![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Wat verstaat u onder Vlaming zijn ?
gezaag en geklaag,en weinig actie
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De kern van het probleem is dat er veel mensen zijn die om allerhande redenen elders willen gaan wonen (economische, politieke, religieuze etc.. redenen). Er zijn groepen mensen die een bepaald stukje van deze planeet voor zichzelf opeisen enz..Feit is dus dat indien men ergens woont en aanvaard is door de grote groep van die "binnelanders" als deel uitmakend van hun groep je er rechten en plichten aan toekent (vooral rechten) die maken dat je een bevoorrecht leventje kan leiden.
De begrenzing van de groep "rechthebbenden" wordt minder strikt en het probleem ontstaat dat er meer gegadigden zijn dan economisch en ruimtelijk draagbaar. Het probleem blijft : zelfs in een economisch gelijke en tolerante wereld zullen er gebieden blijven waar men "liever" wil gaan wonen dan andere... de drang opm tot de betere groep te behoren is blijvend..
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aangezien ik en mijn ouders geboren zijn aan de andere kant van de Schelde (met name Antwerpen) ben ik geen Vlaming maar ANtwerpenaar (of Brabander zo je wil). Al ben ik natuurlijk wel een Nederlandstalige Belg.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 19 april 2010 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |