![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Administrator
|
![]() Heb al een aantal politici gevraagd. Toezeggingen hebben we van Hermes Sanctorum, Derk-Jan Eppink, Erik de Bruyn en Bart Staes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zijn verdediging misschien eens op een deftige wijze te laten voeren... alhoewel, of dat hier mogelijk is?
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Dan gaat Uw keuze bij LDD wel heel beperkt zijn...
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jean-Jacques De Gucht
Patrick Janssens (over zijn U-turn i.v.m. de Oosterweelverbinding) Anne de Baetselier (wordt l�*chen) Pascal Smet (de enige Sp.a.'er die een uitbreiding van Brussel wel ziet zitten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Administrator
|
![]() Krijg nog drie suggesties doorgestuurd via pb:
1. Nico Creces, vlaams belang 2. Stijn Hiers, vlaams belang 3. Belgin Ozgunes, pvda |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Wat mij wel stoort aan zo'n forumsessie is dat sommige forumlieden al in de plaats van de gast menen te moeten antwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer goede spreker, zeker als het over onderwijs gaat.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ moderatie: Kan er niets gedaan worden aan het copy&paste gedrag van bepaalde forumleden? De posts van de uitgenodigde politici worden door de talrijke reacties van andere forumleden al minder overzichtelijk, maar als iedereen er nu ook nog hele gekopieerde teksten in begint te posten dan is het overzicht compleet zoek. Het gaat dan ook nog om teksten die vaak geen fluit met het onderwerp te maken hebben.
Het gaat oa om deze threads: http://forum.politics.be/showthread.php?t=120957 http://forum.politics.be/showthread.php?t=120950 |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Jpvr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Maarten,
mijn naam is fabienne albrechts en ik ben lid van CAP.(comité andere politiek) Wij zijn een beweging die zich bezig houdt met de alledaagse problematiek waar veel mensen mee geconfronteerd worden. Graag zou ik een tekst willen plaatsen waarin ik mijn visie op de politiek geef met mijn bedenkingen. Het is belangrijk om te weten hoe mensen hierover denken |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burgemeester
|
![]() Fabienne is kandidaat op een lijst van CAP
Het lijkt me interessant om met haar in discussie te gaan kan zij een forum sessie krijgen? Fabienne Uw tekst kunt ge gewoon copy pasten in een reactie In gedeeltes wordt dat ook beter gelezen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelanggenteeklo.org/4/402 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Rob Verreycken
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Ik had al eens voorgesteld om eens iemand van N-VA uit te nodigen. Het woordje "staatshervorming" (en al zijn synoniemen) zou dan wel verboden moeten zijn (zo iets als "zeg eens euh" destijds op TV, met als verboden woorden "euh" & "staatshervorming").
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Het zou wel een primeur zijn, een gast van een forumsessie die geband wordt. ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Zou het mogelijk zijn iets te doen aan het gespam van neutron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hou mij altijd aan het forumreglement omtrent copy/paste. Als je het daar niet mee eens bent mag je altijd op het rode driehoekje drukken. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |