![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, je zit duidelijk nog in de ontkenningsfase.
nog jong hé ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Emigreren? Ik twijfel tussen Deurne Noord en Deurne Zuid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Komaan Jehan, droom jij nooit om in een vreemd land te wonen? Al is het maar een droom?
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neem gerust je tijd, deze laatste zal ons trouwens leren waar je uiteindelijk zal wonen, en hoe ver dat van je schoonouders zal zijn (of beter : dicht) ![]() Don't worry : wij hier wonen ver van ons beider ouders. 8)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Cuba
Zon, zee, strand en communisme
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() naar ierland of schotland; hechtere volkeren vind je niet,knappe landschappen en geeft de sfeer weer van de toekomst van vlaanderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik echt een andere locatie dan Aalst-België zou moeten kiezen (revolver tegen het hoofd) dan opteer ik voor Italië.
Firenze, Siena, Pisa, of noordelijker Viacenza, Trento, Selva di Val Gardena, de Dolomieten etc. etc. daar zal ik nog ietwat kunnen aarden: smakelijke keuken, treffelijke wijnen schone vrouwen, en een aangenaam klimaat.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vlaanderen! Ik ben geboren in Vlaanderen.
Ik zou ook nog verhuizen naar Zuid-Afrika moest het daar niet zo'n knoeiboel zijn. Ook de Nederlandse Antillen lijken me wel wat.