![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Inderdaad. Wat een zielig boekske dat deze onzin verkondigt.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 27 mei 2009 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij zijt toch nen Turk dajjal?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Da's een veel voorkomend misverstand.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoi, moedertje Nassima! 1. Meiden van Halal of de Meiden van Haram ? 2. België of de Verenigde Nederlanden ? 3. Vlaanderen of Wallonië ? 3. The Beatles, The Stones of The Kinks ? 4. Hoofdoekje of monokini ? 5. Man met baard of gladgeschoren ? 6. Links of rechts ? 7. Iedere nieuwkomer moet zijn of haar foto laten zien, uiteraard een nette foto. Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 27 mei 2009 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoi nassima, leuk dat je hier komt. Ik mag aannemen dat je dat doet om assanats te verzamelen of zo? Vroeger was dat hier ook, soort van extra puntjes die je kon maken, "Aflaten"
Dat waren een soort kortingpunten op de tijd dat je in het vagevuur moest blijven zitten. Ik heb dus een vraagje Moslims gaan niet ineens allemaal naar het paradijs, dat zijn enkel de "martelaren" dacht ik, die hebben een eersteklas ingangsticketje. De andere moslims moeten eerst nog een tijd wachten tot het einde van de wereld (je weet wel, als de zon in het westen opkomt) en dan kruipen die ook allemaal uit hun graf (daarom dat ze zo volledig mogelijk moeten worden begraven, of ze missen stukjes, dat was ooit bij de christenen ook, en daarom dat ze dus een eeuwigdurend graf moeten hebben want anders moeten ze eerst nog her en der hun knoken bijeen gaan zoeken), maar soit, op de laatste dag komt iedereen dus uit zijn graf en DAN pas wordt er afgewogen of je naar het paradijs mag of naar de hel meen ik. Christen zitten in die tussentijd dus in dat vagevuur (want iedereen heeft een en andere zonde weg te vagen) maar waar zitten de moslims dan te wachten? Gewoon in hun graf? allemaal al die jaren? En wie zit er dan al in het paradijs buiten die martelaren met hun 72 hoeries?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 mei 2009 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Sorry, reflex.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Je staat dus alleen met die opvatting, want de heisa en de reacties van een deel van de moslimwereld op de cartoons was er eentje die verderging dan roepen en schelden. Er werd opgeroepen tot moord.
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Steun je PBL-RKT?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je moet toegeven...er zijn manieren om je voor te stellen....en er zijn inherent provocatieve manieren om je voor te stellen. Haar introductiepost was een regelrechte provocatie en een schot voor de boeg voor alle kafir's die dit landje zalig is. Wie wind zaait....
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuurkool met vette jus of Briouat maa lformag dial maaza ?
http://www.youtube.com/watch?v=_PTCfWze8TI |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie de provocatie toch niet zo direct in haar openingspost. Je kunt je er misschien aan storen, akkoord, maar om nu het woord provocatie te gebruiken, vind ik overdreven. Er zijn er hier anderen die provoceren - of toch proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik wens u een prettig verblijf op dit forum. zoals ge wel zult zien zit hier van alle slag wel wat. kans genoeg dus om hier verhitte, gefrustreerde, ludieke, aangename, kwade, schrijnende, belachelijke, kinderachtige, interessante en saaie discussies te voeren! nog een prettige dag verder!
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() They act sooner than we had anticipated. No matter, they will only prove a slight delay.
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk een van de beste melee NPC's in beide games. In BG 1 vond ik Kagain wel cooler door zijn veel te hoge constitution, en Ajantis door zijn lay-on-hands, maar in BG 2 had ik Minsc steeds in mijn party. In Throne of Bhaal vervang ik hem wel door Sarevok ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 27 mei 2009 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |