![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel....
Laatst gewijzigd door Svennies : 26 maart 2009 om 03:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die andere zotten die in eer en geweten hun stemmetje uitbrengen op de zogenaamde goede politici die met hun proper én breedglimlachend smoeltje eerst komen verkondigen dat zij de wil van de kiezer ondanks alles zullen uitvoeren,en die vervolgens samsam gaan doen,of erger nog ,onbeschaamd hun broek afsteken en vooroverbukken in ruil voor hun vetbetaald postje en voor de bijbehorende macht hun ziel en zaligheid en hun verkregen stemmetjes verkopen ter eigen eer en glorie... Welke zijn de grootste zotten,zij die vooraf wisten dat ze gaan bedrogen worden,of zij die het pas later maar gaan beseffen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() De belachelijkste comeback zou die van Bill Clinton geweest zijn, via zijn vrouw...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De belachelijke comeback van de sluiting van de financiële paradijzen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zag dat abu anis alweer terug was
drama queen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha! jij ook?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ooit moet u eens bijlezen over sarcasme. En dan mijn 'afscheid'stopic eens naast alle andere 'afscheid'stopics die hier met de regelmaat van de klok verschijnen leggen.
Wel leuk zo hard gemist te worden dat mijn terugkomst quasi onmiddellijk opgemerkt wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laten we hopen en liefst als Vlaams minister president. Leterme heeft die functie goed gedaan !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, niet slechter als de anderen. 't Is een ander kartel en dat merk je. Globaal gezien heeft hij dat niet slecht gedaan. Toch ik zou dat veel beter doen.