![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah ja, Ordnung muß sein!
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Als anarchisten mijn ruiten stuk gegooid hebben, denk ik dat dit langharig tuig om politie zou smeken
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Lees eerst iets over het anarchisme voor je zo'n uitspraken doet, alsjeblieft, het doet pijn om te lezen.
![]() |
#24 | |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze spreken misschien niet voor alle anarchisten, maar de herrieschoppers in kwestie gebruiken die cover maar al te graag om mensen hun persoonlijke eigendommen kapot te slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Een auto kapotslaan of een boom omhakken?
![]() |
#27 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Was ik van die supporters die vanavond geld hebben betaald om in Genk naar de Rode Duivels te zien, ik stak dat kot ECHT in de fik, en niet alleen met wat bengaals vuurwerk. Die Bosniërs sluiten we erin op, kwestie van oude herinneringen op te halen...
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 29 maart 2009 om 00:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() 't zal gaan tijd worden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() grappig hoe snel mensen bij zulke betogingen het door de media ingeplante beeld van vernieling en chaos zien, een beeld meestal uitgelokt door 'agents provocateurs' (hier zijn trouwens al vaker bewijzen voor gegeven op beeld).
Een aanrader die hier een beter beeld over schept is de film 'Battle in Seatle'. Check hem eens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En in welk stadium bevind jij je juist?
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals altijd gaan deze 'jongeren' overal boel maken.
Zoals altijd zal de politie ook -terecht- de vandalen hard aanpakken. Zoals altijd gaan ze daarna geschokt, boos en vol ongeloof staan blijten wanneer een van die rotzakken doodvalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zonder opstand, betogingen, rellen, ambras, protesten, enz. geen vooruitgang. Alles wat we vandaag hebben (8-urendag, pensioen, ziekteverzekering, betaalde vakantie, stemrecht, enz) is het resultaat van betogingen, rellen en opstanden. Anders zaten we nog altijd in de tijd van Daens. Het is overigens geen kwestie van 'jongeren' die rellen, het is overal op de planeet aan de gang en het zijn vaak volwassenen die vooraan staan: arbeiders met name die het beu zijn om op te draaien voor een financiële crisis waar ze geen zak verantwoordelijkheid voor dragen. Neem gerust een kijkje.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb niets tegen betogingen. Wij zijn dat in het Westen zelfs genegen, beste MvA. Waar ik het tegen heb zijn de groepen vandalen die steeds weer meedoen om vernielingen aan te brengen. Maar wanneer er een dode valt, dan gaan ze klagen, terwijl het meestal hun eigen schuld is. Cfr Athene. Ik hield mijn hart vast tijdens de betogingen van de alochtonen in Antwerpen, een aantal jaren geleden. Ik herinner mij niet eens wat de aanleiding was van de betoging, het enige wat ik nog weet is dat die rotzakken, onder de leiding van aboe jajah, met honderden de Antwerpse binnenstad vernielden, en er zelfs niet voor terugdeinsden om een gehandicapte vrouw van haar stoel om te gooien. Tegen zo'n mensen mag van mij met scherp worden geschoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Oekraine, Spanje, op dit eigenste moment in Chiapas(Mexico). Voor je met dat soort uitspraken smijt check je ze beter eens. Als ik zeg dat het wel werkt zonder toezichthouder verwacht je tenslotte ook dat ik me verantwoordt, of niet soms?
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uw versie van de feiten slaat ook weer helemaal nergens op, zoals uit de processen is gebleken. De aanleiding was de moord op de islamleraar Mohamed Ashrak. De rellen waren al lang bezig toen Abu Jahjah er onderweg in zijn auto van op de hoogte werd gebracht. Hij heeft zich naar Antwerpen gerept om de gemoederen te bedaren zoals bleek uit de televisieopnames, de getuigenverslagen van journalisten en zelfs de verklaring van voormalig hoofdcommissaris Luk Lamin. De binnenstad werd overigens helemaal niet vernield, er waren opstootjes en relletjes op de Turnhoutsebaan waar ik toen woonde en er waren zeker vernielingen (bushokje, autoruiten en enkele etalages) maar dat was niets in vergelijking met de schade die destijds werd aangericht bij de betogingen van de staalarbeiders, mijnwerkers of de boeren in Brussel. Die smeten namelijk niet met steentjes maar met kinderkoppen. D�*t waren nog eens rellen, mijn beste ...
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |