![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Wie denkt dat het aan de onderhandelingstafel over het goed bestuur van het land gaat kent weinig van politiek! Het gaat alleen over stemmen en zeteltjes en de manier om bij de volgende verkiezingen de andere partijen vliegen, stemmen en zetels af te vangen.Wie ooit de fractievergaderingen, voorafgaand aan een gemeenteraad van een gewone stad of gemeente, heeft bijgewoond weet dat!
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komieken moeten er altijd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA zegt niet nee tegen een eventuele regeringsdeelname.
N-VA is kandidaat om verantwoordelijkheid op te nemen. N-VA zal tijdens de onderhandelingen wel met communitaire eisen afkomen. We zullen zien hoe Vlaams de andere partijen zijn. N-VA staat niet te springen om in een 4 partijenregering te stappen waar ze eigenlijk niet nodig zijn, omdat N-VA dan vreest dat ze binnen de korste keren buitengewipt worden. N-VA wil verantwoordelijkheid opnemen maar niet ten koste van alles. Bij N-VA draait het nog steeds niet om de postjes. Dank zij de N-VA is het Vlaams Nationalisme weer uit de duistere hoek gehaald.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zullen er wel zijn, maar zo zijn ze lang niet allemaal, er zijn er ook die werkelijk goed willen besturen.
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() De in mijn ogen al lang niet meer vrije media spelen hierin ook een uiterst dubieuze rol met hun niet aflatende goed nieuws- en feel good-shows.
(Zie bv ook Italië. ![]() Maar alle schuld zomaar bij de media leggen is natuurlijk wat simpelkes. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 13 juni 2009 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klopt ook wel voor een groot gedeelte.
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mja zou jij als vlieg lachen met een mug met grootheidswaanzin?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Wat er GEZEGD wordt is wat men wil dat de kiezer gelooft. Er gaat veel zegge in een zak! Binnenskamers echter... En als men de media beheerst kunnen ze de argeloze en naïve kiezer beïnvloeden! En dat doen ze! Denk maar aan de Lange wapper! Eerst 100 % er voor en nadien 100 % er tegen!
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dubieuze manifesteert zich in alle partijen die zich tegen Vlaamse partijen verzetten.
Het begint een beetje op te vallen dat er een dubbele agenda bezig is. Het spijtige is dat ze zich wel "ook" als Vlaamse partijen laten verkiezen door Vlamingen.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe dan ook. jaren geleden ergens heeft men België om redenen die ik niet ken al gesplitst nog voor de vlaamse partijen er stonden. Men heeft vlaamse regering, waalse regering en iets dat gezamelijk de federale regering schijnt te zijn en nog wat van die grappige toestanden allerhande. Waarom heeft men dat vroeger gedaan als men dat nu wil verhinderen?
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse partijen... sommige doen hun best, en de anderen blijven in hun nest.
Voor wie Spaans verstaat: http://www.youtube.com/watch?v=N4ydN3Z1UNs
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |