![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In se, is het eigenlijk ook mijn punt, in de openingspost... Ik wil ermee aantonen dat de criminaliteit in dit land en europa ongekende vormen aanneemt én dat men de afkomst van de daders nog steeds halstarrig verborgen probeert te houden. Dus we staan niet lijnrecht tov elkaar. Maar de politie doet toch meer dan dat wat u zegt. Het feit dat de politie er is, weerhoud velen al van het starten met criminaliteit. 2de; tot de tanden bewapend? En als u, met een wagen komt aangereden en men zit verscholen achter auto's en men doorzeeft uw wagen dmv kogels uit een kalashnikov. Dan hebt u gewoon geen kans. Of u nu en belgische, amerikaanse of russische agent bent, marinier of swat. 20 of meer 7,62mms door die auto en u bent pulp. Maar hoe komt het dat onze politie geen slagkracht meer heeft? Waarom zijn ze alleen nog maar goed om verkeersboetes uit te schrijven? en waarom heeft niemand nog respect voor ze? Omdat hun bazen, de politici hen steeds meer regeltjes oplegt, zodat ze aan handen en voeten gebonden zijn. en als ze tov een burger een kordaat optreden, dan worden ze vervolgd en riskeren die mensen hun baan kwijt te raken. Dat is voor een flik even erg als voor u of mij zenne. Ik durf te zeggen, dat het hier een beetje beter zou gaan he, als de eerste de beste snotneus die "vuile flik" roept, direkt een klets tegen zijn smoelwerk kreeg. Ik pleit niet voor een politiestaat, maar zonder politie/ of met een politie zonder macht, is het einde zoek en moet elk voor zichzelf opkomen. Ik kan dat voor een stuk, ik heb een vuurwapen en een kwade waakhond. Maar is het zo dat we europa willen zien evolueren?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 5 april 2009 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe gaat ie beste Pallie, alles kits?
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Meester, hij begint weer... Point proven. Veel plezier nog, prins karnaval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn bericht was dus alles behalve oerdwaas, al zeg ik het zelf. ![]() Je mag trouwens ook de betekenis van het woord repliek eens opzoeken want het betekent iets anders dan jij denkt. Citaat:
Daar hebben de mods mijn hulp niet voor nodig. Maar vertel eens beste Pallie, waarom ben jij zo giftig tegenover mij? Je hebt zelfs niet eens de moeite genomen om met mij te discussiëren over het onderwerp waar wij over van mening verschillen. Wil je het niet of kan je het niet? Ik denk het laatste. Weet jij wat ik denk? Ik denk dat jij zo in je gat bent gebeten omdat jij zelf een flik bent. Zal ik je eens wat in je oor fluisteren, beste Pallie? Flikken zijn de meest achterlijke varkens die op deze planeet rondlopen. Als die bende klaplopers nu hun dienstpistool eens zouden nemen en hun ballen eraf schieten, dan zouden ze misschien nog eens iets nuttigs gedaan hebben voor deze wereld. Ik mag er niet aan denken dat zulke waardeloze hoopjes gal en pus zich zouden kunnen voortplanten.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 7 april 2009 om 20:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
als het me toegestaan is; moet het volgens de algemene tendens hier op het forum niet zijn; "sommige flikken" ! "niet veralgemenen" ? of telt "de flikken hebben weer gefaald" niet als een veralgemening?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Alle veralgemeningen zijn fout, dus ook deze.
![]()
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Palladium : 13 april 2009 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die gasten hebben dan meerdere .45ACP in hun lijf voor ze zelfs maar de trap op geraken. Flikken mogen dan de rommel opkuisen. En ik ben in mijn recht. (Braak bij nacht, reeel dreigend gevaar etc...)
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nee geen flik maar ken heel veel mensen en ook flikken waarvan 90% hun werk heel goed proberen te doen in dit verloederd landje. Verder zijn jouw reacties zo te zien gebaseerd op nogal wat zwartwit denken en enorm grote frustratie. Waarschijnlijk eens flink op je bakkes gehad van een of ander persoon in uniform ? Of ben je weer zo een die tegen alles is wat officiele instanties betreft, behalve ocmw vermoedelijk ![]() Om te eindigen : ik ben hier allesbehalve elke dag op dit forum maar ga geen discussie uit de weg, dus wat dat betreft ben je ook al weer fout, doch op onzin ga ik niet zo graag in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Vind jij het normaal dat de beschermers van onze gemeenschap mensen op hun bakkes liggen te slaan? Je zou toch eerder denken dat dit iets is voor criminelen. Citaat:
Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 13 april 2009 om 19:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat al onzin is: de criminaliteit verandert (altijd) van vorm maar er is geen fundamentele toename, al helemaal niet bij jongeren. Citaat:
we kennen dat van ergens ... Citaat:
Citaat:
Kijk wat minder televisie. Er is een verband tussen veel televisiekijken, je perceptie van de realiteit, het aantal sloten op je deur, je stemgedrag, het bezit van vuurwapens en waakhonden, het gebruik van het openbaar vervoer, enz. Dat heet 'mean world syndrome': mensen die meer tv kijken, hebben de indruk dat de wereld een vijandige plaats is waartegen ze zichzelf moeten verdedigen en bewapenen. Terwijl de kans dat er bij je wordt ingebroken kleiner is dan de kans dat je op straat overhoop wordt gereden. Misschien lijdt je aan het Media Induced Post-Traumatic Stress Disorder?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dus, als ik aan de prozac ga, de tv buitenkeil, en niet meer in molenbeek rondloop, dan ga ik me hier beter voelen? en als ik zeg dat ik zo goed als geen tv kijk? doet dat uw theorie dan een beetje teniet, of telt dat dan weer niet? Als ik persoonlijk vind dat 't er onveiliger op geworden is de afgelopen 20jaar, om tal van redenen. dan is dat niet juist omdat cijfers van bepaalde politiek geplaatste mensen dit tegenspreken? Hun cijfers zijn altijd correct of hoe zit dat?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 13 april 2009 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() [quote=ministe van agitatie;4059645]wat al onzin is: de criminaliteit verandert (altijd) van vorm maar er is geen fundamentele toename, al helemaal niet bij jongeren.
waar haalt u dat?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Bij het lezen van je berichten in deze topic is je frustratie en bitterheid t.o.v. geuniformeerden zodanig groot dat het niet alleen van kijken naar filmkes kan zijn. Zoveel is duidelijk. Niemand is immers zodanig naief een volledige bevolkingsgroep te discrimineren indien hij hiermee nog nooit in contact is gekomen. Citaat:
Er ook bij gelopen bij die relletjes tegen de NAVO top ofzo ? Wees in alle geval heel blij dat je in belgie woont. In de meeste andere landen slaan ze er heel wat sneller op. Bel de "forumflikken". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
*geeuw* Citaat:
Gij insinueerde dat mijn kritiek op het politie apparaat voortkwam uit het feit dat ik gefrustreerd was omdat die brave wetsdienaars mij op mijn bakkes hadden geslagen. Deze onnozele beschuldiging ontkennen is niet hetzelfde als zeggen dat ik nog nooit in contact gekomen ben met mensen die een uniform dragen. Leer eens begrijpend lezen. Citaat:
Citaat:
*geeuw* Citaat:
Citaat:
Nu ja, je doet maar.
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 14 april 2009 om 10:02. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=TypO;4060025]
Citaat:
Citaat:
bron 2
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is in deze contreien nog nooit zo veilig geweest, de tijd van beurzensnijders, rabauwen en struikrovers is voorbij. Waar verschillende vormen van geweld vroeger nog relatief normaal werden gevonden, is dat vandaag zo goed als taboe. Als er tegenwoordig nog eens een moord wordt gepleegd, dan staat het land bijna op zijn kop, worden er stille marsjen georganiseerd en ligt de stoep vol bloemen en staan alle gazetten vol en volgen de tv-zenders met dagenlange analyses. Vroeger werd er over een moord meer of minder niet zoveel tamtam gemaakt omdat het redelijk normaal werd gevonden. Onze tolerantie ten opzichte van geweld is veel kleiner geworden en daarom is de reactie veel feller als er zich toch een incident voordoet. We indentificeren ons ook veel meer met de slachtoffers dan vroeger. Daardoor gaan veel mensen zichzelf aangesproken of geviseerd voelen, al is de kans dat ze zelf het slachtoffer van een misdrijf worden bijzonder klein. Juist omdat we op één van de veiligste plaatsen ter wereld wonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of topik, maar 'k moet (en 'k mag) het even kwijt:
het bezit van een vuurwapen en de grootte van een kwade waakhond zijn omgekeerd evenredig aan de paraatheid van de genotsspier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |