![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: verwacht u een moslimterreuraanslag in België in het jaar? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 69,23% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij heeft een politiek partijke dat amper stemmen haalt, hij organiseert een betoging voor Marokkaanse pubers waarbij ocharme 2 ruiten sneuvelen en hij jaagt de gemiddelde Belg tegen zich in het harnas door provocerende uitspraken in de pers. de Joodse bevolking van Antwerpen, ondervindt weinig tot geen praktische last hiervan en solidariteit met de andere Sinjoren groeit alleen maar. Liquideren? Ze zouden hem beter een cheque sturen ![]() Zeker in Antwerpen wordt AEL in de gaten gehouden zoals elke radicale of nieuwe (politieke) beweging, wie weet zelfs door andere diensten dan enkel de Belgische, maar op terroristisch vlak zijn ze zelfs te min voor de categorie "klein grut" liquidatie is misschien moreel troebel vaarwater en de Israeli's zijn zeker capabel, maar binnen de rechtsstaat Israel is er héél wat meer nodig dan in een gazet op te roepen om een moskee in brand te steken eer ze de papieren tekenen om in te grijpen. Als ze hun sanctioned killers echt op elke neo-nazi of imam met een grote mond moesten loslaten, waren die gasten en dames binnen het jaar allemaal thuis met ziekenverlof wegens "burn out" ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij houd hem toch wreed kalm.
En de moment dat hij wat teveel naar de joden in antwerpen gaat roepen, zou hij wel eens lelijk kunnen verschieten, ... Ik weet niet hoe het nu is maar sinds die aanslagen die er ooit geweest zijn zijn ze daar in antwerpen bijzonder waakzaam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In momenten van crisis worden ze verscherpt en 't staat u als burger of bedrijf in België natuurlijk vrij om bvb een privé-firma onder de arm te nemen voor extra security. Ik denk dat het één van de veiligste buurten van België is waar burgers mogen komen...
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik ook, ik heb ooit iemand gekend die daar gewerkt heeft, in de beveiligde zone gelijk of da zij altijd zij en ik had den indruk da ge daar zelf nie fout moet parkeren.
Verder voor de ambasade van de states is de security ook nog altijd tip top in orde ge komt als gewone sterveling de straat gewoon niet in. Iets anders zijn ander ambasades , ik kon mij onlangs voor die van zweden bijna plak voor de deur parkeren, (nie voor de deur want dan moete CD plakken hebben, ... ![]() Eurogebouwen zijn ook zeer goe beveiligd, ... ge komt er nie in als ge er nie moet zijn of niet de juiste badge hebt. En gezien de beveiliging van den Eurostar tegenwoordig ook door britten gebeurd is dat ook wel in orde, vroeger in vredestijd werde al vrij goe gecontrloleerd, dus ik verwacht mij al aan iet voor mijn volgende uitstapke onder het kanaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Linkse stupiditeit ten top:
Aanslagen in België? Ik denk (?) niet dat het hier zover zal komen (de keren dat je die zin hier tegenkomt is haast niet meer te tellen). En wat na de aanslagen (want komen doen ze)? Oops, dat hadden wij nu nooit gedacht, zie! Zie toch voor een keer het gevaar onder ogen, zeg! Zéér typerend voor moslims is de volgende uitspraak: EEN MOSLIM IS NIET BANG VAN DE DOOD. MAW. EEN MOSLIM GEEFT GEEN ZAK OM HET LEVEN. WAAROM ZOUDEN WIJ DAN WEL MET HUN LEVEN MOETEN INZITTEN?
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
allez, ge hebt tenminste stupiditeit correct gespeld ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De vraag is of de islamitische leiders hun troepen nog in de hand hebben.
Er is een enorme 'proliferatie' van wapens, lichte en zware, van explosieven etc. Ik vrees dat het voldoende is dat een lokale idioot zijn 70 maagden claimt en 't is gebeurd. Zal 't ophouden als ze zonder maagden zitten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |