Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2009, 12:51   #21
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Interessant om te zien dat geen van de reacties hier de uitlatingen van Le Pen veroordelen. Maakt natuurlijk ook meteen veel duidelijk over de morele achtergrond van deze mensen. Maar kom, laten we positief blijven, zolang extreem rechts onderling blijft armworstelen om uit te maken wie de grootste heeft blijven zij een detail in onze samenleving.

Stel voor dat je mijn bijdrage dan toch eens even herleest...
Oud 8 april 2009, 12:59   #22
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
In een kaartspel zijn er 52 kaarten, m'n beste. Denk niet zo zwart-wit a.u.b.!

Mensen die in hun eigen land ook door het Vrije Westen worden aangevallen! Ik wil als Vlaming geen bloed aan mijn handen hebben voor een stel Westerse imperialisten, die nota bene aan de basis van het multiculturalisme en kosmopolitisme hier liggen.
Ja, en nsa neemt het hier op voor het moslim terrorisme, terwijl ik de mening ben toegedaan dat we hier net bij ons die kat te geselen hebben.

Denk je dat wij niet worden aangevallen omwille van onze mening? Denk je nu dat we die basis niet bestrijden? Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat erom wat is er hier op dit moment het meest aan de orde? En hoe kun je dat nog aanpakken? Ze allemaal terugsturen? Ik vrees ervoor dat dat nog gaat lukken via democratische weg.

Maw, snap ik gewoonweg de tactiek van Hermy niet. (En die van U trouwens ook niet) Waarom zijn energie verspillen aan ons? Wat wil hij? Een nieuw Vlaams Blok oprichten? Hebben er nog al geprobeerd hoor. En stel dat het lukt? Weer dertig jaar moeizaam bouwen? Het is geen vijf voor twaalf he! Dat was het toen het Vlaams blok werd opgericht. Het is half één!

Laatst gewijzigd door dominatrix : 8 april 2009 om 13:00.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 13:37   #23
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Stel voor dat je mijn bijdrage dan toch eens even herleest...
'Le Pen vertelt wat hij wil' of 'het is niet verstandig' zijn niet meteen doortastende uitspraken waaruit uw afkeur blijkt. Tot spijt van wie het benijdt; negationisme is tot nader order strafbaar, hij vertelt dus niet zomaar wat hij wil. Hij mag het van mijn part denken maar dat hij dan zijn mond houdt.
Oud 8 april 2009, 13:45   #24
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tot spijt van wie het benijdt; negationisme is tot nader order strafbaar, .
nee, een zeer specifiek op de maat gesneden negationisme is strafbaar.

over de ruandese volkerenmoord mag u gerust ontkennen wat u wil zonder strafwet te overtreden.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 13:49   #25
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
nee, een zeer specifiek op de maat gesneden negationisme is strafbaar.

over de ruandese volkerenmoord mag u gerust ontkennen wat u wil zonder strafwet te overtreden.
Daarin hebt u gelijk en ook dat betreur ik, er is geen reden om de genocide in Rwanda, de daden van Stalin of de Armeense schandvlek van Turkije goed te praten. Maar het droge feit blijft dat het hier om een strafbaar feit gaat, u kan het oneens zijn met de wet, maar het blijft de wet. Aan u en ik om ze te helpen verbeteren.
Oud 8 april 2009, 14:54   #26
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, en nsa neemt het hier op voor het moslim terrorisme, terwijl ik de mening ben toegedaan dat we hier net bij ons die kat te geselen hebben.
Ik dacht dat het niet zwart-witter kon en nu dit.

Als nationaal-revolutionairen tegen het terrorisme manifesteren, klagen ze elk terrorisme aan. Wie heeft de aanslagen in Madrid onlangs herdacht? Vlaams Belang? Nee, Nation!

Citaat:
Denk je dat wij niet worden aangevallen omwille van onze mening? Denk je nu dat we die basis niet bestrijden? Maar daar gaat het mij niet om. Het gaat erom wat is er hier op dit moment het meest aan de orde? En hoe kun je dat nog aanpakken? Ze allemaal terugsturen? Ik vrees ervoor dat dat nog gaat lukken via democratische weg.

Maw, snap ik gewoonweg de tactiek van Hermy niet. (En die van U trouwens ook niet) Waarom zijn energie verspillen aan ons? Wat wil hij? Een nieuw Vlaams Blok oprichten? Hebben er nog al geprobeerd hoor. En stel dat het lukt? Weer dertig jaar moeizaam bouwen? Het is geen vijf voor twaalf he! Dat was het toen het Vlaams blok werd opgericht. Het is half één!
Uw redenering staat bol van de denkfouten, precies de denkfouten die het VB al die jaren gezaaid heeft.

Enerzijds maakt het gevoel van niet meer te begrijpen wat er om u heen aan het gebeuren is u wanhopig (veel wanhopiger dan ik) en anderzijds doet het u grijpen naar de gemakkelijkste oplossing die voorhanden is: het VB, de partijpolitiek, de parlementaire democratie, het reformisme, de assimilatie, enz. Dat is één grote tegenstrijdigheid.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 15:08   #27
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Aanvaarden dat honderduizenden Noord-Afrikanen, Aziaten en negers zich hier definitief vestigen en dit zelfs niet meer in vraag (durven) stellen.
Toegegeven, er was wel wat gefoeter over bij Vanhecke, maar is dat nu net niet typerend voor het electoralisme van het VB? Je moet niet denken dat het VB nu tot het besluit "EU barst!" is gekomen.

http://frankvanheckevb.skynetblogs.b...u-zot-geworden

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 8 april 2009 om 15:08.
Oud 8 april 2009, 15:09   #28
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Enerzijds maakt het gevoel van niet meer te begrijpen wat er om u heen aan het gebeuren is u wanhopig (veel wanhopiger dan ik) en anderzijds doet het u grijpen naar de gemakkelijkste oplossing die voorhanden is: het VB, de partijpolitiek, de parlementaire democratie, het reformisme, de assimilatie, enz. Dat is één grote tegenstrijdigheid.
"Wanhopig" of "kwaad en revolterend", misschien hetzelfde maar dan toch twee verschillende gemoedstoestanden, waarbij ik het tweede verkies.
Ik ben het niet met je eens dat de partijpolitiek de gemakkelijkste oplossing voorhanden is. Met een paar mensen een actiegroep oprichten lijkt me gemakkelijker werken, gewoon praktisch alleen al moet je met weinig anderen rekening houden om je ding te kunnen doen. De vraag is waar je meest mee kan bereiken ?
Ergens blijf ik hopen dat het Vlaamse volk ooit eens dezelfde prioriteiten aanvoelt en daar zijn stemgedrag op richt.

Ook niet vergeten dat niet elke Vlaming een diploma pol&soc heeft of dikke boeken over geopolitiek gelezen heeft. Je kunt dus niet aan politiek doen op basis van stellingen waar veel dossierkennis en belezenheid voor nodig is, want de modale kiezer beschikt daarvoor niet over de benodigde intellectuele bagage (belezenheid) en luistert bijgevolg niet naar verkopers van ingewikkelde theorieën. Misschien betreurenswaardig, maar dat is nu eenmaal de realiteit.

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 8 april 2009 om 15:13.
Blauwzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 15:19   #29
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=vgv-4xF_czQ

voor wie het nog niet gezien heeft.

dat het KVHV deze man uitnodigde een tijd terug én serieus nam zegt veel over het KVHV.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 15:20   #30
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gezien de verontwaardiging hier over het feit dat FDW het aandurft om Le Pen te laten vallen kan ik niet anders dan concluderen dat er een zekere sympathie heerst voor het heerschap. En in tegenstelling tot Wilders heeft Le Pen strafbare feiten gepleegd en dat scheelt een slok op een borrel.
Vlaams Belanger...
Oud 8 april 2009, 15:23   #31
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Om zijn vrienden van Joods Actueel, en bij uitbreiding ook die op de Israëlische ambassade, een vroeg Pesach (Pasen) cadeau te geven, heeft de strateeg van Madou-Rodam (Filip Dewinter) weer een fantastische stunt bedacht. Hij neemt namelijk afstand van zijn oude boezemvriend Jean-Marie Le Pen! Op zich is het niks bijzonders dat Filip afstand neemt van oude vrienden, hij is daarvoor gekend. Het is zelfs een specialiteit van hem. "Als vrienden opgebruikt zijn, dan dumpen we hen" is zijn motto. Zeker als Le Pen de Vlaamse kameraden niet meer kan verwennen met oesters en champagne �* volonté, zoals in de goede oude dagen. Die goede dagen, toen men na het zingen van Die Fahne hoch (lastig toch dat voormalige militanten nog leven!) een kistje champagne grand cru op kosten van het FN in het keelgat kon gieten. Als je oude foto's bekijkt zou een mens lyrisch worden. Het Front National doet het echter steefds slechter in de peilingen, de achterban loopt weg en wat belangrijker is, het geld is op. En dan is de tijd aangebroken voor vriend Filip om zijn kazak te keren. Keep walking and don't look back...
Dewinter vindt dat zijn oude, zo lang door hem verafgode vriend Jean-Marie te ver is gegaan in het provoceren van de Joodse medemens. Je mag van Filip alle medemensen schofferen, maar niet zijn nieuwe vrienden: de gabbers van Israël. En die kunnen nu eenmaal niet tegen negationistische grapjes of uitlatingen. Dat negationisme is trouwens verboden in ons land, mede dankzij de inzet van Filip en de immer dienstbare partijtop (zij stemden VOOR de negationismewet destijds). Zijn Joodse vrienden hebben die heldendaad jaren niet willen erkennen, maar blijkbaar werpt het nu vruchten af. Hoewel dat waarschijnlijk zure Israëlische citroenen zullen worden - de goedkoopste dan nog - of wat had je gedacht? Maar alle geschenken zijn welkom op Madou-Rodam! Een kinderhand is nu eenmaal gauw gevuld. Dat Filip een koosjere Pesach wilde vieren, was reeds eerder deze week gebleken. Na het optreden van de stand-up-comedian Dieudonné M'Bala M'Bala in Brussel werd Dewinter door Joods Actueel op het matje geroepen. "Bent u naar dat optreden geweest, mijnheer Dewinter?", vroeg de uitverkorene van dienst streng aan kleine Filip. Dewinter ontkende direct en in alle toonaarden: "Nein, Mensch, nein, mein lieber Gott von Israel, nein". En nog meer: "Ik walg van de uitspraken van Dieudonné M'bala M'Bala. Gruwelijke uitspraken zijn dat, die deze zwarte mens durft te doen. Zo lachen met het leed dat onze joodse vrienden werd aangedaan". Slapeloze nachten had hij daarvan gehad! Dat was ook te horen op de manier waarop hij stotterend de vragen van Joods Actueel beantwoordde. Als de bazen bellen, dan is het altijd een beetje de billen toeknijpen. Niks kleinmenselijks is Filip vreemd. Als de haan driemaal kraait, zal jij je eigen God verloochenen. Bij Dewinter is een telefoontje van Joods Actueel (of De Morgen) al ruimschoots genoeg om zijn oude vrienden te verloochenen en in de vuilbak van de geschiedenis te dumpen. Dat is voor Filip trouwens maar een 'detail in zijn geschiedenis'.

Nochtans is Dewinter niet snel van zijn stuk te brengen als er gruwelijke uitspraken of gruwelijke feiten worden gepleegd. Zo is het uitmoorden van Palestijnse families, kindjes en ouderlingen inbegrepen, helemaal niet zo gruwelijk, zolang het maar grondig wordt gedaan door experts van het Israëlisch leger. Dewinter vindt het gruwelijk dat M'Bala iemand in concentatiekampuniform een prijs laat geven aan een wetenschapper als professor Faurrisson (nog een oude bekende van Filip overigens), maar vindt het anderzijds niet stuitend als Joodse soldaten een T-shirt dragen waarop een zwangere Palestijnse vrouw staat met daaronder het opschrift: één kogel, twee doden. Moet kunnen, volgens Filip. Dat zijn joodse grapjes, daar moet je begrip voor kunnen opbrengen. Koosjere zaak! Ook het afvuren van fosforbommen op huizen waar kinderen slapen is bedoeld als grap. Dat is joodse humor! Mensch, mensch was ist das Leben schön! Alleen een antisemiet die daar aanstoot aan neemt. Er moet toch al eens gelachen worden. Zo lang de Heilige Holocaust maar niet gebruikt wordt om grapjes over te spuien. De armen en benen afschieten van Palestijnse kinderen is toch maar een 'klein detail in de joodse geschiedenis'. Ook de uitspraken van immigrant en bezetter van een nederzetting, Avigidor Lieberman (waarschijnlijk de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken van Israël), dat de Palestijnen maar best kunnen gedeporteerd worden uit het Beloofde Land vindt onze nationalistenleider Dewinter best kunnen. Als morgen een ingeweken moslim hetzelfde zou zeggen over Vlaamse autochtone volksgenoten in Brussel, dan zal onze Filip weer in alle staten van verontwaardiging zijn. Filip is er tegen dat inwijkelingen de oorspronkelijke bewoners buitenpesten (wij van het N-SA ook) maar voor zijn Joodse vrienden maakt hij graag een uitzondering (wij niet). Wiedergutmachung is dat voor hem. Wat moeten wij dan wiedergutmachen, mijnheer Dewinter?

Maar het Vlaams Belang heeft geen tijd om te treuren om oude vrienden, want Filip is niet zo dom dat hij bruikbare kameraden vervangt zonder vooraf voorzien te zijn van nieuwe en nuttigere exemplaren. En die heeft hij gevonden, al was het wel een beetje zoeken gezien zijn reputatie van onbetrouwbare kwast. De nieuwe vrienden (hij had al een paar keer met hen het bed gedeeld, samen met Belien en Coolen in een zionistisch triootje) zijn de Amerikanen. Om de gratie van Obama-land te krijgen moest hij een dubbel pakket aan nemen. Hij moest vrienden worden met die van het Beloofde Land. Voor Filip is dat gesneden koek. Hij heeft al veel vrienden bij die koosjere club. Samen maken ze zich dik over het moskee- en halalgebruik van die duivelse moslims. Als de Joodse club weer eens de kriebels krijgt over een moskee die ergens wordt geopend of erkend, trekt Filip erop uit om in hun plaats de sluiting te gaan eisen. Zo blijven zijn vrienden buiten schot en worden de eigen militanten gebruikt door een religieuze minderheid, die er op uit is de gebiedsannexatie in het Nabije Oosten en de daarbij behorende godsdienstoorlog naar hier over te planten. De achterban van het VB wordt intussen wijsgemaakt dat er een groot moslimcomplot in de maak is en dat er moet opgetreden worden. "Eigen volk eerst" roepen ze niet meer, ze prevelen nu: "America, we fight for you!". Dat Amerika aan de basis ligt van de grootste economische en financiële crisis sinds decennia, en dat ons sociaal stelsel dreigt vernietigd te worden door dat Amerikaanse kapitalisme, is maar peanuts voor Fillip als je dat vergelijkt met de opening van weer een moskee. En dat het vredelievende joodse volk er lustig op los moordt in Palestina en zo de gehele regio, Irak inbegrepen, destabiliseert, is totaal onbelangrijk voor mijnheer Filip. Mijn vrienden, goeie vrienden. Zelf als daar een nieuwe Wereldoorlog van komt.

De joodse lobby in A is tevreden met de nieuwe aanwinst. Ze hebben nu, naast Penris en Beliën, een nieuwe schoothond bij: keffer Dewinter. Hij keft op maat van de Talmoed. De traditionele jood in Antwerpen schudt het hoofd bij zo veel gratuite dienstbaarheid van dat geteisem ("slecht volk", in het Jiddisch). Maar ja het Uitverkoren Volk moet soms de hulp inroepen van mesjogge gabbers ("maffe vrienden", in het Jiddisch) om haar greep op de samenleving intact te houden. En wie kun je daar beter voor gebruiken dan geteisem dat de eigen vrienden vlugger afzweert dan pakweg de joodse medemens? Joods Actueel en vrienden is dan ook tevreden en wenst Filip veel succes bij de verkiezingen.

Mazzeltof, gabber!

Bron: N-SA

Is Dewinter volledig verworden van een radicaal Vlaams / Europees nationalist tot een rechtse liberaal-conservatieve knecht van Tel Aviv/Washington en de havenlobby? Het lijkt er steeds meer op, de man wordt oud. FDW verkiest nu zelfs al de extremistische liberaal Wilders boven de nationalist Le Pen.

Ruzie in't fascistenkot

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 april 2009 om 15:24.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 15:35   #32
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
"Wanhopig" of "kwaad en revolterend", misschien hetzelfde maar dan toch twee verschillende gemoedstoestanden, waarbij ik het tweede verkies.
Ik ben het niet met je eens dat de partijpolitiek de gemakkelijkste oplossing voorhanden is. Met een paar mensen een actiegroep oprichten lijkt me gemakkelijker werken, gewoon praktisch alleen al moet je met weinig anderen rekening houden om je ding te kunnen doen. De vraag is waar je meest mee kan bereiken ?
Goed, maar zoals hierboven gezegd: waarom zegt het VB niet "EU barst" zoals het - bijna autistisch - al die jaren "België barst" heeft gezegd? België is veranderd. De leidende Belgische elites hebben zich volledig in het EU-project ingeschreven. De EU is de bron van alle liberaliseringen, dus ook van de ontsporingen van de immigratie.

Gaat dat zo blijven nu de EU in crisis is? Of als de EU via de G20 een globaal politbureau voor het globale kapitalisme gaat installeren? Dat zijn de dingen die nu aan het gebeuren zijn.
Citaat:
Ergens blijf ik hopen dat het Vlaamse volk ooit eens dezelfde prioriteiten aanvoelt en daar zijn stemgedrag op richt.
Tja, het "volk" bestaat nu nog minder dan vroeger als eenheid... Ja, het moet een politieke eenheid worden, maar dat zal nooit lukken als het neoliberalisme als bron van verdeeldheid blijft bestaan.
Citaat:
Ook niet vergeten dat niet elke Vlaming een diploma pol&soc heeft of dikke boeken over geopolitiek gelezen heeft. Je kunt dus niet aan politiek doen op basis van stellingen waar veel dossierkennis en belezenheid voor nodig is, want de modale kiezer beschikt daarvoor niet over de benodigde intellectuele bagage (belezenheid) en luistert bijgevolg niet naar verkopers van ingewikkelde theorieën. Misschien betreurenswaardig, maar dat is nu eenmaal de realiteit.
Volksverheffing was vroeger het motto toen de politieke actie nog van sterke zuilen uitging. Ik vind dat lovenswaardiger dan de volksverlakkerij die we nu kennen.
Oud 8 april 2009, 15:42   #33
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ruzie in't fascistenkot
Waar is de dode mus?
Oud 8 april 2009, 16:17   #34
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar is de dode mus?
Oh, is't beestje dood? Innige deelneming
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 16:56   #35
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oh, is't beestje dood? Innige deelneming
"De Filosoof is dood", zou Nietzsche zeggen.
Oud 8 april 2009, 17:16   #36
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ruzie in't fascistenkot

Binnen N-SA is geen ruzie, verre van zelfs.

Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 17:21   #37
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht

* Feit is en blijft natuurlijk dat de VB-top de partij van koers heeft laten veranderen, terwijlze tegen de oude radicale achterban blijft zeggen dat niets veranderd is maar dat men hoogstens wat meer moet opletten voor de racisme en discriminatiewetgeving. Leugenachtig tot en met dus.

* N-SA is geen "actiegroep" maar de organisatorische aanzet voor een nieuwe beweging.

* Kortom, goedkoop populisme acht u het verdedigen waard. Vandaag visverkoper, morgen citroenen en appelen, overmorgen...? Wie de kiezer achterna loopt zonder een eigen verhaal te brengen gebaseerd op deftige analyse en theoretische onderbouwing is niets waard.
Oud 8 april 2009, 17:25   #38
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar verdedigen wij moslim-terrorisme??? Allé, toon eens aan met tekst, video, foto,... ?

Citaat:

Het VB is een waardeloze, inhoudsloze en machteloze partij geworden, samengehouden omwille van de poen en de zeteltjes die in de parlementen te behalen zijn. De VB-top heeft de militanten die de eerste 20 jaar hielpen opbouwen aan die 30 jaar, de laatste 10 jaar stelselmatig buitengepest, met de nek aangekeken en een nieuw bourgeoispubliek binnengehaald. Het is vandaag een conservatief-liberale rechtse bourgeoispartij.
Oud 8 april 2009, 17:31   #39
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Het is vandaag een conservatief-liberale rechtse bourgeoispartij.
Goed zo, die moeten er ook zijn.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2009, 18:05   #40
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Ik ben verheugd te lezen, dat de aanhangers van de n-sa afstand nemen van FDW en het VB. Mss zijn ze welkom in het vlaams-palestina-comité. Lekker antisemitische moppen tappen en Hamas-filmpjes bekijken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be