![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaanderen en Nederland zijn zeker meer met elkaar verbonden dan Vlaanderen en Wallonië
![]() enkel België houdt een hereniging tegen dus het wordt tijd om de Vlaamse onafhankelijkheid uit te roepen. tegenstanders kunnen altijd verhuizen naar Wallonië of Frankrijk, medestanders kunnen verhuizen naar Vlaanderen. Vlamingen die verhuist zijn om van Belziek af te zijn, zullen dan ook terugkeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() waarom zou ik? ik werk en woon in Vlaanderen. ik betaal belastingen in Vlaanderen. mijn familie woont in Vlaanderen.
ik heb GEEN rede om te verhuizen. ik wil juist alle Vlamingen bevrijden van het Francofone juk. we kunnen met Wallonië beter goede buren zijn dan in een slecht huwelijk zitten dat België noemt. Laatst gewijzigd door Shadowke : 12 april 2009 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 april 2009 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() voor mij is Holland het beloofde land niet, maar wel een Vlaams-Nederlandse staat met de beste elementen uit Nederland en Vlaanderen ![]() dat is iets héél anders maar te ver boven je hoofd om te begrijpen hé system ![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 12 april 2009 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nederlanders zijn sociaal communicatief in het algemeen beter ontwikkeld dan vlamingen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() en met beste eigenschappen van beiden bedoel ik met onderwijs, sociale voorzieningen, enz ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Het Westen" is niks anders dan een concept, een geopolitiek concept dat moet een eenheid over de Atlantische Oceaan voorstellen. Daar kan dus perfect een ander concept tegenover geplaatst worden. Wat we inderdaad wel zeker zijn, is Europees. Door zowel beschaving als door geografische ligging. "Het westen" heeft dat niet omdat de amerikaanse maatschappij en haar fundamenten grondig verschillen van de Europese, ook al zijn de "Westen"-lovers de eersten om beiden gelijk te schakelen en dus Europa verder te laten degenereren. Ik heb echt geen zin beleefd te zijn tegen sullige bourgeois die grote staatkundige revoluties vanachter hun PC-schermpje verkondigen , maar nooit te zien zijn bij het daadwerkelijke "veldwerk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() In ieder geval komen ze soms over -in onze ogen- als brutale en arrogante rekels. Niet dat elke Nederlander zo is, maar toch.
Laatst gewijzigd door system : 12 april 2009 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 april 2009 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lesen Sie den zweiten Satz, bitte.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 12 april 2009 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Toch niet. Indien men dingen zegt over België waar ik het niet mee eens ben, dan zeg ik dat. En dat valt niet altijd in goede aarde. Maar dat hoort erbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
dus degenen die daar wonen zijn ook 'Europeanen', samen met de aboriginals (oorspronkelijke bewoners van Australië). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() je muil opentrekken is al een begin... ![]() Laatst gewijzigd door globalmedia : 12 april 2009 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |