![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ruben Cottenjé (Belgische Alliantie) (13 t.e.m 19 april) Zoals Ruben het zelf verwoordt: "De BUB heeft zich afgesplitst van haar voorzitter, maar zag zich door de rechten op de (domein)naam genoodzaakt om een andere naam te kiezen". Iedereen deed aanvankelijk wat meewarig over de Belgische Alliantie, een afsplitsing van zowat de kleinste partij van dit land. Maar nu laat de Belgische Alliantie zien dat ze in alle delen van het land een kern heeft opgebouwd en lijsten indient voor elke regio. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Dus anders gezegd, ge wilt terug de wafelijzerpolitiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik jou maar eens ga negeren. Je comments zijn te dom voor woorden, en discussie met jou is niet mogelijk omdat je toch niet begrijpt wat er gezegd wordt. Nog een prettig leven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom ben ik "tegen vlaanderen"? (hoe zou ik dat trouwens in godsnaam - zelf inwoner van vlaanderen zijnde - klaarspelen)
ik ben nota bene een flamingant, uilskuiken Laatst gewijzigd door Ambiorix : 12 april 2009 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar zit em het probleem niet. Het probleem is dat er al 40 jaar transfers zijn en Wallonië er nog altijd niet beter voorstaat. Waar gaat dat geld naartoe? NVA vraagt meer transparantie, wat is daar mis mee?
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Dan zit ik op, wat dat punt betreft, dezelfde lijn als de NVA. De Belgische Alliantie is inderdaad ook voor een transparante politiek en de nuttige besteding van de gelden. Voor ons is dat geen reden om te kiezen voor separatisme, maar wel degelijk om een respectvolle en logische dialoog aan te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
... in de topic over de dotaties van het koningshuis bent u bezig over naar het verleden kijken en hoe de Belgische monarchie toen ooit hun nut bewezen heeft (waar ik het mee eens ben). ... kijk nu eens naar het verleden van de transfers, hebben zei hun nut al eens bewezen? Ik zie weinig resultaat. Als mijn buurman het moelijk heeft, wil ik hem best helpen, financieel en zelfs met een beetje vrije tijd als ik het heb. Maar als ik dan zie dat mijn buurman een probleem heeft met geld beheren.... ofwel stop ik er dan mee, ofwel zorg ik ervoor dat hij geld kan leren beheren. Vlaanderen ziet dat Wallonie een probleem heeft met geld beheren, en het doet niks... omdat het niks MAG doen van Wallonië, de gesprekken komen altijd tot een stilstaande positie. Ik vraag mij echt af, hoeveel miljarden er exact verspilt moeten worden alvorens meer mensen dit gaan inzien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() U vergeet hierbij te vermelden dat het altijd de Walen zijn die geld nodig hebben en altijd de Vlamingen die er voor moeten inboeten.
Niet denken in Vlaams - Waals EN het niet nodig zijn van controles kan ENKEL als er een evenwicht is, en als dit evenwicht na tientallen jaren aan miljarden per stuk vraag ik mij af wanneer dit wel zo is, en waarom wij Vlamingen (ja ik den Vl-Wa nu) nog altijd bijna geen inspraak of zelfs maar inkijk hebben in waar dit geld nutteloos aan besteed aan het worden is. Ja, wij vlamingen hebben bewezen dat we weldegelijk met geld om kunnen gaan, het minste wat er komt als wederdienst voor de "solidariteit" is dat de Walen ons hen laten helpen hun geld nuttig te besteden zodat we over 20 jaar niet nog altijd miljarden per jaar door moeten pompen naat het zuiden. Of nee, dit is misschien exact wat ze willen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |