Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2004, 10:54   #21
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Tja, als een paar allochtonen een paksken sjieken in den Aldi pikken, zou wolf dit op elk interforum posten en er een hele litanie over maken
Het begint met kleine winkeldiefstalen om te eindigen met het stelen van autoradio's. Blijkt ook dat minderjarige allochtonen samen en georganiseerd op strooptocht trekken, de grote broers hebben prima werk geleverd.
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=11537

Citaat:
maar als een massale bende "Hell's Angels"-tuig het Centrum van Sint-Niklaas bezet en iedereen die hen niet aanstaat pest en uitdaagt
Je moet niet gaan overdrijven. Enkele mensen zijn het beu en roepen wat "racistische slogans", de occasionele "slip of the tongue". En dan heb je nog de racistiche daden van Marokkanen en ander gespuis dat voor de slachtoffers vaak eindigt met een bezoekje aan het ziekenhuis.
Oud 21 april 2004, 11:06   #22
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda
Aan Wolf,

En waarom voelen ze zich dan door mij niet gepest als het donker is. Ze zien me niet eens lopen. Jij bent ziek. Headinajar heeft gelijk.
Mss ben je niet aantrekkelijk genoeg? Mijn vrouw kan zelfs overdag de straat niet op zonder lastig gevallen te worden door overijverige Marokkanen. Het strafste van al is dan nog dat de meeste getrouwd zijn en kinderen hebben. Het zal aan hun cultuur liggen zeker? Tja als ik er zelf eens getuige van ben dat ze mijn vrouw niet gerust kunnen laten dreigt dat al eens uit de hand te lopen. Ben ik daarom ziek, omdat ik opkom voor mijn vrouw? Ben ik ziek omdat ik zeg wat andere mensen denken? Ben ik ziek omdat ik mij verzet tegenover iets dat mij wordt opgedrongen? Ben ik ziek omdat ik mijn broek niet afsteek voor allochtonen? Is Linda soms een schuilnaam en loop jij rond met een foullard op je kop?
Oud 21 april 2004, 12:18   #23
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Je moet niet gaan overdrijven. Enkele mensen zijn het beu en roepen wat "racistische slogans", de occasionele "slip of the tongue".
Voor wat "occasionele slip of the tongue" zet de politie geen 3 patroillewagens in!

Dat is toch weer typisch! Iedereen verwijten ze dat ze "feiten minimaliseren", maar als het mensen zijn van hun eigen politieke kleur die de boel op stelten zetten dan o wee als je daar kwaad over spreekt. Belachelijk gewoon!

Dus mag ik dan concluderen dat mensen die uw politieke gedachten delen alles mogen en de rest moeten zwijgen en als ze moslim zijn, moeten ze zeker zwijgen en liefst ophoepelen.

Ik trouwens ook nog nie begonnen over die skinhead-bendes die een paar jaar geleden van overal kwamen om in Sint-Niklaas te komen knokken met allochtone jongeren. Dan heeft de politie nog een auto vol met knuppels en zelfs vuurwapens die bijna voor ons deur stond, komen weghalen...
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 12:26   #24
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Mss ben je niet aantrekkelijk genoeg? Mijn vrouw kan zelfs overdag de straat niet op zonder lastig gevallen te worden door overijverige Marokkanen. Het strafste van al is dan nog dat de meeste getrouwd zijn en kinderen hebben. Het zal aan hun cultuur liggen zeker? Tja als ik er zelf eens getuige van ben dat ze mijn vrouw niet gerust kunnen laten dreigt dat al eens uit de hand te lopen. Ben ik daarom ziek, omdat ik opkom voor mijn vrouw? Ben ik ziek omdat ik zeg wat andere mensen denken? Ben ik ziek omdat ik mij verzet tegenover iets dat mij wordt opgedrongen? Ben ik ziek omdat ik mijn broek niet afsteek voor allochtonen? Is Linda soms een schuilnaam en loop jij rond met een foullard op je kop?
Toch wel toevallig dat dat enkel mensen zoals jij bent wiens hele familie dag in, dag uit lastiggevallen worden door "vreemdelingen"...

Of zoek je gewoon een excuus om geweld te kunnen plegen?
Oud 21 april 2004, 12:27   #25
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik trouwens ook nog nie begonnen over die skinhead-bendes die een paar jaar geleden van overal kwamen om in Sint-Niklaas te komen knokken met allochtone jongeren. Dan heeft de politie nog een auto vol met knuppels en zelfs vuurwapens die bijna voor ons deur stond, komen weghalen...
8)
toch normaal dat allochtone crimineelbendes af en toe koekje van eigen deeg krijgen?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 13:01   #26
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Je moet niet gaan overdrijven. Enkele mensen zijn het beu en roepen wat "racistische slogans", de occasionele "slip of the tongue".
Voor wat "occasionele slip of the tongue" zet de politie geen 3 patroillewagens in!

Dat is toch weer typisch! Iedereen verwijten ze dat ze "feiten minimaliseren", maar als het mensen zijn van hun eigen politieke kleur die de boel op stelten zetten dan o wee als je daar kwaad over spreekt. Belachelijk gewoon!

Dus mag ik dan concluderen dat mensen die uw politieke gedachten delen alles mogen en de rest moeten zwijgen en als ze moslim zijn, moeten ze zeker zwijgen en liefst ophoepelen.

Allochtonen kunnen hier onbestraft intimideren, ambeteren en molesteren maar als enkele autochtonen eens hun mond opdoen of zich verweren, ho maar, dat kunnen we toch niet hebben dat zijn waarschijnlijk racisten en Vlaams Blokkers. Mensen kunnen veel verdragen maar je moet niet verwachten dat ze dat blijven doen, er zijn grenzen. De laatste keer dat ik in het verweer ging hield ik er een gebroken oogkas aan over en twee gapende wonden onder mijn oog verzaakt door een slag met een boksbeugel. Met drie zijn ze sterk hé, maar het koste ééntje wel enkele tanden op zich al positief en die andere twee krijg ik ook nog wel te pakken wees gerust. Ik steek mijn broek niet af nog voor geen honderd allochtonen!!!
Oud 21 april 2004, 13:10   #27
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Toch wel toevallig dat dat enkel mensen zoals jij bent wiens hele familie dag in, dag uit lastiggevallen worden door "vreemdelingen"...

Oog om oog, tand om tand. Wie problemen zoekt kan ze krijgen.
Oud 21 april 2004, 13:13   #28
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Racistische vreemdelingen kloppen er op los.

Sint-Niklaas-
Bij zijn thuiskomst zaterdagmorgen om 4.15u werd de 23-jarige N.D. aan zijn woning in de Driegaaienstraat aangesproken door een twee allochtonen. Ze gaven zich uit voor leden van de federale politie. Het duo gaf de Sint-Niklazenaar een klap in het gezicht, waardoor hij ten val kwam. Toen hij weer rechtkrabbelde, hadden de twee onbekenden het al op een lopen gezet. Er werd niets gestolen. N.D. raakte lichtgewond.

Sint-Niklaas-
Op de Antwerpse Steenweg kreeg de 22-jarige Seppen V. uit Sint-Niklaas zaterdagavond rond 22.30u een paar klappen in het gezicht. De dader een man van allochtone afkomst vluchtte weg. Het slachtoffer werd verzocht op de spoeddienst van het ziekenhuis.

Sint-Niklaas-
Joery S. (22) uit Sint-Niklaas liep zaterdagnacht liochte verwondingen op bij het verlaten van dancing Chaplin in de Sacramentenstraat. Hij werd gevolgd door enkele vreemdelingen die hem een paar klappen toedienden. Ook zijn wagen werd beschadigd.

Leuk toch zo'n multiculturele samenleving? Als de multicularisten maar op tijd en stond hun pita kunen eten, voor dit zinloos geweld sluiten ze selectief de ogen.
Mja, erg dramatisch hoor, dat zinloze geweld in Sint-Niklaas...
Past gij maar op, manneke. Ge weet toch wat moslims met 'mannen' als gij mogen doen, he?
Enne, is het toeval dat 'Parcifal' zijn berichtjes ook dikwijls begint met 'Mja'?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 13:15   #29
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Racistische vreemdelingen kloppen er op los.

Sint-Niklaas-
Bij zijn thuiskomst zaterdagmorgen om 4.15u werd de 23-jarige N.D. aan zijn woning in de Driegaaienstraat aangesproken door een twee allochtonen. Ze gaven zich uit voor leden van de federale politie. Het duo gaf de Sint-Niklazenaar een klap in het gezicht, waardoor hij ten val kwam. Toen hij weer rechtkrabbelde, hadden de twee onbekenden het al op een lopen gezet. Er werd niets gestolen. N.D. raakte lichtgewond.

Sint-Niklaas-
Op de Antwerpse Steenweg kreeg de 22-jarige Seppen V. uit Sint-Niklaas zaterdagavond rond 22.30u een paar klappen in het gezicht. De dader een man van allochtone afkomst vluchtte weg. Het slachtoffer werd verzocht op de spoeddienst van het ziekenhuis.

Sint-Niklaas-
Joery S. (22) uit Sint-Niklaas liep zaterdagnacht liochte verwondingen op bij het verlaten van dancing Chaplin in de Sacramentenstraat. Hij werd gevolgd door enkele vreemdelingen die hem een paar klappen toedienden. Ook zijn wagen werd beschadigd.
Ik heb autochtonen in Sint-Niklaas toch al straffer dingen zien uitsteken hoor. Ge moet zeker eens checken in het "Blues Café" (eerder "Hell's Angels Café") achter de kerk. De politie kent da kot heel goed aangezien die mannen wel al het grootste aantal knokpartijen in St-Niklaas op hun CV hebben staan. 'k Heb der in den tijd ook ooit eens moeten passeren met mijn velooken toen die mannen aan het "groeperen" waren... 'k Had wel sjans toen dat er al 3 politiepatrouilles waren bijgekomen en dat het bij wat "uitlokkende" praat gebleven was.

Een vechtpartij in St-Niklaas heeft meestal het volgende scenario :
Een groep racistische vechtersbazen (oa. mannen van het "Blues Café") slagen een paar allochtonen jongeren bij elkaar. De allochtonen gaan naar hun broers, welke op hun beurt volk bijeen halen om wraak te nemen. En het autochtoon krapuul doet natuurlijk maar al te graag mee aan een stevige vechtpartij en huppakee, de uitgaansbuurt is weeral om zeep.
Dat is de realiteit!

BTW in mijn argumentering bescherm ik niemand, noch autochtonen, noch allochtonen, maar ik zeg u wel dat het meestal (voor VB-ers : "meestal" is niet hetzelfde als "altijd") geen allochtone jongeren zijn die die grote knokpartijen uitlokken...
Het gaat hier dus wel niet om 'knokpartijen' maar gewoon om het afkloppen van weerloze en onschuldige voorbijgangers...
Oud 21 april 2004, 13:25   #30
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Aan Wolf,

En waarom voelen ze zich dan door mij niet gepest als het donker is. Ze zien me niet eens lopen. Jij bent ziek. Headinajar heeft gelijk.
Je bedoelt dus eigenlijk dat de Marokkaanse straatcriminaliteit gewoon uitgelokt wordt door 'autochtone racisten'? Of wat?
Wie is er hier ziek?
Oud 21 april 2004, 13:27   #31
Linda
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben mooi, maar ik loop niet te solliciteren op straat. Misschien heeft jouw vrouw aan jou niet genoeg en stuurt ze signalen en reageren die gasten daarop.

En nee, ik loop niet met een foulard op mijn hoofd. Ik ben geen voorstander van de hoofddoek, maar heb er ook geen bezwaar tegen dat zij ermee wensen rond te lopen.

Ik ben tevreden over mezelf en heb er geen behoefte aan andere mensen in een negatief daglicht te stellen om er zelf een beetje beter tegen af te steken. Niet dat ik zOOO geweldig ben. Ik heb een schitterende prestatie geleverd als moeder en ik kan mijn tekortkomingen aanvaarden. Het gevolg daarvan is dat ik het goede in anderen ook kan zien als er dat is natuurlijk. Jij hebt me nog niets goeds laten zien.
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2004, 13:27   #32
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Jaja, je hebt absoluut gelijk, hoofdineenkruik!
Daarom dat er ook zoveel oudere dames overvallen en beroofd worden door Marokkanen. Iedereen weet dat oude vrouwtjes constant de Marokki's uitdagen...

JOIN THE MAROKKIBUSTERS!
Oud 21 april 2004, 13:30   #33
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
8)
toch normaal dat allochtone crimineelbendes af en toe koekje van eigen deeg krijgen?
Dus U keurt dat soort gedrag van skinheads, hooligans en motorbendes goed? Zij komen op voor de goede zaak volgens U?
Oud 21 april 2004, 13:35   #34
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik ben mooi, maar ik loop niet te solliciteren op straat. Misschien heeft jouw vrouw aan jou niet genoeg en stuurt ze signalen en reageren die gasten daarop.

En nee, ik loop niet met een foulard op mijn hoofd. Ik ben geen voorstander van de hoofddoek, maar heb er ook geen bezwaar tegen dat zij ermee wensen rond te lopen.

Ik ben tevreden over mezelf en heb er geen behoefte aan andere mensen in een negatief daglicht te stellen om er zelf een beetje beter tegen af te steken. Niet dat ik zOOO geweldig ben. Ik heb een schitterende prestatie geleverd als moeder en ik kan mijn tekortkomingen aanvaarden. Het gevolg daarvan is dat ik het goede in anderen ook kan zien als er dat is natuurlijk. Jij hebt me nog niets goeds laten zien.
Dat is een goei! Vindt zichzelf mooi, is tevreden over zichzelf,... staat dus blijkbaar zeer goed met zichzelf!
Blijkbaar vindt u het 'goed' om andermans vrouw te beledigen...
Ik vind u eigenlijk een crapulleke... Sorry hoor.
Oud 21 april 2004, 13:37   #35
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
8)
Dus U keurt dat soort gedrag van skinheads, hooligans en motorbendes goed? Zij komen op voor de goede zaak volgens U?
Iedereen die het Marokkaans crapuul ervan langs geeft, komt op voor de goede zaak!
Oud 21 april 2004, 13:41   #36
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Je bedoelt dus eigenlijk dat de Marokkaanse straatcriminaliteit gewoon uitgelokt wordt door 'autochtone racisten'?
En daar hebben we weeral diezelfde retorische Bull-shit vraag. Is het nu dat jullie niet kunnen nadenken, het niet willen of er gewoon te lui voor zijn?
Jullie discussiëren en argumenteren op het niveau van een puber van 13 jaar eigenlijk.

Als je niet akkoord bent met het Blok, verdedig je automatisch criminaliteit in jullie bekrompen geest.
Oud 21 april 2004, 13:44   #37
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Iedereen die het Marokkaans crapuul ervan langs geeft, komt op voor de goede zaak!
Geef dan ook gewoon toe dat U hen haat en dat uw hele ideologie gebasseerd is op haat. Dan ben tenminste al een stuk minder hypokriet.
Oud 21 april 2004, 13:45   #38
headinajar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is een goei! Vindt zichzelf mooi, is tevreden over zichzelf,... staat dus blijkbaar zeer goed met zichzelf!
Blijkbaar vindt u het 'goed' om andermans vrouw te beledigen...
Ik vind u eigenlijk een crapulleke... Sorry hoor.
Vraagje, Attila : Hangt uw vuist ook even los bij U thuis als op straat?
Oud 21 april 2004, 13:52   #39
Attiladehun
Banneling

Standaard

Antwoord aan het genie headinajar:

Uw berichtjes trekken op niks, slaan nergens op en zijn doortrokken van haat tegenover andersdenkenden.

En uw laatste opmerking begrijp ik niet: ik heb nog nooit gevochten, noch op straat, noch thuis. Dus wat bedoel je nu eigenlijk?

Gij zijt toch een triestige figuur! Al goed dat ge zo goed met uzelven staat, dat geeft toch een beetje troost, nietwaar?
Oud 21 april 2004, 13:55   #40
Attiladehun
Banneling

Standaard

Uw tweede berichtje trouwens: daar hebt ge eventjes gelijk: ik haat inderdaad het Marokkaans crapuul.
Maar alleen het crapuul. Maar daarop is mijn 'ideologie' niet gebaseerd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be