![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom verbaast mij dat niet?
![]()
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Maar ik zou niet meteen op een antwoord hopen: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=93
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze kreeg ook nog geen antwoord. http://forum.politics.be/showthread.php?t=122323 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Coördinator
|
![]() Citaat:
Onze visie is dat de gebruikers tot op zekere hoogte moeten uitmaken of het door hen opgestart onderwerp raakt aan de opgegeven beschrijving van de moderatie. Om op uw concrete opmerking in te gaan: als een gebruiker vindt dat een artikel waarin een persoon voorkomt van niet-Belgische afkomst gerelateerd is aan een politiek thema zoals "Immigratie & Integratie" dan is dat meestal op zich al een stellingname van een politiek idee. Het is voor de moderatie dan ook moeilijk om bij elk onderwerp zomaar te beslissen of het al dan niet daar thuishoort. Het is ook wel zo dat vele onderwerpen in vele verschillende subfora eigenlijk simpelweg te klasseren zijn als "faits divers" (zonder hiermee een politiek standpunt in te nemen, maar in de zin van veredeld knip- en plakwerk van één of andere nieuwssite) en waarvan je je inderdaad sterk kunt afvragen of die in dat specifiek forum thuishoren of zelfs thuishoren op dit forum in het algemeen. Dat is iets waar we ons als moderatie eens zullen moeten over buigen. Het staat u echter nog steeds vrij deze onderwerpen te rapporteren zodat we nog steeds kunnen zien of een dergelijk onderwerp wel noodzakelijk is. Met vriendelijke groeten Pieter Vandoorne |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp, hoort bijvoorbeeld, de discussie over het sterrenmeisje onder "Binnenland" of "Maatschappij en samenleving" opgestart te worden. Aangezien de tatoo-eerder uit Parijs komt, mag het ook onder "Immigratie en Integratie" onder de titel "Weeral een buitenlander"? Alhoewel het niets te maken heeft met "thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,..." Ik hoop ten zeerste dat de moderatie zich zal buigen over "hoe "integratie en immigratie" misbruikt wordt doordat over ieder krantenartikel daar een draad wordt opgestart. Enkel met de bedoeling haat te spuien." (zie mijn openingspost) Met vriendelijke groeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De moderatie ziet niet in (of weigert in te zien?) dat het laten staan van dergelijke zaken evenzeer een politieke stellingname is.
![]() |
![]() |
#32 |
Coördinator
|
![]() Ik zie de politieke stellingname niet echt. Het bericht wordt geplaatst door een gebruiker, als die dat bericht beschouwt als relevant voor dat subforum dan laten wij dat daar staan. Tenzij het overduidelijk is dat het daar niet thuishoort of het zelfs met de beste wil van de wereld niet kan ondergebracht worden onder die bepaalde noemer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Coördinator
|
![]() Citaat:
Het zou onder Maatschappij en samenleving kunnen, dat hangt af van de inkleding en de bedoeling van de topicstarter. Het zou ook onder Immigratie & integratie kunnen, dat hangt opnieuw af van de topicstarter zijn bedoeling, maar dit is inderdaad perfect mogelijk in dit geval. Het zou natuurlijk even goed in Koetjes & Kalfjes terecht kunnen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 23 juni 2009 om 20:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien zullen de gebruikers dan wat voorzichtiger zijn en beter nadenken wat ze waar posten. De intenties van de gebruikers kan je inderdaad niet nagaan, maar de inkleding van het onderwerp en het woordgebruik maakt al veel duidelijk. Als je wil kan ik enkele concrete voorbeelden geven. Om nog even terug te komen op je vorige antwoord (post #29) laatste alinea. "Dat is iets waar we ons als moderatie eens zullen moeten over buigen. Het staat u echter nog steeds vrij deze onderwerpen te rapporteren zodat we nog steeds kunnen zien of een dergelijk onderwerp wel noodzakelijk is." Op welke wijze kan men deze onderwerpen rapporteren? Kan de rapporteerder daarover feedback krijgen? (kwestie van iets bij te leren over de visie van de moderatie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb even door "Immigratie en Integratie" zitten struinen. En inderdaad worden sommige artikels over "voorvallen" aangewend om een topic over te openen. Maar of dat is "enkel met de bedoeling haat te spuien", dat betwijfel ik ten zeerste. Misschien willen deze posters wel iets duidelijk maken? Bvb. dat allochtonen niet bepaald ondervertegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers. Als keer op keer gereageerd wordt met banbliksems, onredelijke beschuldigingen, e.d., moet je niet verbaasd zijn als mensen ELK incident zullen aangrijpen als argument Er zitten hier ook medeforummers, zoals jij, die niet graag geconfronteerd worden met zulke berichten, omdat dat niet strookt met het ideale beeld van de "multiculturele samenleving". Beschuldig mij aub niet van VB-sympathie, want die heb ik niet. Maar ik begin ook hoe langer hoe meer in te zien dat de "multiculturele samenleving" een utopie is, een onverwezenlijkbaar ideaal. Beste Artisjok, als je zegt dat die mensen posten "enkel met de bedoeling haat te spuien", dan vind ik dat een zeer zwak argument. En uw oproep naar de moderatie toe neigt eerder naar muilkorven dan naar discussiëren. met vriendelijke groeten, K. Vandaele |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Geachte vandaele,
Mag ik a.u.b. zelf uitmaken met welke berichten ik niet graag geconfronteerd wordt, omdat ...? Wat in mijn oproep neigt naar muilkorven? Welke discussie is dan niet meer mogelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je ermee zal moeten leren leven dat dat onderdeel de beerput van het forum is... Ik geloof niet dat dat ooit nog zal veranderen. Debat moet je er zeker niet gaan zoeken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |