![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans de zwans, sorry voor het rijmpje... maar u bent zo'n slappe belg die buigt voor waalse dreigementjes, een olifant die schrik heeft van een muis, schrik om van een muis slaag te krijgen
![]() Laat de Walen maar klagen en zagen of "kreften en memmen"... Waar zijn de politieke rechten van Vlamingen in het franstalige gedeelte van uw "Belgique" ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Droom maar verder in dat schijnwereldje van jou, Hans... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hans I de Grote geeft zijn visie op de Vlaams-nationale teloorgang ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() "De groten der aarde". Ja, dat zijn de flaminganten wel, hè.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Sorry, my language is Dutch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2) Nederlandstalige Brusselaars kunnen nu ook stemmen op Vlaams-Brabantse politici. Die Nederlandstalige Brusselaars gebruiken de nationalisten enkel echter als het in hun kraam past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En sta mij toe U een vuile inciviek te noemen [size=1](mijn excuses voor het taalgebruik)[/size]. Als zelfs U al geen respect meer wilt hebben voor de Belgische Grondwet, dan is er zeker geen toekomst meer voor België.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ja, ik heb de 7de dag ook gezien. Het was een feest voor het Vlaams-nationalisme. Maar ja, dat mag wel nu ze het vuur aan de schenen krijgen van die Belgisch-gezinden, hè.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Vindt Hans1 ook niet dat de "Belgische" grondwet moet worden nageleefd en dat dus BHV gesplitst moet worden?
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Vlaamse leeuw, kan u eens de grondwetsartikels naar boven halen die de kieskringen bepalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() "Pech voor u dat het niet over het EP en de Senaat gaat. Voer de discussie over de juiste materie, of kruip terug naar waar je vandaan kwam."
Citaat:
1) Flauwekul: in Leuven kan je wel stemmen (voor Europese en Senaatslijsten) op Limburgse en Antwerpse politici. Waar is een tegenspraak in die bewering? Overigens wenst men ook voor de Europese lijsten BHV te splitsen, of niet soms?[/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
b) Brusselaars hebben ook Nederlandst. lijsten, maar die tellen in een geval van splitsing niet op met de stemmen van Halle-Vilvoorde.[/quote] |
|
![]() |
![]() |