![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Niko Bellic : 27 mei 2009 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vroeg: Gaat Verhofstadt hier in de fout.
Daarop kwam geen antwoord. En wat denk jij van: ************************************************** ** "Nu is bijna 30% van de Brusselse bevolking islamiet. Over een paar jaar zal dat meer dan 50% zijn. En dan valt Brussel als een appel in onze schoot." Jean-François Bastin (Voorzitter van de islamitische lijst Musulmans.be) in P-Magazine, 19 mei 2009 ************************************************** ***** Enig weerwerk overbodig?
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Zopas werden de Vlamingen beschreven als woekerend ongedierte dat in Brussel komt werken en het geld meeneemt naar de vijand. Verantwoordelijke is het FDF dat voor MR van levensbelang is om de PS te verslaan en dus onaantastbaar. 'Deze veralgemening stigmatiseert' enz... In vergelijking met deze uitspraak is die van FDW slechts een luchtige (ik heb het hem horen uitspreken) ondeugende grap, onderlijnd met een guitig dubbel stafrijm. Daarbij komt nog het grote verschil dat men over Vlamingen, Fransen of Hollanders enz ongeveer gelijk wat mag zeggen. Maar niet over vreemdelingen alsof d�*t heiligen zijn waarmee niet mag gespot worden naar vrome Roomse traditie. FDW vertelde ook zijn nieuwste grapje: Zoals bij de voetbal hebben Waalse arbeiders op de rug de naam van de sponser Vlaanderen. Er werd hartelijk om gelachen en er volgde geen verontwaardiging in de vaderlandse pers. Alhoewel, deze veralgemening stigmatiseert eveneens. Met Walen mag dat, maar met vreemdelingen niet!!?? Dat gezegd zijnde zou het inderdaad verstandiger te zijn vreemdelingen niet onnodig tegen ons in het harnas te jagen met 'grapjes'.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 mei 2009 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Allemaal gelijk voor de wet. Dat geldt dus ook voor het stigmatiseren of beter het demoniseren van het Vlaams Belang. Er is nog veel werk aan de winkel!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 mei 2009 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Niko Bellic : 27 mei 2009 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
misschien kan men al beginnen in de interne winkel met het weglaten van goedkope slogan's zoals "Waar is de poen van uw pensioen? In de pocket van Mohammed!" dan is er ook geen aanleiding tot stigmatisering,of demonisering ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 'De anderen doen het, dus wij mogen het ook?' Als je het establishment wilt bekampen, lijkt het toch aangewezen dat je daarbij beter op je tellen past inzake de methode die je hanteert, want dat establishment zal iedere misstap van jou tig keer uitvergroten om haar eigen misstappen te minimaliseren of dood te zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat is wel wat de PS doet om nieuwe kiezers aan te boren. Vele Brusselse schoolverlaters hebben geen diploma, en de werkloosheid is er zeer hoog. Het schijnt de machthebbers maar matig te interesseren. Men zou de immigratie moeten stoppen tot die problemen opgelost zijn. Maar neen, we moeten 'aan iedereen gelijke kansen geven'. Ook als dat werkloosheid betekent.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Dat zeg ik niet. Ik zeg wel dat het bedrog is om crapuleuze uitlatingen tegen Vlamingen toe te laten, maar wel verontwaardigd te doen over FDW die eerder een (misplaatste) grap vertelt. Waarmee ik niet gezegd heb dat ik van misplaatste grappen hou.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Waardeloze opmerking.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Is er weerwerk nodig? Zo ja, wat moet de regering dan doen? Zij heeft de toestand geschapen, en moet daar zonodig een oplossing voor zoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Laat ik de vraag dan anders formuleren: wat zou het VB doen indien het mogelijkheid tot bestuursverantwoordelijkheid zou hebben? Of neemt men genoegen met een rol als klokkenluider en moeten de anderen maar het vuile werk opknappen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Verplichting om aan taalvereiste te voldoen zodat men een job kan vinden. 'Hangjongeren' verplichten om behoorlijk school te volgen. Dat zijn zo maar lukrake voorbeelden die me noodzakelijk blijken. Ik noem dat ook geen vuil werk maar 'goed bestuur' (haha Leterme!)
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij ging Verhofstadt hier in de fout door "Ayatollah Khomeini en de zaak Rushdie" in één gedachtengang gelijk te stellen aan 'de islam'. Dat is zo'n beetje vergelijkbaar met dominee Ian Paisley representatief voor 'het Christendom' te gaan noemen. Een beetje vergelijkbaar, maar toch voldoende om te durven zeggen dat Verhofstadt in dezen inderdaad in de fout ging. Hoe dan ook vind ik die fout een pak minder zwaar dan het uitroepen van een doodvonnis over een schrijver, laat daar maar geen misverstand over bestaan. Vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er tegenwoordig maar één Ian Pailley bestaat en dat er heel wat Ayatollah's zijn en dat maakt toch wel een heel verschil. Niet gedacht dat ik ooit nog Verhofstadt zou verdedigen!! groetjes!
![]() |
![]() |