![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() omgekeerd kan natuurlijk ook : ik zou vijftien jaar geleden nooit toegegeven hebben dat ik ABBA goed vind.
Laatst gewijzigd door Jedd : 1 mei 2009 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fout is een schijtwoord
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vond Rocket van Mud vroeger wel een tof plaatje.
Ah ik wist niet dat jij die had. Ik heb die nog gekregen van nonkel indertijd. Ze ligt op de hobbykamer in dat kleine doosje. Ik zal er morgen eens naar zoeken. En heb jij ook zo'n nummer dat je vroeger cool vond maar nu fout is ? Niet echt nee. Maar Leader of the Pack van de Shangri-las vond ik wel een megabangelijk plaatje. Haha, lol. Mja, dat was vroeger ook al behoorlijk fout, niet ? ![]() We kruipen zeker eens in onze nest ? Ja want ik begin moe te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() In de jaren vijftig was de muziek nog goed, maar nu is het helemaal rot geworden. Dat is tegenwoordig geen muziek meer!! Dat is kabaal!! Kabaal!!!
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chekt da es.
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Liefde is een kaartspel van Lisa del Bo (ik had toen ook al een vreemde muzieksmaak, maar dit vind ik er nu toch ook over, hoor)
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik en een goede vriendin luisterden dat keivaak als mop (aanrader: het in de Duitse versie luisteren!) Laatst gewijzigd door toccata : 1 mei 2009 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Johnny Violent - North Korea Goes Bang Schitterend gewoon! ![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 1 mei 2009 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En hij zong in het frans, dat staat me niet aan! Maar hij had wel een mooi aangezicht, en een mooie stem, dat is waar! Hij zong eigenlijk wel mooi.
![]() |
![]() |
#36 |
Schepen
|
![]() De muziek van vandaag die ik het liefst hoor is Dana Winner, dat is een fatsoenlijk meisje, met een mooie stem. soms kreig ik echt er de tranen van in de ogen!!
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() Laura Lynn hoor ik ook graag. En Eddy Wally daar ben ik ook al vele jaren fan van. Jammer dat het niet goed gaat met Marjetje.
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helmut Lotti, daar luisterde 'k vroeger wel eens naar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |