad verschenen.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, groen, inpakken en weg wezen met jullie flauwe kul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En mijn stem wegsmijten doe ik liever niet... En wat uw argument betreft: kdenk wel dat de groenen net iets meer met die thema's bezig zijn dan de rest ze... ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groen is een partij/tje die zelfs haar eigen partijpolitiek verloochend. Daar moet ge dus niet veel van verwachten. Nu kan men over het VB veel zeggen maar het VB blijft het VB. Groen, dat wordt na een tijdje rood en daarna bruin en dan begint dat te plakken en te stinken. En daarna, dat hebben we allemaal kunnen vaststellen, schiet daar niet veel meer van over. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 10 maart 2009 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had wel gelezen 'bij gebrek aan beter'. Net daarom dat ik mij de vraag stel: Waarom je dan je stem aan Groen! wil geven? Ze zijn misschien, inderdaad, meer bezig met 'groene' thema's, vertalen in agendasetting en voorheen (tijdens paars-groen) in beleid is mij toch wat utopisch overgekomen. Dus vandaar de vraag waarom Groen! , en dan volgde inderdaad mijn argument. Voor het groene standpunt moet je het überhaupt niet doen. Wouter Devriendt bijvoorbeeld maakt meer furore met zijn 'defensie-afbraak-politiek' dan met de 'groene thema's'.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij gelooft dat. Er is geen enkele andere partij die standvastiger is tenoverstaan van haar programma dan het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Hela, wie is dat lekker wijfje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Anja Herremans, veroordeelde ALF-terroriste... Groen! doet hier hetzelfde als het Vlaams Belang zou doen als ze morgen campagne voeren met Thomas Boutens van Blood and honour ofzo.
Alleen dit is Groen! Dit is links, dit is sympathiek... leuk links weet U wel. Dat er hier en daar wat brand werd gesticht of ingebroken in kerncentrales doet er al lang niet meer toe. Halloooooo ANTIFA?
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |