![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol, het zijn mensen zoals jij die zich erbij moeten gaan neerleggen dat het grootste deel van de bevolking zich niet zullen gaan verzoenen met de opdringerigheid en de verdringen van moslims tegenover de westerse normen en waarden. Ik ben niet voor nog tegen het vlaams separatisme, dat kan mij geen biet schelen, het eigen volk eerst politiek is niet meer dan juist en er is geen mens ter wereld en vooral geen enkele moslim die deze politiek niet volgt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Mij interesseert deze veroordeling helemaal nul kommam nul.
Ik ben er trots en fier op dat ik onlangs als Rotterdammer het lidgeld voor het 4e jaar heb betaald. Dit is gewoon een schuchtere poging van links België om de nog altijd gestaag groeiende oppositiepartij te criminaliseren en te demoniseren, een tacktiek waar steeds minder mensen van onder de indruk zijn. Kijk het is gewoon een opzetje / samenspel van media en politiek, om voor mooie krantekoppen te zorgen, en eerlijk gezegd ze waren weer "prachtig" hoor!! Het enigste doel is om het onderbewuste van de tegenwoordig in onstuimigheid (materialisme en competitie) levende oorspronkelijke en rechtmatige bewoners van Europa te programmeren met de boodschap dat het Vlaams Blok een obscure en simpele partij is, wat het geenzins is. Vrij snel na mijn aanmelding zo´n vier jaar geleden kocht ik het boekje met daarin het 70-punten plan van het Vlaams Blok om weer tot een herkenbare Vlaamse / Europese samenleving te komen, een boekwerk wat getuigt van gedegen denkwerk. Wij Nederlanders kunnen een goed voorbeeld nemen aan hoe een politieke formatie vaderlandsliefde organiseert, dus het opkomen voor de cultuur en identiteit en alles wat daarmee samenhangt zoals : gevoelens, emoties, normen, waarden, tradities etc.!! Het Vlaams Blok is voor de oorspronkelijke en rechtmatige bewoners van Nederland een groot voorbeeld. P.S. : Ben Patriot gelooft niet dat het Vlaams Blok een politieke formatie met : Nu bijna 800.000 kiezers Meer dan 400 mandatarissen Ongeveer 15.000 leden Een vijfentwintigjarig bestaan, in eens een racistische partij zou zijn, en niet meer zou bestaan, dat kan niet EN mag niet!!!!!! De democratie zou in dat geval definitief zijn onschuld verloren hebben!!! Loquendi Libertatem Custodiamus "Het tolerantieprincipe van het kosmopolitisch cultuurrelativisme vernietigt een gemeenschappelijke leefwereld ten bate van een multiculturele maatschappij die ubsurd is, omdat ze tegen onze waarden ingaat" (Alain Finkelkraut) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
racisme is verboden. dus: kritiek is verboden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat compleet idiote "cordon sanitaire" heeft echt niet veel opgelost. Trouwens, het Belgische gerecht heeft toch wel wat anders te doen dan zich daar nu rap-rap mee bezig te houden! Als je ziet wat er hier allemaal scheef loopt in dit landje gevolgd door een gerecht dat geen tijd en geen aandacht heeft voor de noden van zovele burgers die zich terecht tot haar wenden om dan jaaaren met een kluitje in het riet gestuurd te worden... Indien straks, ik zeg maar wat 30% van de kiezers VB stemmen als reactie, zal men dan zeggen dat 1/3 van de Vlamingen onnozelaars zijn ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2. Dat slimmeke geldt helemaal voor u. Blijkbaar kon u de logica in mijn betoog niet volgen. De vrije meningsuiting laat toe dat ik elke mening mag verkondigen. Het Blok, in de oppositie heeft nooit een racistische wet . ingevoerd, dus heeft ze geen racisme bedreven. Het is nml de wet die bepaalt wat juist en fout is bij gestelde handelingen. Opinies vallen hier niet onder. 3. Juist, de grote meerdereheid stemt niet op het Blok. Blijkbaar delen zij niet de mening van het Blok. Dat is democratie. Maar de PC machtspartijen zagen de bui hangen. De bevolking is stillaan, jaar na jaar , hun Weltanschauung beu. Zoals Nietzsche's idioot verkondigde dat God dood is, zien meer en meer mensen in dat de levensvisie van de PC-kaste verkeerd is. In Nederland heeft men dat begrepen. Democratie is mensen de macht geven. Hier wordt gesteld dat je je de maatschappij mag omvormen, maar wel binnen bepaalde grenzen. Doet me denken aan de middeleeuwen, waar je ook tractaten kon schrijven over de kosmos, God, Wereld, Mens, maar waar de Fundamenten onwankelbare waarheden waren, niet ter discussie. 4. Weet u wel wat de Verlichting is ? U maakt uzelf hopeloos belachelijk.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De verlichting, was dat geen strekking of filosofie,levenswijsheid etc die uitmonde op grootschalige moorden op leiders, zowel werelds als geestelijk?En als direct resultaat een machtgeile ,en redelijke slimme kleine Corsicaan als keizer aan de macht liet komen? Het 2de deel, tja, da's niet tegen mij gezegt.
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Het drakerige proces tegen het Vlaams Blok is de laatste stuiptrekking van een machtsgeil en corrupt regime.
Ze zullen hier een zeer zware rekening voor betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het land uit? Waarom? Mijn Antwerpse stamboom gaat terug tot minstens de zeventiende eeuw... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat alle gevangenen van allochtone oorsprong (= 80% van de aanwezigen) terug vrij in de maatschappij. Stop alle Blokkers den bak in (ze zullen daar veilig zitten) en laat ons kijken wat er dan met de maatschappij zal gebeuren.... Lol gegarandeerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Dat Belgische gerecht daar in Gent is echt ziek, zo niet knettergek danwel krankzinnig.
Op de dag dat een politiek niet correcte partij om haar niet welgevallige mening op het beklaagdenbankje mag plaats nemen, hadden er volgens mijn bescheiden mening hele andere monsters, bedreigers van de democratie als ook racisten van het zuiverste soort in dat beklaagdenbankje moeten zitten. Ja u leest het goed : MONSTERS ja!! Parasitaire en imperialistische islamieten Figuren die pas echt een bedreiging vormen voor de nationale veiligheid en openbare orde. Figuren uit hele andere streken, die hier in onze omstreken hun tegenstellingen die er aldaar waren tussen moslims en niet-moslims, ook hier proberen te importeren, wat uit de meest recent gepubliceerde geschriften, boekwerken en uitspraken van imams blijkt, waardoor zij toch echt onmiskenbaar onze sociale samenhang verstoren. Dit was dan een klein artikel in het regionale Noord-Brabantse dagblad BN / DE STEM van afgelopen donderdag 22 04 2004 : `Aanslag in Antwerpen` Antwerpen (ANP) - Justitie heeft in Antwerpen drie huiszoekingen gedaan bij mogelijke moslimterroristen. De dienst vermoedde dat een grote aanslag op komst was, mogelijk op een joods doelwit. De huiszoekingen leverden geen concrete resultaten op, maar twee Marokkaanse broers werden meegenomen voor verhoor. Begin april had de islamitische strijdersgroep GICM een e-mail gestuurd aan premier Verhofstadt, waarin met de aanslag werd gedreigd. De terreur zou een wraakactie zijn voor de Israëlische liquidatie van Hamas-leider sjeik Ahmed Yassin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sorry hoor; maar ik vind dat ik iemand die het symbool, van een regime dat de levens van 9milj Russen op z'n geweten heeft, in z'n avatar plakt, dat ik die gerust een varken mag noemen. Je zou nogal tekeer gaan moest iemand een hakenkruis gebruiken!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() [size=7]Naar ander forum !!![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, sommige mensen willen niet evolueren naar een communistische totalitaire maatschappij waarin mensen afgeslacht en in concentratiekampen gestoken worden wegens hun "anders-denken" ! . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |