Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2009, 12:38   #21
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
vanhecke slaat nagels met koppen...met de joden zijn er geen probleme. integendeel zijnONDERVERTEGENWOORDIGD in de criminaliteit en profiteren evenmin van onze sociale zekerheid en wiellen evenmin hun cultuur opdringen.

ik ben 100% pro-israel. mochten de joden net zoals demoslims echter hun ideologie willen opdringen en in heel de wereld mensen gaan onthoofden omdat ze bvb boedhist zijn( zie thailand , filipijnen en de islam).

het VB is zeer correct in deze. joden zijn hier al van zo lang antwerpen een deftige havenstad is. En nooit problemen mee gehad.

Eignelijk hebben wij buiten de islam weinig problemen met vreemdelingen zo lang ze hier niet in grote getallen zijn. Vlaanderen mùoet vlaanderen blijven. En vlaanderen is vol.

En alle andere partijen werken via de snel belgwet mee( n-va en LDD incl) aan het creeeren van een RODE kiesreserve zo groot dat ze incontourabele wordt.

Daarvoor alleen al is een stem op één van die partijen waanzin.
We hebben hier geen nood aan een Israëlisch Belang! De zionisten zijn sterk genoeg om zonder koloniale infanterie hun zaak te verdedigen.

Ik denk dat er nog meer authentieke VLAAMS-nationalisten bij N-VA, dan bij Vlaams Belang zitten.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 17:35   #22
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vanhecke slaat nagels met koppen...met de joden zijn er geen probleme. integendeel zijnONDERVERTEGENWOORDIGD in de criminaliteit en profiteren evenmin van onze sociale zekerheid en wiellen evenmin hun cultuur opdringen.

ik ben 100% pro-israel. mochten de joden net zoals demoslims echter hun ideologie willen opdringen en in heel de wereld mensen gaan onthoofden omdat ze bvb boedhist zijn( zie thailand , filipijnen en de islam).

het VB is zeer correct in deze. joden zijn hier al van zo lang antwerpen een deftige havenstad is. En nooit problemen mee gehad.

Eignelijk hebben wij buiten de islam weinig problemen met vreemdelingen zo lang ze hier niet in grote getallen zijn. Vlaanderen mùoet vlaanderen blijven. En vlaanderen is vol.

En alle andere partijen werken via de snel belgwet mee( n-va en LDD incl) aan het creeeren van een RODE kiesreserve zo groot dat ze incontourabele wordt.

Daarvoor alleen al is een stem op één van die partijen waanzin.

Het zijn joden die Simon Wijffels hebben vermoord en zonder straf of zonder enige belemmering naar Israël zijn kunnen vluchten.

Joden leggen een intellectueel-moralistische terreur op aan de ganse westerse bevolking. Niemand mag twijfelen aan de holocaust en die zelfde holocaust moet miljarden aan poen blijven opleveren. Joden hebben belang bij het economische, moralistische en institutionalistische status-quo. Omdat het hen geld oplevert.

De zionistische joden hebben machtige lobbygroepen in westerse staten en instellingen die het beleid steevast in hun voordeel ombuigen en waar ze miljarden en miljoenen kunnen lospeuteren.

Maar neen, joden zullen zich inderdaad vrijwel nooit bezig houden met het afpakken van een sacocheke in de straten van onze steden.........

Wij zijn geen joden. Joden zijn vreemdelingen. Vreemdelingen horen hier niet thuis. Joden horen hier dus niet thuis.

Laatst gewijzigd door F.Lurk : 10 juni 2009 om 17:37.
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 18:05   #23
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

F.Lurk ; ga niet met alles akkoord , maar je zegt rake zaken

Vermoed echter dat de joodse zogezegde liberale ollanders reeds veelvuldig op het rode knopje gedrukt zullen hebben.

de zoveelste die ze willen laten bannen.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 18:15   #24
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

De Holocaust is een stootargument geworden tegen eenieder die kritiek heeft op het huidig systeem.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 20:29   #25
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
De Holocaust is een stootargument geworden tegen eenieder die kritiek heeft op het huidig systeem.
Tell me something new, Mr. Obvious
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 20:31   #26
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij gebruikt de Holocaust - of het ontbreken ervan - anders ook als onderbouwing van jouw vreemde analyse.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 20:35   #27
TVDD
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
ik ben 100% pro-israel

Zelf ben ik 100% voor mijn eigen volk en land. In het beste geval zou ik 99.99% voor een ander land of volk kunnen zijn als mijn belangen zodanig gelijklopend zouden zijn en ik er �*lle voordeel uit zou halen zonder zelf ook maar een klop te doen. En dan nòg is het geen 100%.

En gij zit bij het Vlaams Belang? Eigen volk eerst?
TVDD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 20:36   #28
TVDD
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Jij gebruikt de Holocaust - of het ontbreken ervan - anders ook als onderbouwing van jouw vreemde analyse.

dat is het eigenaardige aan de hyperrealiteit van de holocaust natuurlijk.
TVDD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 21:37   #29
Another Jack
Banneling

Standaard

Wie leest er nu Joods Actueel?
In de eerste plaats heethoofden en extremisten voor wie het eigenlijk niet bedoeld is...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 21:38   #30
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ars_Nova Bekijk bericht
Tell me something new, Mr. Obvious
De jongen vlak onder jou heeft het niet goed begrepen.
Oud 10 juni 2009, 21:39   #31
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
En hoe doe ik dat?
Oud 10 juni 2009, 21:56   #32
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hoe doe ik dat?
Door te insinueren dat dit soort grote gebeurtenissen niet of tenminste niet zoals beschreven hebben plaatsgevonden kun je perfect de huidige politieke structuren in een kwaad daglicht stellen.
Oud 10 juni 2009, 21:58   #33
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Door te insinueren dat dit soort grote gebeurtenissen niet of tenminste niet zoals beschreven hebben plaatsgevonden kun je perfect de huidige politieke structuren in een kwaad daglicht stellen.
Zozo, ik ben een junk, een hippie, en nu ook nog een negationist. Heb je nog van die fraaie beweringen, verkoper?
Oud 10 juni 2009, 22:03   #34
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
zoals manifest verzwijgen en zelfs leugenachtig ontkennen dat de joden NIET de grootste slachtoffers van WO II zijn.?

dat is idd een kwaad opzet. meestal om de zoveelste israelische misdaad jegens het palestijnse volk te verhullen...
.
Oud 10 juni 2009, 22:03   #35
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zozo, ik ben een junk, een hippie, en nu ook nog een negationist. Heb je nog van die fraaie beweringen, verkoper?
Niet zo overreageren. Je weet best wat ik bedoel. Jij zei namelijk dat men de Holocaust veel te veel overdrijft.
Oud 10 juni 2009, 22:04   #36
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
zoals manifest verzwijgen en zelfs leugenachtig ontkennen dat de joden NIET de grootste slachtoffers van WO II zijn.?

dat is idd een kwaad opzet. meestal om de zoveelste israelische misdaad jegens het palestijnse volk te verhullen...
De dood van soldaten is niet dezelfde als die van onschuldige burgers.
Oud 10 juni 2009, 22:05   #37
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet zo overreageren. Je weet best wat ik bedoel. Jij zei namelijk dat men de Holocaust veel te veel overdrijft.
Men doet er vreselijk druk over ja. Er zijn hier forummers die fulltime bezig zijn met het herdenken van de Holocaust.
Oud 10 juni 2009, 22:09   #38
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
De dood van soldaten is niet dezelfde als die van onschuldige burgers.
zigeuners zijn/waren geen soldaten.

een zeer substantieel gedeelte van de slavische volkeren dat vermoord is , was eveneens geen soldaat.
.
Oud 10 juni 2009, 22:13   #39
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
zigeuners zijn/waren geen soldaten.

een zeer substantieel gedeelte van de slavische volkeren dat vermoord is , was eveneens geen soldaat.
En die waren ook vermoord in slachtfabrieken? Toch iets anders, hè? Het lot van de zigeuners was inderdaad dezelfde als die van de Joden. Hun aantallen waren wel stukken minder. Dit is alleen allemaal niet zo relevant in een draad over de Joodse lobby.
Oud 10 juni 2009, 22:25   #40
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
En die waren ook vermoord in slachtfabrieken? Toch iets anders, hè?.
dood is dood, vermoord is vermoord. Of ze nu vergast worden of vastgebonden afgeschoten worden in een put. Uw "preek" om het NIET-joods lijden te minimaliseren ten voordele van het joods om zo de huidige joodse misdaden jegens onschuldige Palestijnen te verrechtvaardigen is gewoon walgelijk en zelfs negationistisch.

Citaat:
Het lot van de zigeuners was inderdaad dezelfde als die van de Joden.
Maar zij gebruiken het niet als geldkoe tot in de zoveelste generatie. Ze zijn dus heel wat meer te respecteren !

Citaat:
Hun aantallen waren wel stukken minder.
Procentueel zijn ZIJ (de zigeuners) de grootst uitgemoorde groep. Nominaal zijn het de slavische volkeren. NIET de joden in beide gevallen, doch zij blijven zich in de slachtoffercultus wentelen om zich te verrijken financieel én politiek.

Citaat:
Dit is alleen allemaal niet zo relevant in een draad over de Joodse lobby
toch wel, de joodse lobby gebruikt immers het slachtofferwentelen in de holocaust en het dito minimaliseren van het lijden van andere groepen in net dezelfde genocide om er politiek en geldelijk voordeel uit te halen.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 10 juni 2009 om 22:27.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be