![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Telkens een bladzijde vol omtrent de kernenergie. Is dat om de pers aan hun kant te krijgen of is dat al gebeurd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vooral het kritische volgen van ontwikkelingen in de samenleving. Het stimuleren van het maatschappelijk debat ,het geven van achtergrond informatie , culturele ontwikkelingen zijn belangrijke taken voor de publiek omroep en kwaliteitskranten. Het valt mij op dat in deze tijd voor de verkiezingen, zo weinig discussies zijn door en met politici. En dan niet alleen saai aan een tafeltje ,waarbij veel kijkers wegsappen ,maar veel meer politieke cafe's met muziek ,spannende debatten met publiek en ga zo maar door. In vergelijking met Nederland vind ik de Belgische verkiezingstijd in de media saai en slaapverwekkend. Laatst gewijzigd door JP Coen : 7 april 2009 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is uiteraard nog een betere manier om de pers aan Uw kant te krijgen. En dat is rechtstreeks subsidieren, zoals de overheid doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verwacht objectieve berichtgeving.
Daar worden ze tenslotte voor betaald. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "If a nation expects to be ignorant and free, it expects what never was and never will be . . . The People cannot be safe without information. When the press is free, and every man is able to read, all is safe."
Wijze woorden van een wijze man. Het probleem is dat de US vandaag geen vrije pers meer heeft. Mensen denken dat ze op de hoogte zijn omdat ze de NY Times of Washington Post lezen, terwijl die niets anders doen dan: a) napapegaaien wat de propagandamachine van hun overheid beweert b) zwijgen over datgene wat werkelijk aan de gang is. Laatst gewijzigd door Big Slick : 7 april 2009 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bent ge daar zeker van (dat objectieve berichtgeving niet bestaat). Als ge nu nog moest zeggen dat objectieve journalisten moeilijk te vinden zijn, of nog beter, dat als men er als eens ene heeft gevonden, dat hij door zijn broodheer wordt verplicht een bepaalde stroming te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat zoals Bog zegt wel over het dagelijks brood waar zij net zoals iedereen rekening moeten mee houden. Het is de mentaliteit hogerhop dat wij moeten veranderen. En dan nog in hun voordeel zodanig dat zij er later geen spijt van krijgen van wat hun gedrag allemaal heeft aangericht dit door slechte of ontbrekende berichtgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van kranten als De morgen en HLN neem ik aan dat ze hun broodheren moeten volgen maar van een nationale zender, waar we tenslotte voor betalen, eis ik objectiviteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeken- en DVD-bons.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |