![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel voor dat je mijn bijdrage dan toch eens even herleest...
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk je dat wij niet worden aangevallen omwille van onze mening? Denk je nu dat we die basis niet bestrijden? Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat erom wat is er hier op dit moment het meest aan de orde? En hoe kun je dat nog aanpakken? Ze allemaal terugsturen? Ik vrees ervoor dat dat nog gaat lukken via democratische weg. Maw, snap ik gewoonweg de tactiek van Hermy niet. (En die van U trouwens ook niet) Waarom zijn energie verspillen aan ons? Wat wil hij? Een nieuw Vlaams Blok oprichten? Hebben er nog al geprobeerd hoor. En stel dat het lukt? Weer dertig jaar moeizaam bouwen? Het is geen vijf voor twaalf he! Dat was het toen het Vlaams blok werd opgericht. Het is half één!
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 8 april 2009 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() 'Le Pen vertelt wat hij wil' of 'het is niet verstandig' zijn niet meteen doortastende uitspraken waaruit uw afkeur blijkt. Tot spijt van wie het benijdt; negationisme is tot nader order strafbaar, hij vertelt dus niet zomaar wat hij wil. Hij mag het van mijn part denken maar dat hij dan zijn mond houdt.
![]() |
#24 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
over de ruandese volkerenmoord mag u gerust ontkennen wat u wil zonder strafwet te overtreden.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Daarin hebt u gelijk en ook dat betreur ik, er is geen reden om de genocide in Rwanda, de daden van Stalin of de Armeense schandvlek van Turkije goed te praten. Maar het droge feit blijft dat het hier om een strafbaar feit gaat, u kan het oneens zijn met de wet, maar het blijft de wet. Aan u en ik om ze te helpen verbeteren.
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als nationaal-revolutionairen tegen het terrorisme manifesteren, klagen ze elk terrorisme aan. Wie heeft de aanslagen in Madrid onlangs herdacht? Vlaams Belang? Nee, Nation! Citaat:
Enerzijds maakt het gevoel van niet meer te begrijpen wat er om u heen aan het gebeuren is u wanhopig (veel wanhopiger dan ik) en anderzijds doet het u grijpen naar de gemakkelijkste oplossing die voorhanden is: het VB, de partijpolitiek, de parlementaire democratie, het reformisme, de assimilatie, enz. Dat is één grote tegenstrijdigheid.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://frankvanheckevb.skynetblogs.b...u-zot-geworden
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 8 april 2009 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik ben het niet met je eens dat de partijpolitiek de gemakkelijkste oplossing voorhanden is. Met een paar mensen een actiegroep oprichten lijkt me gemakkelijker werken, gewoon praktisch alleen al moet je met weinig anderen rekening houden om je ding te kunnen doen. De vraag is waar je meest mee kan bereiken ? Ergens blijf ik hopen dat het Vlaamse volk ooit eens dezelfde prioriteiten aanvoelt en daar zijn stemgedrag op richt. Ook niet vergeten dat niet elke Vlaming een diploma pol&soc heeft of dikke boeken over geopolitiek gelezen heeft. Je kunt dus niet aan politiek doen op basis van stellingen waar veel dossierkennis en belezenheid voor nodig is, want de modale kiezer beschikt daarvoor niet over de benodigde intellectuele bagage (belezenheid) en luistert bijgevolg niet naar verkopers van ingewikkelde theorieën. Misschien betreurenswaardig, maar dat is nu eenmaal de realiteit.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 8 april 2009 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=vgv-4xF_czQ
voor wie het nog niet gezien heeft. ![]() dat het KVHV deze man uitnodigde een tijd terug én serieus nam zegt veel over het KVHV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 april 2009 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gaat dat zo blijven nu de EU in crisis is? Of als de EU via de G20 een globaal politbureau voor het globale kapitalisme gaat installeren? Dat zijn de dingen die nu aan het gebeuren zijn. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() "De Filosoof is dood", zou Nietzsche zeggen.
![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* Feit is en blijft natuurlijk dat de VB-top de partij van koers heeft laten veranderen, terwijlze tegen de oude radicale achterban blijft zeggen dat niets veranderd is maar dat men hoogstens wat meer moet opletten voor de racisme en discriminatiewetgeving. Leugenachtig tot en met dus. * N-SA is geen "actiegroep" maar de organisatorische aanzet voor een nieuwe beweging. * Kortom, goedkoop populisme acht u het verdedigen waard. Vandaag visverkoper, morgen citroenen en appelen, overmorgen...? Wie de kiezer achterna loopt zonder een eigen verhaal te brengen gebaseerd op deftige analyse en theoretische onderbouwing is niets waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het VB is een waardeloze, inhoudsloze en machteloze partij geworden, samengehouden omwille van de poen en de zeteltjes die in de parlementen te behalen zijn. De VB-top heeft de militanten die de eerste 20 jaar hielpen opbouwen aan die 30 jaar, de laatste 10 jaar stelselmatig buitengepest, met de nek aangekeken en een nieuw bourgeoispubliek binnengehaald. Het is vandaag een conservatief-liberale rechtse bourgeoispartij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben verheugd te lezen, dat de aanhangers van de n-sa afstand nemen van FDW en het VB. Mss zijn ze welkom in het vlaams-palestina-comité. Lekker antisemitische moppen tappen en Hamas-filmpjes bekijken.
![]() |