![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aandacht?
Wat haar blijkbaar goed gelukt is.
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Goedele hare opzet is geslaagd, anders had ik niet geweten (en waarschijnlijk nog velen) dat ze een boekje in de winkelrekken heeft.
Platvloerse commerce dat wel, maar ja, zo ken ik haar wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet echt van platte taal, maar hier ben ik het volledig mee eens. Dit is platvloers en beledigend. Het wordt duidelijk gepubliceerd met de bedoeling de katholieke kerk belachelijk te maken. Hebben niet alle mensen recht op een beetje respect voor hun levensovertuiging?
![]() |
#24 |
|
![]() Oh als jij niet fake bent, dan weet ik het ook niet meer. En zo niet, dan bid ik voor je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Wie leest in feite dat blad? Bestaan er al niet genoeg gelijkaardige "vakbladen" voor vrouwen? Flair, Dag Allemaal, TV Story, Libelle, etc. ? Of mis ik ergens een afzetmarkt?
Niks om druk in te maken, zo wakker je het vuur enkel aan (Wat niet wegneemt dat dat hele blad op z'n minst een farçe te noemen is). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt; dit hele gedoe is prima reclame voor Goedele.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() het gaat slecht met haar boekske?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 mei 2009 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo vb. is de manier waarop men de draak steekt met zo'n dingen, al erg belangrijk. Ik bedoel maar: geen enkele verkoper van weekbladen zal met dat tijdschriftje te koop staan aan de deur van de kerk, of binnen de kerk ... het ligt nu alleen maar in de handel, waar je niet verplicht bent het te kopen, zelfs niet er langer naar te kijken dan je zelf wilt .... Trouwens, anti-klerikalisme of anti-godsdienst in het algemeen, (en ik bedoel anti: dus een strijd voeren tegen vb. het publieke karakter, of tegen de nog altijd bestaande niet-scheiding van kerk en staat ...) is ook een levensovertuiging waarvoor men mag/moet kunnen uitkomen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 mei 2009 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Flauw, ze komt als een bakvis over die tiert gilt van: "ik ziet u eens wat ik durf!!". Helemaal niet origineel en goedkoop.
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu met alle respect he...
Maar ons Goedele is wel degelijk een FANTASTISCHE vrouw he. Zij leeft zoals het leven hoort te zijn... ze is op een mooie tocht, en deelt dan ook haar levenstocht en ervaring met anderen. Altijd vrij en open, onbevreesd en onbeschaamd. Zo hoort het te zijn. Lang leve ons Goedele, zo is er maar één.
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als iets controversieel wordt, is het plots platte commerce. Misschien beseffen jullie niet dat onze volledige huidige samenleving één platte commerce is? Hm?
![]() |