![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog altijd niet duidelijk over welke beweging het zou gaan.
Eberhard Leclerc? Aan u om duidelijkheid te scheppen hoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een politieke partij voor studenten en mensen met poen, die om schuldgevoelens links proberen te stemmen zonder dat het hun geld gaat kosten.. Heeft verder geen binding met de werkende klasse (meer). Het is te hopen dat deze mutsenpartij nooit regeringsverantwoordelijkheid krijgt. Want dan vraag ik politiek asiel aan in Belgisch Limburg. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 27 mei 2009 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeer gevaarlijke terreurbeweging. Heel bekend ook trouwens, het verbaast me dat je ze niet kent.
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() & Mieke Vogels had een Volvo (of heeft nog altijd?) Filip De winter eet soms appelsienen uit Marokko.. Wat is er mis met een auto ? Per vliegtuig zich verplaatsen enz.. ?
We leven in een maatschappij die nu eenmaal is wat ze is ; wat niet wil zeggen dat ze inb wezen niet veranderd & bovendien dat we de verandering absoluut niet zouden trachten te sturen.. The governator zou zijn Hummer intussen verkocht hebben & Al Gore zou zijn energieverbruik ook alreeds naar omlaag geschroefd hebben. Het aloude communistische principe is hier van toepassing : elk volgens zijn middelen gaat het elk volgens zijn behoefte vooraf (dat geldt voor de economie, voor de ecologie ngeldt blijkbaar het omgekeerde -of ben ik nu te moeilijk ?-)
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Herinnert zich eigenlijk iemand de betogingen van de Provo's aan "het lievertje" allemaal zwaar sigarettenrokend en "uche, uche, uche" roepend..? Het zich wentelen in de consumptiemaatschappij van de meeste politiekers van wat voor strekking dan ook is precies hetzelfde. Men moet daar overigenbs geen politieker voor te zijn : iedereen wil méér (verdienen, hebben, neuken..)
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-Fascistische_Aktie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beiden staan niet open voor een gesprek met hun tegenstander. Het gevaarlijke van AFA is dat ze slim zijn en kunnen rekenen op steun van bepaalde politieke krachten. Overgens is er in AFA afdeling Utrecht een scheuring ontstaan nav het nut van buitensporige geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heb ik hier de term "Linkse Kerk" opgevangen. Een mooie werktitel voor een "beweging". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is gewoon gelul. GroenLinks is ontstaan uit vier partijen en ze hebben nogal wat ouwe actievoerders in hun achterban. Af en toe blijkt er eentje tussen te zitten die in het verleden meer heeft gedaan dan demonstreren.
Om de partij daarop af te rekenen lijkt me zwaar overdreven. Verder kan Halsema bij mij een potje breken sinds ze de politieke moed had het stevig (dus niet voor de vorm) op te nemen voor Hirsi Ali, toch een politiek tegenstrever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen Ayaan onder druk stond begon ze dan ook altijd te zeggen dat ze "de grote negatieve emoties van de moslims begreep, maar dat zelfs Ayaan moest kunnen zeggen binnen het politeke kader wat ze dacht." Mij beviel deze halfbakken uitspraak in het geheel niet. Maar het was dezelfde reactie van Halsema-Oey bij de moord op respectievelijk Pim Fortuijn en Theo van Gogh. In het eerste deel van de zin toont ze begrip voor de emoties en woede van tegenstanders en in het tweede deel geeft ze toe dat "moord niet de oplossing kan zijn" (Dat het "opgelost" moest worden stond voor Halsema wel vast blijkbaar) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 29 mei 2009 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() VB is ontstaan uit diverse groepen en ze hebben nogal wat ouwe nazi's in hun achterban. Af en toe blijkt er eentje tussen te zitten die in het verleden meer heeft gedaan dan demonstreren.
Om de partij daarop af te rekenen lijkt me zwaar overdreven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reken GroenLinks nergens op af, ik stel alleen feitelijk vast dat ze niet bepaald de grootste verdedigers zijn van de vrijheid van meningsuiting, en dat ze allerlei banden hebben met geweldadige groepen(zie andere draad). Blijkbaar is er een markt voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Ik parafrazeerde Hertog van Gelre die Gr.Links verdedigt met: (citaat)
"Het is gewoon gelul. GroenLinks is ontstaan uit vier partijen en ze hebben nogal wat ouwe actievoerders in hun achterban. Af en toe blijkt er eentje tussen te zitten die in het verleden meer heeft gedaan dan demonstreren. Om de partij daarop af te rekenen lijkt me zwaar overdreven." Laatst gewijzigd door Mahalingam : 29 mei 2009 om 20:43. Reden: typo |
![]() |
![]() |