![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij maakt het niks uit dat ze weten voor wie ik zal stemmen. Dat kunnen ze hier op het forum ook te weten komen als ze dat willen.
Of dachten ze mij van mijn eerdere beslissing af te kunnen brengen met de uitslag van een politiek proces? ![]() Ik heb gisteren trouwens nog iets anders beslist. Lid worden van een partij is aan mij niet meer besteed maar ik ga wel naar het eerste het beste bal van het Vlaams Blok dat me onder ogen komt. En deze keer niet meer incognito zoals de enige, andere keer waar tegelijkertijd een forumbijeenkomst plaatsgreep. Ik wil de vriendschappelijke sfeer nog eens opsnuiven van een barstensvolle zaal mestkevers die elkaar door dik en dun steunen in de strijd tegen de, al te politiek correcte, meute. De dochter van Fidel Castro zal ik er al zeker niet te vrezen hebben. ![]()