![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke partij zou uw stem op dit moment krijgen? | |||
CD&V|N-VA |
![]() ![]() ![]() |
27 | 24,55% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,55% |
SP.A - Spirit |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,27% |
Vlaams Blok |
![]() ![]() ![]() |
54 | 49,09% |
VLD (-Vivant) |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,55% |
Andere partij |
![]() ![]() ![]() |
11 | 10,00% |
Aantal stemmers: 110. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie halstarrige standpunt ivm het BROV deden jullie de das om. Het Vlaams Kartel (gelijkgestemde zielen wat betreft anti-BROV) en het politieke proces tegen het Vlaams Blok maken het mij er enkel gemakkelijker op. Ik geef Storme dus gelijk in zijn oorspronkelijke oproep. 8)
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hij zal het tegendeel moeten bewijzen... splitsing BHV is de eerste test ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat mij betreft, mag dit best de verkiezingsuitslag zijn.
Vlaams Blok dus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Vlaams Blok, de enige partij die de waarheid onder ogen durf te komen en ook het lef heeft om de eindeloze problemen die er nu zijn, aan te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En waarom mag een slager niet zeggen dat hij uit morele plicht één maal per week vis eet? (want die vergelijking is toch veel gemaakt door de politiekers zelf, nietwaar). Ik vind de slagersbond maar zwakskes hoor. Eerst zeggen ze dat de betrokken slager een schertsfiguur is, een marginaal die door heel de partij wordt gewantrouwd, en wanneer die marginaal dan van zich laat horen, dan is het plots weer wereldschokkend nieuws en vreest men blijkbaar 100.000n kiezers te verliezen die ook "uit morele plicht" niet meer op de N-VA, maar op het Blok gaan stemmen.
![]() |