![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar wat draai je hier om dan? Dit hangt er toch ook gewoon vanaf hoe je liberaal definieëert?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 juni 2009 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Juist daarom. Het huis van mijn Vader heeft vele kamers dixit Jezus.
Laatst gewijzigd door system : 4 juni 2009 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ben ik de enige die verschiet van hoeveel stemmen de CU/SGP eigenlijk krijgt?
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heeft ermee te maken dat dat kartel behoorlijk eurokritisch is en het CDA heeft gedraaid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Aha, ik leer weeral bij. Ik denk wel dat ik op hen zou stemmen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste nieuws:
De PVV is ook in de definitieve prognose van de uitslag van de Europese verkiezingen de grote winnaar. De partij komt nieuw binnen met vier van de 25 Nederlandse zetels. D66 wint ook fors: de partij stijgt van een naar drie zetels, aldus de prognose van onderzoeksbureau Synovate in opdracht van ANP en NOS. Het CDA blijft de grootste Nederlandse fractie. De christendemocraten komen uit op vijf zetels, twee minder dan nu. Grote verliezer is de PvdA. Die halveert bijna: van zeven naar vier zetels. De VVD verliest een zetel en komt uit op drie. De partijen GroenLinks, SP en ChristenUnie/SGP houden elk de twee zetels die ze nu ook hebben. ![]() ![]() ![]() Mensen worden eindelijk wakker! Zijn de mislukte multi-kul en het softe pamperbeleid van criminele allochtonen meer dan zat!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() alle lang leven het apartheidsregime.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regenten zijn hun basis aan het verliezen in Nederland. Hopelijk krijgen we zondag dezelfde trend in Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik had verwacht dat de PvdA kiezerskrediet zou krijgen door de maatregelen van onze minster van financien. De achteruitgang van het CDA kan ik niet plaatsen, is van oudsher de ''vluchtheuvel-partij''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Partij vd Allo... krijgt nérgens meer krediet - en JPB heeft samen met EHB zijn geloofwaardigheid al lang verloren.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() GroenLinks anderhalf procentje vooruit én groter dan de SP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() De PVV wint 22,5% in Rotterdam en is daar de grootste partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() PvdA gaat zelfs naar 3.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan lager!
Dat wordt bibberen en beven, vannacht op de Grasmarkt... Laatst gewijzigd door E. Gidius : 4 juni 2009 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een onverstoorbare en strenge Wilders las de andere fractievoorzitters medogenloos de les tijdens het na-debat op de nl tv. Het hoge geaffeteerde stemmetje van Knabbel (Femke Halsema) gilde wat gemeenplaatsen, haar mede juffie Babbel (Agnes Kant) was met stomheid geslagen (je bent géén Jan Marijnissen trutje!), en de enige die Wilders van repliek diende was Alexander Pechtold (D´66).
Maar toen de boomlange, geblondeerde en stralende Geert Wilders doodleuk aankondigde dat hij op het premierschap van Nederland afstevende, zweeg ook keffertje Pechtold amechtig. En allen aan de tafel keken zwijgend naar de nieuwe Leider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben uitermate content met de grote overwinning van de PVV in Nederland,
dat in mijn eigen stad Rotterdam Geert Wilders ook nog eens de grootste is geworden is een extra bonus.Nu hoop ik dat de PVV volgend jaar wel mee doet met de gemeenteraadsverkiezingen,Zodat we in Rotterdam en in een hoop andere gemeenten een nieuwe koers kunnen gaan varen. Alle uitslagen van de gemeenten en grote steden hier terug te vinden.... http://europakiest.nos.nl/nieuws/art...tcm:44-525437/ Laatst gewijzigd door Hans61 : 5 juni 2009 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PvdA valt in Amsterdam terug van 28,3 naar 14,7 pct...
|
![]() |
![]() |