Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 april 2004, 11:21   #21
sHift.
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar sHift.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Van welke planeet kom jij? ... ah ja, La panne! ok!
Ja, daar veeg je me wel onder tafel, knap knap.
Oud 16 april 2004, 11:28   #22
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Stuur er de rode ratten van de VRT op af.
Ik heb niet de indruk dat het personeel van de VRT op ratten lijken, eerder op gewone mensen. Kan jij mij de mestkever eens beschrijven?
Kijk, dat bedoelen we nu juist: linkse rat kan niet, maar mestkever, zwijn achter hekken moet blijkbaar af en toe eens gebruikt worden.

Zaaaaaaaalig gewoon, die onpartijdigheid van moderators en media.

Nestel jullie er nog maar eens goed in, want de eindgeneriek begint al te lopen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 11:29   #23
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba

volgens mij druipt de hypocrisie hier vanaf Guderian. Hoeveel keer hebben we jouw übermensch-, anti-neger- en endlösersliedjes en uitlatingen al mogen horen...
ik veronderstel dat je je ook distantiëert van gelijkaardige blanke figuren?
Toch wel straf é, wanneer autochtonen rascistsche trekjes hebben moet er iets aan gedaan worden en dergelijke maar als allochtonen dit doen is de enioge reactie jamaar autochtonen doen dit ook.
Weet je wat ga je met mij mee naar het optreden kijken? We zullen eens zien of je niet in je broekje plast wanneer er wat veel volk opaf komt é.
Ga ji dan naar optredens. Ik dacht dat jij alles bekeek op ILLEGAAL gekopiëerde DVD's

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 11:57   #24
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Waarom ? We leven hier in Europa.
De immigranten ook. Zij hebben dus evenveel recht om op hun buren te kakken (zo u wil).
Oud 16 april 2004, 12:57   #25
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Na een opleiding kan hij hun nieuwe serie het Leven zoals het is in Molenbeek gaan animeren met zijn islamo-raps.
Zo krijgen de moslims ook eens een Bekende Allochtoon.

Artikel: VRT richt betaalde stages voor allochtone jongeren in
Geplaatst door: kifkif op donderdag, april 15, 2004 - 08:35 AM CET

Een job in de media, meewerken aan een radio-, televisie- of internetprogramma, lijkt je dat wel iets? Op donderdag 15 april om 18u organiseren Kif Kif en de dienst Diversiteit van de VRT een rondleiding in de lokalen van de VRT. Je zult dan ook uitgebreide uitleg krijgen over de betaalde stages bij de VRT en hoe je je hiervoor kandidaat kunt stellen. Geïnteresseerd? Mail dan zo snel mogelijk naar [email protected] of bel ons op het nummer 0498/11.67.70
allez, als men werk wilt vinden voor migranten is 't niet goed, als ze niet werken is 't ook niet goed

sommige mensen zijn ook nooit content...
Oud 16 april 2004, 13:01   #26
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Vrijheid van meningsuiting, altijd en overal.

Ook voor dat crapuul dus.
Pak ze als ze iets verkeerd (gaan) doen, niet als ze iets zeggen.

Kijk maar naar onze politici, die hebben nog nooit gedaan wat ze zeggen
Oud 16 april 2004, 13:18   #27
Seba
Europees Commissaris

Standaard

ik vind het toch "grappig" dat Guderian, die zelf liever het recht op vrije meningsuiting bij bepaalde mensen (lees: "linksen" en vreemdelingen) zou ontnemen en die zelf hatelijkheden spuit over andere mensen, hier gaat protesteren tegen een neger die misschien wel eens hetzelfde zou doen
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 13:35   #28
Naughty
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Na een opleiding kan hij hun nieuwe serie het Leven zoals het is in Molenbeek gaan animeren met zijn islamo-raps.
Zo krijgen de moslims ook eens een Bekende Allochtoon.

Artikel: VRT richt betaalde stages voor allochtone jongeren in
Geplaatst door: kifkif op donderdag, april 15, 2004 - 08:35 AM CET

Een job in de media, meewerken aan een radio-, televisie- of internetprogramma, lijkt je dat wel iets? Op donderdag 15 april om 18u organiseren Kif Kif en de dienst Diversiteit van de VRT een rondleiding in de lokalen van de VRT. Je zult dan ook uitgebreide uitleg krijgen over de betaalde stages bij de VRT en hoe je je hiervoor kandidaat kunt stellen. Geïnteresseerd? Mail dan zo snel mogelijk naar [email protected] of bel ons op het nummer 0498/11.67.70
allez, als men werk wilt vinden voor migranten is 't niet goed, als ze niet werken is 't ook niet goed

sommige mensen zijn ook nooit content...
Heeft Hanne gezegd dat ze niet content is? Ze geeft die neger een tip naar het Bekende Allochtoonschap toe.
Da's meer dan 95 % van de Belgische werkgevers doen, waaronder de fake multikullers die mooi kwebbelen over gelijke kansen, maar in de praktijk niet 1 neger meer aanwerven dan de VB-werkgever.
Naughty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 13:48   #29
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
volgens mij druipt de hypocrisie hier vanaf Guderian. Hoeveel keer hebben we jouw übermensch-, anti-neger- en endlösersliedjes en uitlatingen al mogen horen...
Europeanen mogen in hun eigen continent hun afkeer van vreemdelingen uiten via muziek. Ik zeg nergens dat Europese RAC-groepen moeten kunnen optreden in Marokko of Turkije.
Voorts ken ik geen enkele RAC-groep die onveiligheid en verkrachtingen goedkeurt.

Citaat:
Neen. (Maar ik schaf wij nooit Amerikaanse of Australische RAC aan...)
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 13:50   #30
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Waarom ? We leven hier in Europa.
De immigranten ook. Zij hebben dus evenveel recht om op hun buren te kakken (zo u wil).
Migranten zijn hier -jammergenoeg- TE GAST. Zij hebben bijgevolg minder rechten als hun gastheren. Migranten horen thuis in hun land van oorsprong.
Oud 16 april 2004, 13:52   #31
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sHift.
Ach, wat een onzin.

Sniper heeft inderdaad een paar teksten die behoorlijk pro-negritude zijn en afgeven op de blanke levenswijze. Maar zoals jij het stelt is het een regelrechte oorlogsverklaring, terwijl hij gewoon een punt wil duidelijk maken bij zijn publiek; namelijk dat blank niet noodzakelijk het streefdoel moet zijn. Sniper mag dan wel een paar racistische uitgangspunten hebben - wie niét tegenwoordig.

Uw argument over groepsverkrachtingen zou ik trouwens wel eens gestaafd willen zien, en als ze het er al over hebben, dan is dat duidelijk niet serieus bedoeld en gewoon typische 'brag 'n boast' hiphop. Het is een stijl, als j 'm niet smaakt, blijf dan weg, maar riskeer het niet de fans lastig te vallen, die er bewust voor kiezen naar die artiest te gaan kijken.

Protesteer liever tegen de VB fightclubs dan tegen mensen die 'Black is Beautiful' een beetje ver doortrekken.

U bent een schoolvoorbeeld van wat ik hier beschreef!
Oud 16 april 2004, 13:54   #32
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:

Toch wel straf é, wanneer autochtonen rascistsche trekjes hebben moet er iets aan gedaan worden en dergelijke maar als allochtonen dit doen is de enioge reactie jamaar autochtonen doen dit ook.
Weet je wat ga je met mij mee naar het optreden kijken? We zullen eens zien of je niet in je broekje plast wanneer er wat veel volk opaf komt é.
Inderdaad illwill, dat is hetgeen ik hier beschreef...
Oud 16 april 2004, 13:58   #33
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Citaat:
idd. Als er echt iets aan de hand is zal de politie wel optreden, net zoals ze af en toe moet optreden tegen skinheads a la "Guderian".
De politie kan en mag niet eigengereid optreden maar moet luisteren naar haar politieke broodheren, en die zijn tot nader order nog altijd links. Bijgevolg: een falende politie die het eigen volk pest en vreemdelingen in de watten legt.

Ik ben overigens geen skinhead maar heb er wel respect voor. Ze hebben tenminste lef en trekken zich niks aan van wat het regime zegt of doet.
Oud 16 april 2004, 14:44   #34
sebby
Burgemeester

Standaard

Dus die "linkse" broodheren gedogen alles??? Allez, tiens, ik dacht dat er toch vele migranten in de gevangenis zaten...die zullen daar vrijwillig heen gaan zeker?

Neen, de politie werkt.
Oud 16 april 2004, 15:16   #35
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Dus die "linkse" broodheren gedogen alles??? Allez, tiens, ik dacht dat er toch vele migranten in de gevangenis zaten...die zullen daar vrijwillig heen gaan zeker?
Hahahahaha...
Er is veel plaats te weinig in de gevangenissen, al wie tot een gevangenisstraf van 2 maanden en minder veroordeeld wordt hoeft niet eens te gaan zitten! En ja, die linkse eikels die de macht in handen hebben gedogen veel te veel. Ze zijn bang van repressieve aanpak.

Citaat:
Neen, de politie werkt.
Niet zoals het zou moeten en meer en meer politiemensen zelf zouden willen. Sinds de politiehervorming is er nog minder blauw op straat dan voordien. Tenzij om het eigen volk te pesten met hoge boetes en dergelijke, maar niet om de onveiligheid aan te pakken inzake inbraken, aanrandingen, drugs, overvallen,... Dat mogen ze niet aanpakken zoals het hoort uit angst voor "racisme" en andere belachelijke beschuldigingen.
Oud 16 april 2004, 15:29   #36
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
ik vind het toch "grappig" dat Guderian, die zelf liever het recht op vrije meningsuiting bij bepaalde mensen (lees: "linksen" en vreemdelingen) zou ontnemen en die zelf hatelijkheden spuit over andere mensen, hier gaat protesteren tegen een neger die misschien wel eens hetzelfde zou doen
Er is nog steeds een groot verschil tussen het uiten van een racistische mening (Guderian) en het oproepen tot het stellen van racistische daden, die tevens een gemeenrechtelijk misdrijf uitmaken (Sniper). De bestraffing daarop is zeer verschillend, het uiten van racistische meningen was zelfs niet strafbaar tot in 1995, het aanzetten tot racistische daden is reeds strafbaar sinds 1982.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2004, 17:39   #37
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Guderian is een fag [size=1](hiermee wil ik de homogemeenschap niet beledigen)[/size]!

Achter de rug schijten op rapmuziek en als hij rechtstreeks wordt uitgedaagd valt z'n groot bakkes dicht!

Ge weet me te vinden !

(Parental advisory explicit lyrics 8) )
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2004, 14:04   #38
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Guderian is een fag [size=1](hiermee wil ik de homogemeenschap niet beledigen)[/size]!

Achter de rug schijten op rapmuziek en als hij rechtstreeks wordt uitgedaagd valt z'n groot bakkes dicht!

Ge weet me te vinden !

(Parental advisory explicit lyrics 8) )
Oud 17 april 2004, 15:55   #39
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Ziet ge wel!

Iemand die recht voor zijn mening zou moeten uitkomen, staat er ineens voor met een mond vol tanden!

"De opblaaskikker" was speciaal voor jou geschreven!
Oud 17 april 2004, 16:30   #40
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

[size=6]Ge weet me te vinden hé !!! [/size]
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be