![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Die gast kan z'n dure politicologendiploma in de papiermand leggen... Kon ie eigenlijk al van een week NA de verkiezingsuitslag vorige keer.. Keer op keer op keer, gewoon regelrecht: FOUT FOUT FOUT.
En dan die stomme excuses met z'n pafferig rood kopje: "Tjah.. Het lijkt wel een Griekse tragedie te worden" "soap... politieke soap... soap..." "debacle...in het slop... relaties bekoeld" ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah weette, ik ben ondertussen een oude zak in 't gezelschap maar ik heb hier ergens nog een Panorama liggen uit het jaar 1991 waar de mentor van Carl Devos, Helmut Gaus, stelde dat het Vlaams Blok tegen het jaar 2000 niet meer zou bestaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb ooit nog cursus gevolgd bij Gaus. Telkens ik voorbeelden gaf van hoe zijn theorieën niet klopten verweet hij mij met "feitjes" af te komen. Ik was toen al zeer vervelend.
|
![]() |
![]() |