![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er nog meer authentieke VLAAMS-nationalisten bij N-VA, dan bij Vlaams Belang zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zijn joden die Simon Wijffels hebben vermoord en zonder straf of zonder enige belemmering naar Israël zijn kunnen vluchten. Joden leggen een intellectueel-moralistische terreur op aan de ganse westerse bevolking. Niemand mag twijfelen aan de holocaust en die zelfde holocaust moet miljarden aan poen blijven opleveren. Joden hebben belang bij het economische, moralistische en institutionalistische status-quo. Omdat het hen geld oplevert. De zionistische joden hebben machtige lobbygroepen in westerse staten en instellingen die het beleid steevast in hun voordeel ombuigen en waar ze miljarden en miljoenen kunnen lospeuteren. Maar neen, joden zullen zich inderdaad vrijwel nooit bezig houden met het afpakken van een sacocheke in de straten van onze steden......... Wij zijn geen joden. Joden zijn vreemdelingen. Vreemdelingen horen hier niet thuis. Joden horen hier dus niet thuis. Laatst gewijzigd door F.Lurk : 10 juni 2009 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() F.Lurk ; ga niet met alles akkoord , maar je zegt rake zaken
Vermoed echter dat de joodse zogezegde liberale ollanders reeds veelvuldig op het rode knopje gedrukt zullen hebben. de zoveelste die ze willen laten bannen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De Holocaust is een stootargument geworden tegen eenieder die kritiek heeft op het huidig systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zelf ben ik 100% voor mijn eigen volk en land. In het beste geval zou ik 99.99% voor een ander land of volk kunnen zijn als mijn belangen zodanig gelijklopend zouden zijn en ik er �*lle voordeel uit zou halen zonder zelf ook maar een klop te doen. En dan nòg is het geen 100%. En gij zit bij het Vlaams Belang? Eigen volk eerst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Wie leest er nu Joods Actueel?
In de eerste plaats heethoofden en extremisten voor wie het eigenlijk niet bedoeld is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Zozo, ik ben een junk, een hippie, en nu ook nog een negationist. Heb je nog van die fraaie beweringen, verkoper?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is idd een kwaad opzet. meestal om de zoveelste israelische misdaad jegens het palestijnse volk te verhullen... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dood van soldaten is niet dezelfde als die van onschuldige burgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
een zeer substantieel gedeelte van de slavische volkeren dat vermoord is , was eveneens geen soldaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die waren ook vermoord in slachtfabrieken? Toch iets anders, hè? Het lot van de zigeuners was inderdaad dezelfde als die van de Joden. Hun aantallen waren wel stukken minder. Dit is alleen allemaal niet zo relevant in een draad over de Joodse lobby.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 10 juni 2009 om 22:27. |