![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Hierboven is er wel iemand die beweert te vermoeden dat N-VA en VB beiden 25 �* 26% gaan halen. Waarom zou er dan niemand zijn die deze gehele peiling geloofwaardig acht?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 3 juni 2009 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Hoewel mijn hartje sneller gaat slaan van deze uitslag, gebied de eerlijkheid ons toch te zeggen dat die polls keer, op keer, op keer ni representatief waren... jammer alleszins
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En dat heeft niets te maken met al dan niet voor of tegen het VB te zijn. Dat heeft te maken met elementaire wiskunde.
Moest het VB toch boven de 25% halen, ja dan zou dat een succes zijn. En ik zou de eerste zijn om dit te erkennen. Maar dat zal dus niet zo zijn. Tenminste, dat denk ik dan. Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Tzal wel weer een "drie-paar-tiete" met groene schimmel op zijn zeker? Het monsterverbond, het Molotov-Ribbentroppact.. whatever..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle polls hebben een grootte van een 1000 tal deelnemers, telkemale scoorde het Vlaams Belang hier met moeite 16%... een open poll met een begin van 2500 respondenten op een nieuwssite en we verdubbelen met gemak de score... Dank u om aan deze poll deel te nemen Op welke partij denkt u zondag te stemmen? CD&V (13,11%) Open Vld (6,91%) Vlaams Belang (31,84%) sp.a (7,49%) Lijst Dedecker (6,38%) N-VA (25,11%) Groen! (4,12%) SLP (1,18%) PVDA+ (2,08%) Andere (1,54%)
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die richting is zeker NIET: verlies voor VB zoals de pravda maar poogde te laten geloven! Denk even na: al de vlaamgezinde mensen die zich "gematigd" wilden opstellen en voordien nog voor CDV/NVA kozen (de 800.000 zullen we maar zeggen), waar gaan die op stemmen? een deel zeker (en VERDIEND) op NVA uiteraard (dat zie je dus in deze poll duidelijk : /+25% NVA) en een ander deel? niet VLD, niet SPA en dankzij de mediaboycott van LDD (ze hebben dus in hun eigen voet geschoten) ook niet meer op LDD hoor! dat zijn stemmen voor VB. Men meende door LDD de hemel in te prijzen dat men stemmen van VB kon wegkrijgen (wat vast zou gelukt zijn deels), maar toen men ontdekte dat LDD meer stemmers van openvld en van ex-Leterme kregen, hebben ze hun steun ingetrokken en JMDD plat op de bek laten gaan. Beetje fout! dus + 20% voor VB (mijn persoonlijke pronostiek is 25% )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() aangezien het nu meeting is in antwerpen kun je de mensen van het vlaams belang zelf moeilijk verdenken om massaal aan't stemmen te zijn geslagen
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een prachtige poll
![]() Kan niet wachten voor zondagavond en de zuur gezichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() die goedgelovige kiezertjes toch
![]()
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil het gezicht van Yves Desmet en Walter Pauli zien en het gal dat in hun mondhoeken glinstert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij wordt LDD wel overschat, als ik zo in mijn omgeving kijk, dan zal Dedecker toch heel veel stemmen in West-Vlaanderen moeten halen, wil hij de landelijk peiling halen . In Antwerpen is Verstrepen geen partij voor Dewinter. Dewinter gaat hem oppeuzelen.
Ik hoop dat je, wat het VB betreft gelijk krijgt, maar ik denk het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 juni 2009 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |