![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen al daarvoor verdienen ze de dank van Vlaanderen. Laatst gewijzigd door HAMC : 13 maart 2009 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang ik u zo bezig hoor weet ik dat alles goed verloopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het KMO tje van Het Vlaams Belang geeft zijn centen uit aan, de zaken waarvoor ze bedoeld zijn. voorlichten via folders van HUN visie, verkiezingspropaganda. De andere KMO'tjes geven de centen uit aan de zonen van de voorzitter, het lief van de minister en snoepreisjes voor de vrienden. daar is toch enig verschil op aan te merken. tevens heeft het KMO 'tje van het Vlaams Belang nog een klein oorlogskaske. de anderen hebben een groot schuldenkaske. en de andere KMO'tjes zoals LDD, SPA Bruis, open VLD, en CG&&V, die gasten storten hun parlementaire wedden steeds terug zeker? Een klein beetje eerlijk blijven he. U werkt toch ook niet gratis? of hoe moet men anders zijn gezin onderhouden als men geen wedde zou ontvangen? terug naar la noblesse??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zien betreffende heerschappenzelf de tegenstrijdigheid daarvan niet in..... Daarom juist ben ik gans die zaak kompleet belachelijk gaan vinden,en verwijt ik Leterme,Vandeurzen en co enkel maar dat ze niet "sterker" waren en er gewoon overheen reden,over die prutkes van het gerecht..... Onze "zorgvuldige vriend Didier Reynders",ondanks aanhoudende kritiek en zware bedenkingen over vrijwel alles wat hij doet of niet doet, doet tenminste wat een toppoliticus moet doen,sterkte tonen in de storm,en er nog vrolijk bij blijven ook ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 14 maart 2009 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |