Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Als turkse vrouwen hun eigen apartheidszwemmen krijgen, dan Vlaamse vrouwen zeker !
Natuurlijk, eerlijk is eerlijk. Ieder zijn eigen integratie! 2 8,33%
Neen, de turkse vrouwen zijn verplicht om de vlaamse vrouwen toe te laten 2 8,33%
de vlaamse gezinnen krijgen ook apartheidsuren waar geen turken mogen komen 5 20,83%
wanneer is dat gepamper met het belastingsgeld nu eens gedaan? 15 62,50%
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2009, 16:24   #21
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

dat men dat zwembad verder boycot !!!! zatedagmiddag niet welkom , dan hoeft het de andere dagen ook niet meer ............ en stoppen met belastingsgeld erin te steken
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 17:47   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Opgegeven telefoon is faxnummer, dus geen antwoord
heb opnieuw mailtje gestuurd

het begint erop te lijken dat vzw Adrenaline een geheime genootschap is met aparte deelnamevereisten.

Raar genoeg komt een gewone prive fitnessclub als openingsnummer tijdens het nieuws van 7 uur op VRT met als BELANGRIJK NIEUWSFEIT: Fitnessclub "Ali" laat ook autochtonen toe....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 5 mei 2009 om 17:48.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 17:52   #23
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

In Vlaanderen (en de rest van Europa) wordt doorgaans collectief gezwommen. We maken géén onderscheid tussen mannen en vrouwen, en dat is een positieve verworvenheid van de Vlaamse/Europese Leitkultur. Als die Turkse vrouwen daar problemen mee hebben moeten ze maar niet gaan zwemmen. Punt.
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2009, 21:36   #24
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

In een vorige thread over zwemuurtjes voor vrouwen werd gezegd dat ze daarvoor maar een zwembad moesten afhuren. Nu is er een vzw die dat blijkbaar doet en is het weer niet goed!

Wat is nu het probleem? De subsidies? Alsof niet zowat elke sportclub subsidies krijgt... De uren? Alsof andere zwem- en duikclubs geen zwembaden bezetten op momenten dat anderen zouden kunnen en willen gaan zwemmen... Het feit dat de overgrote meerderheid van de vrouwen allochtoon is? Niet onlogisch voor een vzw die allochtone vrouwen aan het sporten wil brengen...

Ze mogen overigens helemaal niet zwemmen in gewone kledij. De voorschriften rond zwemkledij gelden voor iedereen die van dat zwembad gebruik maken. En er is ook geen enkel bewijs voor het feit dat je Turks moet zijn om lid te worden van de vzw. Want de topicstartster kent natuurlijk helemaal niemand die daar om die reden werd geweigerd... ze leest blijkbaar gewoon aandachtig de websites van de Gentse VB-afdeling.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2009, 08:19   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
In een vorige thread over zwemuurtjes voor vrouwen werd gezegd dat ze daarvoor maar een zwembad moesten afhuren. Nu is er een vzw die dat blijkbaar doet en is het weer niet goed!

Wat is nu het probleem? De subsidies? Alsof niet zowat elke sportclub subsidies krijgt... De uren? Alsof andere zwem- en duikclubs geen zwembaden bezetten op momenten dat anderen zouden kunnen en willen gaan zwemmen... Het feit dat de overgrote meerderheid van de vrouwen allochtoon is? Niet onlogisch voor een vzw die allochtone vrouwen aan het sporten wil brengen...

Ze mogen overigens helemaal niet zwemmen in gewone kledij. De voorschriften rond zwemkledij gelden voor iedereen die van dat zwembad gebruik maken. En er is ook geen enkel bewijs voor het feit dat je Turks moet zijn om lid te worden van de vzw. Want de topicstartster kent natuurlijk helemaal niemand die daar om die reden werd geweigerd... ze leest blijkbaar gewoon aandachtig de websites van de Gentse VB-afdeling.
Rustig Edina rustig. Lees vooral eerst even de links die ik doorgaf.

Het foldertje van "sporten in rokken" toont duidelijk een zwemmende vrouw in burka hoor.

Citaat:
Want de topicstartster kent natuurlijk helemaal niemand die daar om die reden werd geweigerd...
De topicstarter kreeg een mailtje met de wedervaardigheden van een mevrouw van 74, die haar naam, toenaam , telefoonnummer en adres op de mail had gezet. Ik heb persoonlijk met die mevrouw getelefoneerd om te dubbelchecken. Ze vertelde me dat ze was aangeklaagd door de Gentse burgemeester omdat haar mailtje "racistisch" was. Ze moest zich deze week dan ook gaan verantwoorden bij de politie. Ze vroeg me trouwens om haar gegevens niet meer verder te verspreiden want ze kreeg ondertussen schrik.

Dit is het mailtje waar de Gentse burgemeester klacht tegen indiende.
Indien iemand het "racisme" daarin kan aantonen, graag een seintje:

Citaat:
De zaterdagnamiddag om 2 uur is het zwembad "De Rozenbroeken" in
Sint-Amandsberg (dat is dus GENT) volledig gereserveerd voor de Moslimvrouwen.
Niemand anders mag er binnen, er zitten zelfs Moslimvrouwen aan de
kassa in hun tabbaard.
Daar ik soms moet wachten op mijn kleinkinderen [de zwemkampioenen]
tot ze aangekleed zijn, trek ik dan mijn stoute schoenen aan en ga kijken.
"Gij niete Turk, gij niete binnen" .
Sommige vrouwen zitten in het grote zwembad met al hun kleren aan !!!!!!!!!!!!!!
Dat is dus geen grap ! ! ! ! ! En NIET van horen zeggen.
Mijn eigen kleinkinderen mogen geen zwemshort dragen wegens niet hygienisch !!!!!!!!!!!!!!
De Gentse Burgermeester willigt al hun wensen in.
Stuur dat ook eens door aan al die het horen wil.

was getekend met naam, adres, telefoonnummer

De oudere dame in kwestie die ook wou gaan zwemmen heeft met eigen ogen kunnen zien dat ze in lange rokken aan het zwemmen waren.
Vandaar dat ik dus naar het zwembad zelf belde om meer informatie te krijgen.

Ge ziet Edina, vooroordelen zijn écht niet goed hoor meisje!

Maar U heeft een punt: NERGENS maar dan ook NERGENS staat vermeld dat je turks moet zijn. In hun subsidie aanvraag staat dat ze etnische minderheden willen integreren. Je mag dus ook chinees, russisch, afrikaans, aboriginal of zuid amerikaans zijn blijkbaar... ik weet niet of vlaamse oudere dames onder de noemer "etnische minderheid" vallen... wat denk je? Er zijn volgens mij minder etnische ouder vlaamse dames dan etnische turken toch?
Bovendien zei de zwembadverantwoordelijke duidelijk aan de telefoon dat je VROUW moest zijn, ze heeft helemaal niks gezegd over "enkel turks" hoor.

Daarom dus dat ik het zo spijtig vind dat de sportclub Adrenaline vzw geen antwoord geeft, noch op mijn mailtjes, noch op mijn telefoontje. de sportlijn van gent gaf dus een fax nummer door.
Zouden ze het zwemclubje ondertussen hebben opgedoekt of zo?

En ja, er werd gezegd dat ze dan maar een apart zwembad moesten afhuren. Klopt.
Moét dat dan persé op zaterdagmiddag zijn? dag waarop de meeste vlaamse gezinnen eens samen kunnen gaan zwemmen?
Denk je écht dat die sporters in rokken allemaal buitenhuis werken zodat ze énkel op zaterdagmiddag de kans hebben om te gaan zwemmen?

Wanneer mogen werkende vlaamse mensen dan gaan zwemmen? Niet op zondag, want dat is de sluitingsdag.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2009 om 08:26.
Oud 6 mei 2009, 09:04   #26
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb gebeld. De turkse vrouwen willen geen andere in hun midden. Het is discriminatie ten voeten uit.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2009, 17:19   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Antwoord gekregen van de verantwoordelijke van de vzw Adrenaline:

(naam is in mijn bezit)

Citaat:
Dag Mevrouw,

U kan elke zaterdag van 14u tot 16u komen zwemmen tot en met ein juni 2009 na 20 september 2009 gaat de VZW
op zatredag van 10u tot 12u het zwembad huuren.
Voil�*! alle vlaamse vrouwen mogen dus wèl gaan zwemmen volgens deze mevrouw.

Nu nog de sportlijn vragen om dit bij de openingsuren te vermelden en iedereen kan netjes binnen als je maar vrouw bent.

Oud 7 mei 2009, 13:43   #28
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Toch vraag ik me nog iets af: wie is verantwoordelijk?

Normaal is een club verantwoordelijk voor zijn leden indien die het zwembad afhuren, blijft het zwembad verantwoordelijk voor de zwemmende niet-clubleden als het zwembad officieel gesloten is voor het publiek?

Moet ik nog eens vragen.

Oud 7 mei 2009, 14:18   #29
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Antwoord gekregen van de verantwoordelijke van de vzw Adrenaline:

(naam is in mijn bezit)

Voil�*! alle vlaamse vrouwen mogen dus wèl gaan zwemmen volgens deze mevrouw.

Nu nog de sportlijn vragen om dit bij de openingsuren te vermelden en iedereen kan netjes binnen als je maar vrouw bent.
Kan je garanderen dat westerse vrouwen niet scheef zullen worden bekeken? Ik heb gebeld met het zwembad en die vonden het niet gepast om tussen moslim vrouwen te gaan zwemmen. Ze zullen je buiten kijken.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2009, 14:56   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Kan je garanderen dat westerse vrouwen niet scheef zullen worden bekeken? Ik heb gebeld met het zwembad en die vonden het niet gepast om tussen moslim vrouwen te gaan zwemmen. Ze zullen je buiten kijken.
natuurlijk zullen ze je buiten kijken, maar d�*t is dus strafbaar nietwaar? Ge gaat daar als vlaamse vrouw uiteraard niet alleen zwemmen, gewoon ineens met een groepje van een man (sorry, vrouw) of tien, mèt de nodige camera's enzo. Maar nu het Gedapo centrum failliet is, vraag ik me af waar je moet zijn om je rechten te halen (enfin, die waren er voor vlaamse aboriginals toch al niet meer, maar soit)

Maar zo te zien voelen ze in het Gentse gemeentebestuur de nattigheid al (naar het schijnt was dit al op de gemeenteraad geweest of zo).

Laatst gewijzigd door circe : 7 mei 2009 om 14:57.
Oud 7 mei 2009, 15:26   #31
abou Anis
Minister-President

Standaard

http://www4.gent.be/integratiedienst...2/15jv2002.htm
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2009, 10:03   #32
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Dus de conclusie is: er is geen sprake van discriminatie, noch van speciale toegevingen. Alles is weer maar eens terug te brengen tot een niet op waarheid berustend mailtje dat uiteraard toevallig in verkiezingstijd massaal werd rondgestuurd met de vraag om het zoveel mogelijk te verspreiden. Maar dat zal de "kritische" VB-aanhangers, die daar gretig in meegaan, natuurlijk worst wezen...

Laatst gewijzigd door Edina : 11 mei 2009 om 10:08.
Oud 11 mei 2009, 12:46   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus de conclusie is: er is geen sprake van discriminatie, noch van speciale toegevingen. Alles is weer maar eens terug te brengen tot een niet op waarheid berustend mailtje dat uiteraard toevallig in verkiezingstijd massaal werd rondgestuurd met de vraag om het zoveel mogelijk te verspreiden. Maar dat zal de "kritische" VB-aanhangers, die daar gretig in meegaan, natuurlijk worst wezen...
Nee nee.

Volgens de sportlijn van Gent moet je lid zijn van een club om tijdens die bepaalde cluburen te gaan zwemmen.
Je moet je kind dus laten inschrijven bij de zwemclub X en dan kan het kind op zaterdagvoormiddag tijdens de zwemuren van club X mee gaan zwemmen. Club X is dan ook verzekerd voor zijn leden.

Volgens de sportlijn Gent moest ik me lid maken van vzw Adrenaline. Dit is me niet gelukt. Volgens die vriendelijke mevrouw Zeyneb moest ik maar gewoon gaan aankloppen op zaterdagmiddag en zou ik mee mogen zwemmen.

- zonder verzekering (want geen lid van de club)
- zonder openbare openingsuren: volgens de site van het zwembad is het op zaterdagmiddag gesloten voor het publiek. Als het zo is zoals mevrouw Zeyneb vertelt, dan zou men toch evengoed op de officiele site kunnen zetten dat op zaterdagmiddag het zwembad open is voor vrouwen en kinderen only?

Als men goed de info van Abou Anis leest, dan is club Adrenaline zuiver een Turkse aangelegenheid, waar ZELFS magrhebijnse allochtonen (en een paar andere afrikaanse mensen) lid van zijn. Leest iemand ergens dat er een gewone bejaarde vlaamse vrouw ook lid mag worden?

dit klopt dus langs geen kanten : wie is verantwoordelijk als er iemand (een autochtone vrouw die geen lid is van de club Adrenaline) een ongeluk krijgt en verdrinkt?

-------------

Maar nogmaals: ik heb geen probleem met de vzw Adrenaline, zelfs als ze hun lidmaatschap beperken tot Turkse vrouwen uit de streek van Izmir! Maar ik eis dan wèl het recht op om dezelfde subsidies te ontvangen én twee uur tijdens een weekendnamiddag om de zwemclub (Tijl Nele en de kindjes) te mogen oprichten, met "only" lidmaatschap voor Tijlen en Neles! Maar d�*t mag dus niet! Tijl en Nele mogen enkel in de week gaan werken en belastingen betalen zodat Zeyneb en de haren op zaterdagmiddag kunnen gaan zwemmen! En d�*t klopt niet Edina.

Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2009 om 12:54.
Oud 13 mei 2009, 00:55   #34
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
je bent blank en vlaams dus jouw kans op subsidie is O,O
De uren dat de scholen het zwembad reserveerden mag jij ook niet komen.
De uren dat zwemclubs reserveerden, evenmin, indien je geen lid bent.
De uren dat waterploclubs reserveerden, evenmin, indien je geen lid bent.
De uren dat jeugdverenigingen reserveerden, evenmin, indien je geen lid bent.
De uren dat homosportclubs reserveerden, evenmin, indien je geen lid bent.
De uren dat naturistenclubs reserveerden, evenmin, indien je geen lid bent.
Dat was al zo 50 jaar geleden.
Niks nieuws dus. Niks te maken met allochtoon of "blank en Vlaams".

Gewoon wéér wat blokgelul.

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 mei 2009 om 00:58.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2009, 13:31   #35
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus de conclusie is: er is geen sprake van discriminatie, noch van speciale toegevingen...
De conclusie is : zuivere discriminatie op basis van geslacht, sexisme dus in zijn puurste vorm.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2009, 13:40   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De uren dat de scholen het zwembad reserveerden mag jij ook niet komen.

Gewoon wéér wat blokgelul.
dus je gaat ook geen enkel probleem hebben met de zwemclub "Tijl en Nele" waar enkel VLAAMSE mannen en vrouwen met hun eventuele kinderen lid van mogen worden?

vzw Adrenaline neemt enkel TURKSE (of andere allochtone) vrouwen aan als lid.

Als dat mag (discriminatie op basis van etnische afkomst) dan mag ik "Tele en Nijl" club oprichten - toch? Krijgen we heel de zaterdagmiddag het zwembad voor ons en mag je enkel komen zwemmen als je lid bent van de club, zoals je hierboven zo duidelijk hebt aangetoond.

Citaat:
discriminatie op basis van leeftijd

Citaat:
ik ga ervan uit dat iedereen die wil waterpolo spelen daar lid van kan worden? Ook de turkse Zeynab en de afrikaanse Bogul?

Citaat:
leeftijd
Citaat:
ho? zijn die er dan? ook de lesbo zwemclub? écht? discriminatie op basis van sexuele geaardheid? leuk moet kunnen!

Citaat:
geen discriminatie: zolang je je houdt aan de clubregels (géén textiel) mag je lid worden.

Citaat:
zeker! toen had men die verrijkende muilkorfwetten nog niet hé.

Citaat:
Wèl voor Adrenaline vzw: dat is ENKEL voor allochtoon én vrouwelijk. Valt tegen hé?

Laatst gewijzigd door circe : 13 mei 2009 om 13:45.
Oud 14 mei 2009, 11:15   #37
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Nee nee.

Volgens de sportlijn van Gent moet je lid zijn van een club om tijdens die bepaalde cluburen te gaan zwemmen.
Je moet je kind dus laten inschrijven bij de zwemclub X en dan kan het kind op zaterdagvoormiddag tijdens de zwemuren van club X mee gaan zwemmen. Club X is dan ook verzekerd voor zijn leden.

Volgens de sportlijn Gent moest ik me lid maken van vzw Adrenaline. Dit is me niet gelukt. Volgens die vriendelijke mevrouw Zeyneb moest ik maar gewoon gaan aankloppen op zaterdagmiddag en zou ik mee mogen zwemmen.

- zonder verzekering (want geen lid van de club)
- zonder openbare openingsuren: volgens de site van het zwembad is het op zaterdagmiddag gesloten voor het publiek. Als het zo is zoals mevrouw Zeyneb vertelt, dan zou men toch evengoed op de officiele site kunnen zetten dat op zaterdagmiddag het zwembad open is voor vrouwen en kinderen only?

Als men goed de info van Abou Anis leest, dan is club Adrenaline zuiver een Turkse aangelegenheid, waar ZELFS magrhebijnse allochtonen (en een paar andere afrikaanse mensen) lid van zijn. Leest iemand ergens dat er een gewone bejaarde vlaamse vrouw ook lid mag worden?

dit klopt dus langs geen kanten : wie is verantwoordelijk als er iemand (een autochtone vrouw die geen lid is van de club Adrenaline) een ongeluk krijgt en verdrinkt?

-------------

Maar nogmaals: ik heb geen probleem met de vzw Adrenaline, zelfs als ze hun lidmaatschap beperken tot Turkse vrouwen uit de streek van Izmir! Maar ik eis dan wèl het recht op om dezelfde subsidies te ontvangen én twee uur tijdens een weekendnamiddag om de zwemclub (Tijl Nele en de kindjes) te mogen oprichten, met "only" lidmaatschap voor Tijlen en Neles! Maar d�*t mag dus niet! Tijl en Nele mogen enkel in de week gaan werken en belastingen betalen zodat Zeyneb en de haren op zaterdagmiddag kunnen gaan zwemmen! En d�*t klopt niet Edina.
Als je alleen maar in je eigen fantasie wil blijven geloven, dan moet je dat vooral doen. De realiteit is echter dat de bewuste vzw zijn lidmaatschap helemaal niet beperkt tot allochtone vrouwen, dat je volgens die vzw zelfs niet eens lid moet zijn om mee te zwemmen, dat er massa's clubs en verenigingen zijn wiens activiteiten niet enkel voor leden zijn, dat een vereniging wel degelijk ook verzekeringen kan afsluiten voor niet-leden die deelnemen aan hun activiteiten, dat er massa's (zoniet de meeste) clubs zijn die een zwembad of sporthal afhuren op tijdstippen die buiten de normale werkuren vallen, dat de betrokken vzw zelf heeft beslist om die uren te wijzigen, dat zowat iedere vzw wel ergens subsidies kan krijgen...

De conclusie blijft dus: dit is gewone ordinaire verkiezingspropaganda van het VB. Want het is allemaal terug te brengen tot één mailtje dat in VB-kringen toevallig nu rondgaat.
Oud 14 mei 2009, 11:20   #38
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
De conclusie is : zuivere discriminatie op basis van geslacht, sexisme dus in zijn puurste vorm.
Niet meer of niet minder dan bijvoorbeeld sommige oervlaamse chiro- en scoutsgroepen. Vreemd genoeg nog nooit een topic gelezen op dit forum die dat aanklaagt...
Oud 14 mei 2009, 11:25   #39
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet meer of niet minder dan bijvoorbeeld sommige oervlaamse chiro- en scoutsgroepen. Vreemd genoeg nog nooit een topic gelezen op dit forum die dat aanklaagt...
Uw fantasie slaat op hol. Giro en scoutsgroepen zijn gemengd, al decennia.

Enkel het AEL heeft indertijd gepleit voor apartheidsscouts, eigen moslim boyscouts eerst. Dat idee kreeg TOENDERTIJD veel kritiek en is nooit van de grond gekomen.

Je zal iets anders moeten bijeen fantaseren om het islamitisch sexisme goed te praten.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2009, 11:37   #40
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je alleen maar in je eigen fantasie wil blijven geloven, dan moet je dat vooral doen. De realiteit is echter dat de bewuste vzw zijn lidmaatschap helemaal niet beperkt tot allochtone vrouwen, dat je volgens die vzw zelfs niet eens lid moet zijn om mee te zwemmen, dat er massa's clubs en verenigingen zijn wiens activiteiten niet enkel voor leden zijn, dat een vereniging wel degelijk ook verzekeringen kan afsluiten voor niet-leden die deelnemen aan hun activiteiten, dat er massa's (zoniet de meeste) clubs zijn die een zwembad of sporthal afhuren op tijdstippen die buiten de normale werkuren vallen, dat de betrokken vzw zelf heeft beslist om die uren te wijzigen, dat zowat iedere vzw wel ergens subsidies kan krijgen...

De conclusie blijft dus: dit is gewone ordinaire verkiezingspropaganda van het VB. Want het is allemaal terug te brengen tot één mailtje dat in VB-kringen toevallig nu rondgaat.
IK WOU LID WORDEN EDINA. IK KON GEEN LID WORDEN ONDER HET MOM DAT IK GEEN LID MOEST ZIJN OM MEE TE ZWEMMEN.
Dit gaat recht in tegen de officiele gentse sportlijn die stelde dat ik WEL lid moest worden van de club (en volgens mij heeft ie gelijk, ifv verzekeringen).

IK HEB GEBELD MET DIE MEVROUW. JIJ niet!
dus stop met fantaseren aub.

ik ga gewoon een zwemclub "tijl en nele en de kindjes" oprichten. Dat mag! wel autochtone vlaming zijn.

Laatst gewijzigd door circe : 14 mei 2009 om 11:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be