![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Of van grootheidswaanzin bij U?
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een goede methode om je te beschermen tegen een mes in de rug, door mensen uit je onmiddellijke omgeving.
Ik heb het toegepast tijdens mijn zeer bevredigend beroepsleven, en ook tijdens de periode dat ik na mijn pensioen mijn diensten aanbood aan de partij van mijn keuze. Heel eenvoudig: ik nam interesse in het werk dat ik deed, heb nooit gewerkt voor een promotie, heb hulp geboden als ik kon en hulp gekregen als ik die nodig had. Ik heb hard gewerkt en geluk gehad ook. Ik had een droom van een beroepsleven. Toen FVH me jaren geleden vroeg om op de lijst te staan voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik na rijp beraad toegezegd. Ik vond dat ik dat moest doen. En op de vraag: waar wil je staan op de lijst heb ik heel eenvoudig geantwoord: gelijk waar als het maar nuttig is voor de goede zaak. Ik heb er goede herinneringen aan. Nooit heeft iemand me een 'mes in de rug gestoken'. Iemand, die nu wèl op de lijst LDD staat, zei me destijds: jij hebt gemakkelijk spreken, je bent voor niemand een bedreiging. Ik heb toen geantwoord: Heel juist, je kunt je niet voorstellen hoe aangenaam en gemakkelijk dat is. Doe dat ook! Hij heeft mijn wijze raad niet opgevolgd. ****** Ik had nog graag vernomen wie info heeft over personen op bovenstaande lijst LDD. Daar hebben we nog niet veel over gehoord.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Brugge Veilig en Leefbaar;4130117]Van klasse gesproken, zie hieronder een voorbeeld van wat in de Brugse gemeenteraad werd goedgekeurd + de reactie van VB-gemeenteraadslid Inghelbrecht (de slimste van de klas) + de repliek van de verslaggever van de Stadsomroep. Z�*lig !
Binnenkort grotere elektrische bootjes op de Reien Brugge, dinsdag , 26/5/2009. Er mogen voortaan grotere elektrische bootjes op de Brugse reien. Dat heeft de Brugse gemeenteraad beslist. Volgens schepen Hilde Decleer wil concessiehouder Franc Stael binnenkort, bij wijze van proef, één van zijn huidige bootjes vervangen door een nieuw elektrisch vaartuig, dat echter wel iets groter is dan de huidige reglementering toelaat. En de voordelen wegen volgens het stadsbestuur duidelijk op tegen het nadeel van een wat grotere omvang. (FN-Op Locatie) Ik vermoed dat JM Dedecker de eerste testen met die bootjes zal uitvoeren. Ik probeer erbij te zijn. G. Decraemer zal daar waarschijnlijk ook in omtrek draaien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is gemakkelijk spreken als er geen grote ambitie meer bij is, u was uiteraard voor niemand meer een bedreiging (ik veronderstel dat het Gino was die deze opmerking maakte). Men maakt trouwens nooit veel misbaar voor een plaatje halverwege de lijsten. Rechtlijnigheid, correctheid in combinatie met een soort dwangmissie als eeuwige wereldverbeteraar. Zegt dat u iets ? Zo interpreteerde ik destijds ook uw gedrevenheid. Nooit heb ik begrepen waarom u dan altijd de ogen sloot voor de mesthoop in eigen nest. Voor de Mormels, de hoeren en de jagers in eigen omgeving. Maak me wijzer... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Verwerpelijke, crapuleuze daad, zeker als de vandalen daarbij nog privé-eigendom betreden, laat dat duidelijk gezegd zijn vanwege een Vlaams Belanger.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ge zelf niet hebt moet ge van niemand anders verwachten.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Boduo;4131104]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur