![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Supe®Staaf
Hoe een super-BELG als u het steeds opneemt voor het BLOK, het blijft mij een raadsel. Het BLOK wordt hier steeds door u de hemel ingeprezen, en de Vlaams-nationalisten van N-VA met leugens en halve waarheden uitgescholden. Ik vermoed dat u een dubbele agenda hebt. Of kruipt u regelmatig als BLOKSTER in een ander kleedje om uw haat tegen N-VA bot te vieren. Trouwens , er zijn hier meerdere Blokkers op het forum, die zeggen onafhankelijke te zijn, om onderduims het Blok te bewieroken. Belgicist Supe®Staaf en BLOK één front. |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
De naam 'extreemrechts' wordt gebruikt door het Belgisch regime om ons te verdelen. Ik verwijs naar La Libre die onlangs NVA 'extreem nationalistisch' noemde. In de Vlaamse beweging bestaat geen geweld en geen extremistische partij. |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een Vlaamsbolokker beweert dat "1+1=2", of een andere bewering van even grote evidentie neerpent, dan maak ik niet belachelijk, door er als een mantra-chantende Hare-Krishna-adept tegenin te gaan. Citaat:
Een vorige maal ging je ook al niet op dat verzoek in. Maak je beschuldigingen hard voor je al je credibiliteit verspeelt. Citaat:
Dat zal heel wat meer indruk maken dan je kleuterachtige gejengel en je obstinaat afdreunen van stemmingmakerij en gratuite mantra's....... Citaat:
Citaat:
Vervolgens eis ik dan je publieke verontschuldigingen voor deze loze beschuldiging. Stemmingmakerij en persoonlijke aanvallen lanceren is één ding. Ze hard maken is wat anders. Citaat:
Bedenk; sommige mensen slagen erin om verder te denken dan de primitieve polariserende antipoden links-rechts, zwart-wit, goed-slecht, 100% mis-100% juist. Wie in dergelijke concepten vastgeroest blijft, raakt verstrikt in eenzijdige denkwerelden, waarvan de neerslagen op den duur uiterst ridicuul en zelfs paranoïde overkomen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, na Clemens' 'spel op de man' eventjes te hebben meegespeeld, terug naar het Kartelprogramma.
Citaat:
De N-VA en CD&V heeft nog niet eens respect genoeg voor de burger om diens verzuchtingen als bindende leiddraad te nemen eens ze eventueel in het bestuur zouden zitten. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee meest ondemocratische partijen bij uitstek durven het woord democratie in de mond nemen. De CD&V zweert bij een louter vertegenwoordigend systeem zonder corrigerende mogelijkheid van onderaf, en de N-Va wil burgerinspraak beperken tot een zoethoudertje van niet bindende adviesraden. Schandalige volksverlakkerij!
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Vlaamsnationalisten laten zich niet opjutten door onze tegenstrevers.
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#29 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
+ de enige oude rotten die nog iets te zeggen hebben in CD&V zijn Van Rompuy('s) en Dehaene. Thomas
![]() |
#31 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees ik het goed? Krijgt de burger vanwege het kartel de belofte op souvereiniteit? Of maak ik me blij met een dooie mus? Eerst toch verder lezen of het concreet uitgewerkt wordt of bij loze, wattige, wolkige, paaiende en sussende slogantaal blijft...... Citaat:
Er schiet al niet veel meer van over. Betutteling van boven naar onder is direct opnieuw troef. ![]() Ik wil geen overheid die zich bemoeit, doch ik wil een overheid die uitvoert wat de meerderheid van de bevolking van haar vraagt. Citaat:
De overheid behoort van onzentwege de kans te krijgen om ons behoorlijk naar onze wens te besturen. Daarmee basta. De CD&V is hoofdactor in, en hoofdoorzaak van het ongekend lage vertrouwen van de bevolking in de politieke instellingen. 't Lijkt me hypocriet om dit als sterkte naar voor te schuiven. Citaat:
De overheid behoort zich niet te bemoeien met onze bereidheid tot ondernemen, samenleven of al dan niet verantwoordelijkheid nemen. Dat betuttelende toontje hoort thuis op de preekstoel. Maar dat is niet echt te verwonderen in een CD&V-manifest. Ik maakte me dus blij met een dode mus. De autoritaire elitairen maken zich op voor een nieuw rondje dictatoriaal heersen. ![]() ![]() ![]() Hopelijk krijgt de wakkere burger deze afzeik onder ogen en trekt hij er de juiste conclusies uit in het stemhok.
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Wat ik altijd zo raar vind is dat super democraat Superstaaf zelf altijd zo in partijhokjes denkt. Nu mag de CD&V nog zo veel vernieuwen als hij wilt. Voor Superstaaf is het de partij en niks anders dan de partij!
Hoe heet nu weer zo iemand die zo denkt?? Sorry, ben het even kwijt 8)
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoor nog steeds mummelende pastoors en wauwelende De Clercken....... ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ook nog even vermelden dat het niet enkel het manifest van de CD&V is, het is het gezamelijke manifest van CD&V én de Nieuw-Vlaamse Alliantie. Dit terzijde.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in de politiek. Overigens zou ik het appreciëren mocht je i.p.v. mijn persoon en acties te evalueren, mijn commentaar op het Kartelmanifest zelve onder handen te nemen. Dat lijkt me relevanter én interessanter.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Men breekt hier het hele programma af gewoon omdat de partijen (voorlopig) geen heil zien in het BROF blijkbaar, ondanks dat het allemaal zo positief verwoord is, ziet men er toch negatieve spoken in...
|
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar concreet lees ik hier geen greintje respect voor onze meest elementaire rechten. Citaat:
Als jullie kiesbeloften houden....... Met 'als' bouw ik Parijs in een fles. Citaat:
Di Rupo zal content zijn. ![]() Citaat:
Welke volksverlakker durft hier voorstellen alsof alles al in kannen en kruiken is? Citaat:
De politiehervorming waar de CD&V aan de basis van lag is nog maar pas een feit. Toenertijd werd daar niks over splitsen in terug te vinden? Gaan jullie nogmaals poen van de burger naar de flikken dragen?
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een weerwoord op de commentaar ware interessanter dan het afzeiken van mijn persoon en acties. Citaat:
![]() |