![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Daar hebben jullie ook niet teveel bronnenonderzoek naar gedaan, nietwaar? Trouwens, in het beste geval heeft onze vriend Kevin een valse achternaam gebruikt.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die kerel bestaat wel en is makkelijk te vinden in Leuven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() In Gent zeker.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Ik had ook al het vermoeden dat onze vrienden van de BUB weer aan het blufpokeren waren. T' zijn toch kadee's! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() en het is nog nen echten Belg ook, met zijnen ENGELSE ACHTERNAAM, WOOLMORE!
Grapjas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() he, ge moet niemeer minstens 80 karakter of zo schrijven.
Cool 8) 8) 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Helaba... Ik voel mij gediscrimineerd door al die dinosaurussen in deze thread, ik denk dat ik naar het Hof van Beroep in Gent stap...
![]() Neen, serieus... Ik ben zelf maar 19. Het is niet omdat je nog jong bent dat je geen gefundeerde politieke mening kan hebben. Ze zal meestal wel iets minder genuanceerd zijn dan bij oudere mensen, maar daarom niet minder... Dat neemt niet weg dat de royalistische capriolen bovenaan de pagina humor van de bovenste plank zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() en in welke psychiatrische instelling verblijft die Woolite ????
Leuven of Laken ???? ![]() ![]() ![]()