![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Proefbuisjes kunnen wonderen doen, en voor de (af)was en de plas hebben jullie ons niet meer nodig : daar bestaan machines voor. Bovendien valt er voldoende te vreten in de MacDo. Maar je kunt niet alles hebben, natuurlijk. Op wat velen onder u dan zullen moeten geilen onderaan dit forum en op het internet in het algemeen, tja, dat valt nog even af te wachten. Op wasmachines, misschien ? Ik hoop voor die machines dat zij niet zullen moeten voldoen aan een in de boekskes door nichten gecreëerd beeld, en ik zou maar een beetje oppassen als jullie de Whirlpool met de piemel willen imponeren. Other than that, no problem. Dan kunt u hier rustig en ongestoord de meest waanzinnige ernstige voorstellen poneren ; geen vrouw meer die er naar kraait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We hebben pas de vuile oorlog gewonnen tegen de sossen die als laatste politieke formatie het vrouwenstemrecht hebben kunnen tegenhouden of de sossen komen alweer af met muzelrattenideologie om de vrouw met een doek over het hoofd in de keuken te parkeren. Pas op! Binnen een paar generaties zal het ongeveer van datem zijn als de sharia hier "op de meest democratische wijze" wordt ingevoerd en toegepast. De vrouwen (die met 51% van de kiezers zijn) zullen dat paradijs voor vrouwen/homo's/niet moslims dan wel zelf hebben veroorzaakt (samen met de andere linkiewinkiestemmers). A propos: ben ik de enige die geschokt is door de oorverdovende stilte van de vrouwenemancipatie-mina's (die een halve generatie geleden nog openbaar hun bh's verbrandden) tav hun islamitische lotgeloten?
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Tja...wat moet ik daarop zeggen? Dat in delen van Molenbeek, waar reeds onofficieel de sharia gedeeltelijk van kracht is de vrouwen dom zijn? Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die kinderen willen grootbrengen zouden dat moeten kunnen doen zonder nadeel voor hun carriere. De maatschappij moet kindvriendelijker worden. Mijn kinderen hebben het geluk gehad tot 10 maanden (normale gemiddelde leeftijd) borstvoeding gekregen te hebben. Mijn vrouw heeft ondertussen ook gewerkt, maar in een maatschappij die veel soepeler was ten aanzien van kinderen dan de Belgische. In de opgejaagde westerse samenleving wordt er niet gedacht aan de grote 'investering' die het kind is. Slechts korte termijn belangen van 'de werkgever' tellen. Het wordt ontmoedigd om kinderen te krijgen. En die ruimte wordt opgevuld door immigranten, met wie we dan noodgedwongen een haat-liefde relatie hebben, liefde omdat we niet zonder kunnen, haat omdat ze hun gewoonten meebrengen. En angst natuurlijk, angst uit het besef dat 'onze cultuur' niet genoeg 'levensvatbaar' is en dus noodgedwongen zal veranderen. Een oplossing echter is er niet in zicht. Mijns inziens is een herdenking van ons economisch systeem nodig. Kwaliteit moet prioriteit krijgen op kwantiteit, rijkdom moet dringend terug herverdeeld worden. Al die zaken zorgen voor een stilstand en een teloorgang van wat we op gebied van mensenrechten bereikt hadden. Het probleem is veel dieper dan tot nu toe gedacht. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 mei 2009 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch op z'n minst gebrek aan alternatief en perspectief.
Laatst gewijzigd door Rudy : 13 mei 2009 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mogen die vrouwen gaan werken en carière maken. We hebben ze al lank genoeg onderdrukt.
Toch als ik naar de verkiezingen toe kijk stel ik mijn twijfels bij vrouwen die opkomen. Dat aantal is niet gelijk.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Daarom moeten we met zijn allen anders gaan denken en minder kinderen op de wereld zetten om de volgende generaties een toekomst te kunnen geven. Dit geldt zowel ecologisch als economisch als kultureel. De demografische misdaad tegen de menselijkheid die we nu uit puur egoïsme plegen is niet meer of niet minder dan blinde genocide. Diegene echter die aanwijst dat de keizer geen kleren aanheeft wordt niet alleen door de dogma's van de respectievelijke kerken gebrandmekrt maar zelfs door de agnostische linkiewinkies.
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Neen, (of zoals Margareth het zo elokwent plaatste: NO,NO,NO...). Als je de wereld wil redden begin dan met jezelf. Wij wonen in de dichtst bevolkte gebieden ter wereld. Hier moeten wij het goede voorbeeld geven en via Europa onze boodschap uitdragen. Enkel een demografische krimp kan de toekomstige generaties levensvatbaar maken. Op de wijze waarop we bezig zijn gaat de wereld zoals wij hem kennen naar de kloten. Dit is geen doemscenario want misschien komt er daarna iets veel en veel mooier, maar door onze kop op kollektieve wijze in de grond te steken komen we er zeker niet. Effe hersenstormen: Om te beginnen: Verbied alle religieuse oproepen tot massakweek. (De Christenen, Moslims, Hindoes enz). Bij weigering in vreemde mogendheden gaan we over tot "tapijtnuking". ... Over de volgende stappen ga ik eens rustig nadenken...
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terzelfdertijd , zoals jij voorstelt, de andere mogendheden desnoods met ( economische ) dwang verplichten om er niet méér dan 3 per familie te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, nu je het toch over keuzes hebt. Waarom niet (bijvoorbeeld) ouderen laten kiezen voor euthanasie wegens levensmoeheid ? Waarom zou de zorg voor ouderen prioritair moeten zijn tegenover vrouwen die graag meer kinderen willen, en dit met arbeid willen combineren ? Ouderenzorg kost geld. Kinderopvang ook. Waarom de vrouwen de ultieme kans niet geven hun werk met kinderwens te combineren, desnoods op de kap voor wie plaats moet ruimen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |