![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
davignon is oa voorzitter vd bilderberggroep en die streven een dictatoriale wereldregering na die ze nu aan het publiek wereldwijd via stropoppen zoals bush en obama trachten verkopen, onder de noemer new world order
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() lol daar gaan we weer, de hele new world order crap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
in een democratie is elke overheid verantwoording verschuldigd aan de burgers en de overheid is de dienaar vd burgers en niet omgekeerd, zoals u door toedoen van conditionering en propaganda intussen denkt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga nog een boom omhelzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() 2
![]() |
#26 |
|
![]() oa ja - enkel in een dictatuur ( waar u overduidelijk voorstander van bent ) mag u de overheid niet verwijten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het ook zeer bedenkelijk dat een rechtbank hierop het etiket "stalking" plakt. Het maakt stalken precies weer een pak minder erg dan het eigenlijk is.
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer precies: vragen beantwoorden, opmerkingen in acht nemen, beschouwingen bestuderen, en inderdaad ja, soms ook verwijten slikken.
[sarcasme]Maar ach, en oh wee, ik was het al vergeten: politici zijn engeltjes die schrik hebben van verwijten (vooral aan elkaar), en onze regering is nog nooit zo goed geweest ![/sarcasme]
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar onverlaten met zulke levenbedreigende aanslagen door middel van mails blijken aartsgevaarlijk te zijn en dienen direkt uit de samenleving verwijderd te worden en hun straf uit te zitten voor hun snode gewelddadige plannetjes als onderwijld uit te voeren maatregel.... 7 juni beste politici,op 7 juni zullen we U belonen voor het feit dat U dank zij de vloeiende samenwerking tussen het politieke niveau en de gerechterlijke instanties en hun goeie wil om de samenleving in belgie te beschermen door steeds wéér de daders vrij te laten rondlopen,en of met halfbakken strafjes op de proppen te komen in een samenleving waarin de daders véél meer rechten blijken te hebben dan de slachtoffers van gewelddaden en die steeds weer met fluwelen handschoentjes aangepakt worden. Op 7 juni zullen we afrekenen met diegenen die de "politieke correctheid" hoog in het vaandel voeren.... Laatst gewijzigd door Svennies : 27 mei 2009 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En men kan moeilijk zeggen dat de gemeente geen geduld heeft gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet hoor, maar dit vond ik wel in de standaard on line:
(en ik kleur één zin rood, kwestie van aan te duiden wat ik bedoel) Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() ik zou de inhoud vd mails wel eens willen zien
dreigen kan bvb ook zijn zeggen dat je een rechtzaak gaat starten ofzo - dat is een perfect legale vorm van "bedreiging" waarom wordt de inhoud vd mails niet aan het publiek bekend gemaakt ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
wij de burgers zijn de baas en de overheid is onze dienaar en moet ten allen tijde voor ons buigen nogmaals - enkel in een dictatuur ( zoals china ) is de overheid niet ondergeschikt aan de burgers indien u in zo n land wil leven mag u van mij gerust naar china verhuizen maar hier kunnen we dat soort van houding niet vd overheid tolereren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 mei 2009 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me toch af welke tijdsrekening de burgemeester gebruikt, als hij +- 132 mails stuurt is dat neit bepaald een per dag, gemiddeld hooguit 1 per week, zelfs niet want dan zou hij er 56 op een jaar gestuurd hebben of 280 gedurende 5 jaar wat nog zou kunnen als ze eerst de tel niet bijhielden (wat me wel zou verbazen als ze 132 zeggen, dan zouden ze eerder een 100 tal zeggen). En als hij naar al die personen mails stuurde dan is het zelfs vrij verwaarloosbaar, een paar mails naar persoon x om na te kijken wat de status van de grond was, wat vragen aan y waarom de grond openbaar was maar wel toegekend?
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 27 mei 2009 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 mei 2009 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is nog altijd een onafhankelijk rechter die oordeelt aan de hand van de feiten, de wetten en de rechtsspraak ivm "stalking". Het is nog altijd zo dat de corrctioneel veroordeelde in beroep kan gaan & ten slotte is het nog altijd zo dat een bestuur "in het algemeen belang" een beslissing mbt tot de locatie van een sportclub, een onteigening wegfenbs aanleg van wegen, windmolenparken, kanalen enz.. kan nemen.
Het is in dit land redelijk uniek dat één enkele burger de "raad van state" kan inropen om dergelijke beslissing van de uitvoerende tak van het bestuur op te schorten of tot een jarenlange procedure te veroordelen. Ik spreek overigens van onbdervinding : het openluchtzwembad van Boekenberg was bijna het slachtoffer van zulke misbruik van het recht tegen het algemeen belang en het aanvoelen van de burgers in.. Het is wel redelijk uniek dat men een "civil action" start om een overheidsbeslissing te verdedigen... Al bij al neem ik het verhaal van de "stalker" hierom niet al te serieus : hij heeft duidelijk de normale middelen die tot zijn beschikking zijn niet willen gebruiken : de redenen zijn tot nader order onbekend.. één tegen allen staat vanzelfsprekend sympathiek, maar de grond van de zaak blijft in dikke nevel gehuld.. Heeft er iemand de motivatie van het gerecht ? Of woord en wederwoord wat er aan het begihn van deze vete toch geweest moet zijn ..
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |