![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw mening? | |||
Ik heb een sparrenhaag en ben daar heel tevreden over. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Ik heb een sparrenhaag en ben daar niet tevreden over. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
Ik heb een loofboomhaag en ben daar heel tevreden over. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Ik heb een loofboomhaag en ben daar niet tevreden over. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 18,18% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een sparrenhaag is ordinair, voor marginalen. Dat is zo typisch voor die goedkope nieuwbouwwijken, met van die lelijke huizen zonder enige stijl en smaak, met goedkope materialen gebouwd. Met een lap grond rond waar enkel gras groeit omrand met zo'n archilelijke sparrenhagen. ![]() ![]() Archielelijk is dit! ![]() En daar wonen van die typische mensen zonder stijl en smaak, tja, van die typische werkmens-Vlamingen, de Willy's en Marjetten, de Johnny's en Marina's. Nu ja, als zij een sparrenhaag uit slechte smaak, onwetendheid en gemakzucht mooi vinden, dat ze maar doen. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Na een tien jaren heb ik ze verwijderd en vervangen door een beukenhaag. Ik had alleen maar last met die coniferenhaag. want : -hij maakte vuiligheid. -het is niet zo gemakkelijk te onderhouden (wel de eerste jaren) -het maakt geen geluid. Er zit geen leven in. En nu met de beukenhaag alleen maar voordelen : -de bladeren blijven hangen tot in het voorjaar. -hij maakt geen vuiligheid. Geen last van vallende bladeren in de herfst. Enkel wat in het voorjaar bij het wisselen van de bladeren. -het is gemakkelijk te onderhouden: met een goede haagschaar kun je wonderen doen! Terwijl je met een coniferen haag net veel meer problemen hebt. -de haag is mooi dicht: er zijn geen gluurgaten in. Het is als een levende groene muur. Je ziet de bladeren en de takken in het voorjaar bijna letterlijk groeien. En makkelijk recht te scheren! -het maakt het geluid van de natuur wanneer er wind is. En er nestelen ook vogels in. Mooi om te zien. De nadelen: -er zijn mij geen nadelen bekend!
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik heb een haag van gitaren.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is mooi dicht. Het is streek-eigen. Het straalt klasse uit. En nog iets: een beukenhaag gaat veel langer mee dan een sparrenhaag. Een sparrenhaag zal opeens bruine plekken vertonen, wat wijst op sterfte. En zo geraken toch gaten en lelijke dorre takken in de haag. Nog iets dat heel belangrijk is: een sparrenhaag verzuurt de grond.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dus een klimop-haag waar van boven nog groene spar staat. Best origineel.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er al eens een draadje over geopend, en ik ga er groene pinnetjesdraad tussenspannen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() [quote=beste vriend;4120356]Lief zijn voor inbrekers , uitgehongerde zwerfhonden, vossen en ander onuitgenodigd gespuis ?
Euhm... ja?
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nou ja, soit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |