![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Querty-toetsenborden in Vlaanderen? | |||
JA, ik ben overtuigd van de Vlaamse zaak |
![]() ![]() ![]() |
25 | 31,65% |
NEE, dit is belachelijk en het is een schande dat de politiek zich daarmee bezighoudt |
![]() ![]() ![]() |
54 | 68,35% |
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() Ik vind het beangstigend dat men nu ook al toetsenborden wil defederaliseren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is niet logisch... maar was te wijten aan...
![]() |
![]() |
#27 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Voor een beter bestuur dienen we best de lucht te defederaliseren. De lucht is momenteel te vervuild, een goed beleid inzake is onmogelijk. Vlaanderen en Wallonië moeten dus op korte termijn volledig bevoegd worden over het beheer van de lucht. Brussel mag de lucht boven Brussel en de 19 randgemeenten beheren en krijgt in deze geen deelstatelijk statuut, maar een hoofdstedelijk. Wanneer er een luchtoverschot is dienen de deelstaten de lucht volgens doorzichtige, omkeerbare én transparante criteria te herverdelen. De EU dient op termijn de residuaire lucht te controleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Heb een halfjaar int buitenland gezeten.
en ik heb echt afgezien met de A en de Q. Ok je kunt dat instellen in de software maar ja, waar staan al die tekentjes dan nu ook weer ?! Maar je hebt het wel snel door hoor behalve die stomme A en Q dan... Heb trouwens toen ook een typtest moeten doen op querty (pffff afzien) Weten jullie trouwens waarom azerty en querty werden ingevoerd ? Omdat de secretaresses vroeger te snel typten op hun schrijfmachine en dan de balkjes altijd strop zaten. Met electronisch toestenbord is dit natuurlijk niet meer het geval. Van mij mogen ze het ineens fatsoenlijk aanpassen en dus naar dat oude klavierzetting gaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() Bron is overigens: 'randnieuws' (vrt-tt, p. 199)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Ik gebruik overdag een qwerty-klavier, 's avonds en in het weeken een azerty-klavier. Op een Azerty staan volgens mij meer functies dan op een qwerty, vooral de internationale tekens dan.
Geef mij eerlijk gezegd dus maar een azerty. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na haar flopcampagne "Minder Frans in Brussel", wilde blijkbaar Mevrouw Grouwels nog haar interessante doen met een nog meer belachelijke thema. Wat is de volgende, Brigitte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Wij moeten ons toch wel eens dringend bezinnen over de kwaliteiten van onze zogenaamde "leiders".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als de overbodige Vlaamse overheid nog een overbodige prijs in petto heeft voor de belachelijkste Vlaams-nationale actie van het jaar weten ze aan wie ze hun prijs moeten slijten ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, er worden toch ook accenten gebruikt in het Nederlands? Het azerty-toetsenbord vind ik gewoon beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik werk nu ook al ongeveer 3 jaar met Qwerty toetsenborden, en het is mijns inziens ook beter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
ik ben uwen zever stillekes aan beu ze Ik heb niks tegen belgie als het goed zou functioneren hoor. |
||
![]() |
![]() |