![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sterke zet van die mens in de oorlog tegen de ondemocratie.
Er zouden overal zulke eerlijke mensen aan 't hoofd van landen moeten staan.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel grappig dat de tegenstanders hier steeds fulmineren in niets-zeggende vage termen, maar nooit over de feiten zelf spreken. Dat de Indianen eindelijk meer rechten krijgen is blijkbaar op zich een teken dat Morales een dictator is voor onze rechtse 'democraten'.
Hoe hypocriet kan men zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Morales is net zon grote "populist" als Huge Chavez in Venezuela. De rode politiek van Morales vind ik niet om aan te zien - noch zijn figuur. Maar het mag gezegd worden dat hij wél respect verdient vind ik omdat hij de inheemse bevolking steunt in hun strijd om meer erkenning en autonomie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |