![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mag ik dan volgens u opperen geen respect te hebben voor het gezag van een allochtone politieman of werkt dit enkel in één richting? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom baal ik ook zo van die politiek correcte blabla dat sommige diensten enkel goed functioneren als ze een "afspiegeling van de maatschappij" vormen. Zoals in Nederland waar men ineens streeft naar 50% vrouwen en allochtonen.... alleen de benaming al: er zijn 50% vrouwen in de maatschappij ja, maar wat heeft dat percentage met allochtonen te maken? Moet men dan in de grootsteden een politiekorps hebben dat enkel of voornamelijk uit allochtonen bestaat? En gaat die marokkaanse tasjesdief dan wèl luisteren naar de chinese agent (o ja, er zijn buiten de islamieten ook nog andere allochtonen, maar we zijn precies niet racistisch genoeg om daar steeds over te klagen...)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 april 2009 om 11:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Paar tickets van de bus misschien! ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat betreft het zuiveren van die buurten, dat kan gemakkelijk bereikt worden met gewone soldaten en politiemensen. Tanks inzetten? Tja u lacht er misschien mee, maar als ze geen maatregelingen gaan nemen en het blijven uitstellen, dan zou het me niet verbazen dat we hier vroeg of laat serieuze opstanden gaan krijgen. Trouwens niet alleen in België, maar in heel Europa.
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 april 2009 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vraag blijft of uw mohammedje en uw fatimaatje elke politieagent zullen respecteren als vertegenwoordiger van de rechtsstaat, of moeten ze daarvoor speciale agentjes gaan aanwerven? met een kapke op of zo? of moeten alle agenten voor mohammed en fatima een abonnement op de zonnebank nemen zodat ze niet als "witte racist" worden uitgescholden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() [quote=Another Jack;4043959]Die 'iemand' gaat bij de politie in Brussel werken nadat hij last had van het geweld van allochtonen bij de Lijn?
Ik zou zeggen dat hij er op kickt...[/QUOTE] Ik zou eerder zeggen dat de man een vaste job zocht, en van mening is dat hij als politieagent meer beveiligd is tegen allochtoons geweld, als bij een ongewapend buschauffeurke of controleurke het geval is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() [quote=beste vriend;4045050]
Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Daar slaagt u weer de nagel op de kop!
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same! David Icke Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 april 2009 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Tja uwe avatar spreekt dat zeker niet tegen!