Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2009, 22:20   #21
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
D�*t is waar ik op wachtte: het zuivere bewijs van 'klasse' bij Blokkers...
Of van grootheidswaanzin bij U?
Oud 29 mei 2009, 08:46   #22
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik heb een goede methode om je te beschermen tegen een mes in de rug, door mensen uit je onmiddellijke omgeving.

Ik heb het toegepast tijdens mijn zeer bevredigend beroepsleven, en ook tijdens de periode dat ik na mijn pensioen mijn diensten aanbood aan de partij van mijn keuze.

Heel eenvoudig: ik nam interesse in het werk dat ik deed, heb nooit gewerkt voor een promotie, heb hulp geboden als ik kon en hulp gekregen als ik die nodig had. Ik heb hard gewerkt en geluk gehad ook. Ik had een droom van een beroepsleven.

Toen FVH me jaren geleden vroeg om op de lijst te staan voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik na rijp beraad toegezegd. Ik vond dat ik dat moest doen. En op de vraag: waar wil je staan op de lijst heb ik heel eenvoudig geantwoord: gelijk waar als het maar nuttig is voor de goede zaak. Ik heb er goede herinneringen aan.

Nooit heeft iemand me een 'mes in de rug gestoken'.
Iemand, die nu wèl op de lijst LDD staat, zei me destijds: jij hebt gemakkelijk spreken, je bent voor niemand een bedreiging.
Ik heb toen geantwoord: Heel juist, je kunt je niet voorstellen hoe aangenaam en gemakkelijk dat is. Doe dat ook!

Hij heeft mijn wijze raad niet opgevolgd.

Ik had nog graag vernomen wie info heeft over personen op bovenstaande lijst LDD.
Daar hebben we nog niet veel over gehoord.
Oud 29 mei 2009, 09:47   #23
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Ldd

[quote=Brugge Veilig en Leefbaar;4130117]Van klasse gesproken, zie hieronder een voorbeeld van wat in de Brugse gemeenteraad werd goedgekeurd + de reactie van VB-gemeenteraadslid Inghelbrecht (de slimste van de klas) + de repliek van de verslaggever van de Stadsomroep. Z�*lig !

Binnenkort grotere elektrische bootjes op de Reien
Brugge, dinsdag , 26/5/2009. Er mogen voortaan grotere elektrische bootjes op de Brugse reien. Dat heeft de Brugse gemeenteraad beslist. Volgens schepen Hilde Decleer wil concessiehouder Franc Stael binnenkort, bij wijze van proef, één van zijn huidige bootjes vervangen door een nieuw elektrisch vaartuig, dat echter wel iets groter is dan de huidige reglementering toelaat. En de voordelen wegen volgens het stadsbestuur duidelijk op tegen het nadeel van een wat grotere omvang.

(FN-Op Locatie)

Ik vermoed dat JM Dedecker de eerste testen met die bootjes zal uitvoeren.
Ik probeer erbij te zijn. G. Decraemer zal daar waarschijnlijk ook in omtrek draaien...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 12:23   #24
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Ik heb een goede methode om je te beschermen tegen een mes in de rug, door mensen uit je onmiddellijke omgeving.

Ik heb het toegepast tijdens mijn zeer bevredigend beroepsleven, en ook tijdens de periode dat ik na mijn pensioen mijn diensten aanbood aan de partij van mijn keuze.

Heel eenvoudig: ik nam interesse in het werk dat ik deed, heb nooit gewerkt voor een promotie, heb hulp geboden als ik kon en hulp gekregen als ik die nodig had. Ik heb hard gewerkt en geluk gehad ook. Ik had een droom van een beroepsleven.

Toen FVH me jaren geleden vroeg om op de lijst te staan voor de gemeenteraadsverkiezingen heb ik na rijp beraad toegezegd. Ik vond dat ik dat moest doen. En op de vraag: waar wil je staan op de lijst heb ik heel eenvoudig geantwoord: gelijk waar als het maar nuttig is voor de goede zaak. Ik heb er goede herinneringen aan.

Nooit heeft iemand me een 'mes in de rug gestoken'.
Iemand, die nu wèl op de lijst LDD staat, zei me destijds: jij hebt gemakkelijk spreken, je bent voor niemand een bedreiging.
Ik heb toen geantwoord: Heel juist, je kunt je niet voorstellen hoe aangenaam en gemakkelijk dat is. Doe dat ook!

Hij heeft mijn wijze raad niet opgevolgd.

Ik had nog graag vernomen wie info heeft over personen op bovenstaande lijst LDD.
Daar hebben we nog niet veel over gehoord.
Toch wat verduidelijken hé Luc ? Na uw pensionering bent u inderdaad wat actiever geworden in het politieke spel, eerst als lokaal bestuurslid en pas veel later als 'vulling' op de lijst...
Het is gemakkelijk spreken als er geen grote ambitie meer bij is, u was uiteraard voor niemand meer een bedreiging (ik veronderstel dat het Gino was die deze opmerking maakte). Men maakt trouwens nooit veel misbaar voor een plaatje halverwege de lijsten.
Rechtlijnigheid, correctheid in combinatie met een soort dwangmissie als eeuwige wereldverbeteraar. Zegt dat u iets ?
Zo interpreteerde ik destijds ook uw gedrevenheid. Nooit heb ik begrepen waarom u dan altijd de ogen sloot voor de mesthoop in eigen nest. Voor de Mormels, de hoeren en de jagers in eigen omgeving.
Maak me wijzer...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 13:59   #25
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Wie ontbreekt er ? Is het op mij dat u het hebt, goede vriend Luc ?
Vele maanden geleden heb ik al gezegd geen belangstelling te hebben...

A propos: hebben andere vrienden van u verfbommen gegooid naar de beplakte wagen van het vrouwtje van Gino ? Zou kunnen hé ?
Aangezien er in de streek ook heel wat verkiezingsborden en affiches van Vlaams Belang met rode verf besmeurd geweest zijn de jongste weken, lijkt de kans me klein dat je in de richting van het Vlaams Belang moet zoeken...

Verwerpelijke, crapuleuze daad, zeker als de vandalen daarbij nog privé-eigendom betreden, laat dat duidelijk gezegd zijn vanwege een Vlaams Belanger.
Oud 29 mei 2009, 15:27   #26
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
Aangezien er in de streek ook heel wat verkiezingsborden en affiches van Vlaams Belang met rode verf besmeurd geweest zijn de jongste weken, lijkt de kans me klein dat je in de richting van het Vlaams Belang moet zoeken...

Verwerpelijke, crapuleuze daad, zeker als de vandalen daarbij nog privé-eigendom betreden, laat dat duidelijk gezegd zijn vanwege een Vlaams Belanger.
Niets tegen in te brengen, respect voor alles en iedereen. Meer begrip en verdraagzaamheid voor alle leven op deze aardkloot. Goed zo ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 16:47   #27
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niets tegen in te brengen, respect voor alles en iedereen. Meer begrip en verdraagzaamheid voor alle leven op deze aardkloot. Goed zo ?

Wat ge zelf niet hebt moet ge van niemand anders verwachten.
Oud 29 mei 2009, 16:48   #28
dominatrix
Minister-President

Standaard

[quote=Boduo;4131104]
Citaat:
Van klasse gesproken, zie hieronder een voorbeeld van wat in de Brugse gemeenteraad werd goedgekeurd + de reactie van VB-gemeenteraadslid Inghelbrecht (de slimste van de klas) + de repliek van de verslaggever van de Stadsomroep. Z�*lig !

Binnenkort grotere elektrische bootjes op de Reien
Brugge, dinsdag , 26/5/2009. Er mogen voortaan grotere elektrische bootjes op de Brugse reien. Dat heeft de Brugse gemeenteraad beslist. Volgens schepen Hilde Decleer wil concessiehouder Franc Stael binnenkort, bij wijze van proef, één van zijn huidige bootjes vervangen door een nieuw elektrisch vaartuig, dat echter wel iets groter is dan de huidige reglementering toelaat. En de voordelen wegen volgens het stadsbestuur duidelijk op tegen het nadeel van een wat grotere omvang.

(FN-Op Locatie)

Ik vermoed dat JM Dedecker de eerste testen met die bootjes zal uitvoeren.
Ik probeer erbij te zijn. G. Decraemer zal daar waarschijnlijk ook in omtrek draaien...
Wie Gino zegt, zegt bruggeding
Oud 29 mei 2009, 16:53   #29
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Gino Decraemer is een lul. Zijn politieke hoererij heeft blijkbaar de nodige afkeer bij sommigen opgewekt..........
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 16:57   #30
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht

Ik kom beroepshalve over zowat gans Vlaanderen, en inderdaad ik zie de meeste beschadigingen in de streek van noordelijk West-Vlaanderen, over diverse partijen heen trouwens......
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be