![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die jongen deed niets, die mof is hier dus de schuldige. Anders was het geweest indien het hier zou gaan om een overvaller, of ander agressief persoon. Maar die jongen keek alleen de camera in.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 17 april 2009 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() awel ja, zo een beetje als die jonge man op die franse bus, enkele topics hieronder?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord mof - meer dan 65 jaar na de oorlog - getuigt ook niet bepaald van respect of verdraagzaamheid.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En lang niet alle Duitsers zijn moffen.
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De "mof" had misschien beter eerst geluisterd wat dat ventje te zeggen had, dan kon ie alsnog een tikje uitdelen, maar ik denk dat die mens misschien al wat teveel met die mannekes te maken heeft gehad.
Dat zou zijn gedrag verklaren
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is er nog eine probleem??? hahahahaha
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere leuke die je wel tof zal vinden is Michel Friedman, vice-voorzitter van de Zentralrat der Juden & betrokken in vrouwenhandel: http://en.wikipedia.org/wiki/Michel_Friedman Pikant detail: Friedman was betrokken bij de heksenjacht tegen Mölleman, de controversiële Duitse politicus die de vriendschapsbanden tussen Duitsland & de Arabische wereld wou versterken en de alignering op Israël bekritiseerde. Mölleman stierf niet lang daarna in uiterst verdachte omstandigheden en zijn moord werd nooit opgehelderd!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 april 2009 om 15:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Enkel uw gezegde dat die persoon "mijn rolmodel" zou zijn, is er wat over. Laat me zelf maar bepalen wie ik echt leuk vind en wie niet. ik vond gewoon zijn direkte aanpak van een opdringerig persoon -waarom? oh waarom??? wéér eens een verrijker- effe grappig. Héél anders dan die jongen op die Franse bus, in een topic; hier in de buurt. Btw deze friedman? http://p3.focus.de/img/gen/0/l/HB0lr...en_r_311xA.JPG of deze; http://2005.euroforum.cc/2005/pix/ma..._Friedmann.jpg hier alle resultaten van google; http://images.google.com/images?clie...N&hl=nl&tab=wi lijkt mij onwaarschijnlijk dat het dezelfde persoon betreft.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 18 april 2009 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Al zeker 100 keer heb ik dat meegemaakt en luisteren naar hun uitleg maakt het alleen erger. VB. Ik wandel over straat en een Marrokaan die ik nog nooit in mijn leven gezien heb kruist mijn pad Marrokaan:wat is uw probleem? Ik:ik heb geen probleem Marokaan:waarom kijkt gij naar mij?heb ik u iets misdaan of zo? Ik:maar neen,ik keek per ongeluk naar u Waarna ze mij dikwijls uitdagen om te vechten. Dat was vooral toen ik klein was nu doen ze dat zo niet meer. Maar enkele maanden geleden in Mechelen Ik parkeer mijn auto op de parking vd Carrefour Ik stap uit en een camionette stopt en een Marokaan begint uit het raampje naar mij te spuwen en op mijn auto. Ik:Wat is uw probleem? Marokaan:Waarom scheld gij? Ik:Ik heb toch niet gescholden. Marokaan:Jawel ik heb het gezien in uw mond. Ik:Bol het af. Ben ik niet braaf genoeg mischien,ben ik ne slechte mens als ik de volgende Marokaan die zo afkomt een stamp tegen zijn kloten geef? Diene duits heeft groot gelijk en volgende keer doe ik dat ook maar harder. Anders leert dat volk nooit respect. Vreemdelingen die dat doen zijn eigenlijk gewoon racisten die denken dat elke autochtone West Europeaan hun vijand is. Dus in dat filmke is het toch maar een racist die wat mot krijgt.Goed toch? Of oh nee de racist was niet blank dus niet goed Tjah begrijpen wie het begrijpen kan.We live in a strange world. Laatst gewijzigd door Radioactive Man : 18 april 2009 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
idd. volmondig akkoord. kijk naar het filmpje van in de franse bus. Eerst komen ze effe een praatje maken en dan ineens... daarmee dat dit een goeke is. ten1ste ; grappig. ten 2de, dé manier om u niet meer in de doeken te laten doen. en ik doe dat ook. alleen ik waarschuw ze al op 5meter afstand van "niet naar mij komen". komen ze toch...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en ik zou dat een toffe gast vinden volgens u, volgens anderen op dit forum ben ik zowat de ÜberSturmRam van het stormfront...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 18 april 2009 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In die rol ben je weinig overtuigend. Eerder weer zo'n zeurkous �* la Circe & Alice. Overigens vind ik Stormfront ook maar flets Amerikaans gewauwel, hoor...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 19 april 2009 om 00:16. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
He en das wel echt gebeurt wat ik hier vertel.Exact gelijk bij diene Duits. Ik ben dat wel kotsbeu he,kunnen die mij nu niet normaal aanspreken? Een goedendag is te laag of wat? Nee in plaats daarvan "Wat is uw probleem"? Is het dat ik blond ben of zo he of blank ? De vraag is wat hun probleem is. Dit is gewoon de reden waarom allochtonen niet geliefd zijn,er zitten er gewoon veel te veel tussen die er een sport van maken mensen lastig te vallen die ze totaal niet kennen. En dat is ook alles behalve plezant voor die die de mensen wel met mannieren aaspreken en trachten op zoek te gaan naar vriendschap en respect want inderdaad als je er regelmatig mee geconfronteerd wordt is het niet gemakkelijk om vooroordelen weg te stoppen. Zomaar op iemand afstappen die ge niet kent en vragen "wat is uw probleem?"dat doet ge toch niet? Das toch gewoon dwaas en geloof mij maar dat die in zo'n geval altijd de intentie hebben om wat ruzie te komen maken dat ziet ge toch aan de mannier waarop die daar staat En de reden waarom ik die verdenk van racist te zijn is omdat ik dat nooit meegemaakt heb met een Belg,niet dat ik die heilig vind(verre van)maar dit specifiek fenomeen bedoel ik dus. Laatst gewijzigd door Radioactive Man : 19 april 2009 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |