![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt ervan af wat je echte zwaargewichten noemt. Er wordt hier zoveel gepost, dezelfde discussies en (non)argumenten komen vaak terug en daarbovenop gaat men zo vaak off topic dat er vaak niets meer overschiet van de oorspronkelijke discussie. Toch zijn er soms wel forummers die met een heldere analyse of een knappe argumentatie naar voor kunnen komen, maar die reacties worden imo zeldzamer en zeldzamer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ah, het ideaalbeeld van een kleine penis dus. Of doelde je op de pedofilie?
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Kallikles
Vaandeldrager Knipp patrickve netslet |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Herman Desmedt ©HD Supe®Staaf Pieterjan Boer_Bavo de Vexille Dies Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Duveltje_382
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lombas
patrickve .... en uiteraard Dronkoers.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Goh, 'intellectuele zwaargewichten'.
Originaliteit, smaak, rebellie, ironie, observatievermogen, lichtvoetigheid, authenticiteit, portée, vergaand kritisch kunnen vragen, goodwill ... ik waardeer al die dingen minstens even veel als 'intellectuele bagage'. Ik herformuleer dus. Voor wat het waard is : en een momentopname ! : forummers die meer dan gemiddeld m'n aandacht hebben Flanelcondoom, Netslet en recent : Lombas. Los van dit trio, tientallen anderen die me regelmatig weten te verrassen met een specifiek inzicht, een andere invalshoek, een scherpe vraagstelling, ... of een lijstje filmparels. De ene is al wat rijper dan de andere. En niet iedereen maakt even veel lawaai ![]() Heel veel forummers ken ik maar erg oppervlakkig. Dus onrechtvaardig ergens, een handvol namen te noemen. Laatst gewijzigd door Knipp : 27 mei 2009 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Deze draad is wel interessant, er vallen een aantal namen die ik nauwelijks ken. Werk voor de boeg dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Botsen, knetteren, wringen, ontsporen, van mij mag alles. Het reveleert vaak meer. Laatst gewijzigd door Knipp : 27 mei 2009 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkse Nederlander en Tavek zijn wel intellectueel zwaargewichten, vooral als het op wetenschappelijke dingen aankomt. Ik leer daar dingen van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mwah, het niveau is hier intellectuele cafépraat. Om dan over intellectuele zwaargewichten gaan praten gaat mij iets te ver. Ze kunnen er trouwens best zijn maar ik heb ze nog niet gevonden.