![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kon evengoed "Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag" gestaan hebben
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tandenstokergooiers bij nacht, overdag te verlegen om meisjes aan te spreken in de Zara. Forumtrolletjes pocketformaat die geen cent taks betalen en zelden voor hun 25 een opleiding beëindigen. Machtsfantasten vooral, die in opknopen een betere oplossing zien dan in geldkranen toedraaien. Ik stel me daarbij voor dat elke keer dat ze het woord 'opknopen' tikken, er een haartje bijgroeit op hun borst. Allegaartje van valse asceten , drieste trommelaars en ... ha ! op dreef, maar ik moet weg ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 15 juni 2009 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Dat opknopen is oorspronkelijk van Diderot, he.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het begint allemaal bij de andere te verwijten dat-ie geen belastingen betaalt. Eindigen, dat doen ze allemaal bij de stembrief, waar ze VB aankruisen. Het heeft ook jou te pakken, blijkbaar. Waant zich leeftijdsloos, maar de frustratie is latent aanwezig, en borrelt op van tijd tot tijd. Bij jou is het al vertrokken. Ga! Maak je zorgen over je belastingen, waardoor er veel geld naar luie parasieten als mij stroomt. Mompel tegen jezelf dat ze niets van de wereld kennen, dat ze nooit een dag hebben moeten werken, dat ze nooit problemen hebben gekend. Geeft vast een zekere compensatie, wetend dat ze nog jong zijn en nog elke kant op kunnen, ook de kant die je op zou kunnen moest je meer tijd/geld/... hebben gehad. Het knaagt. Maar tegen jezelf mompelen over belastingen, het echte leven en werk compenseert dat onmiddellijk. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 15 juni 2009 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Men will never be free until the last king is strangled with the entrails of the last priest
--Diderot The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them. --Lenin Magic will not be free from occultism until we have strangled the last astrologer with the entrails of the last spiritual master. --Pete Carroll
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wat mij vooral interesseert is het 'occulte' verband tussen de wil tot wurgen en het gooien met tandenstokers.
Laatst gewijzigd door Knipp : 16 juni 2009 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En wat vind jij het beste, iron chef, en waarom? Wat vind jij slecht, en waarom?
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() die Jeremy Swinnen daar zie ik wat in, die heeft het ongeveer door.
de rest is goed om leraar te worden, dat zegt genoeg denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb gestemd op dat van Jeremy Swinnen. Ik heb zo'n dingen altijd al leuk gevonden, voornamelijk omdat het vaak extreme reacties uitlokt.
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Welja, in elk geval veel meer dan een lelijk ding in een lege ruimte te plaatsen.
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat was niet de vraag. Mn vraag was: welk stuk spreekt je het meest aan, ongeacht de mogelijke reactie's? Over die swinnen, toen ik een eerste zicht wierp op zn werk dacht ik: "wat is dat? Hoe flauw, iedereen kan een kapotte tafel in een lege ruimte plaatsen." Ik keek daarnet terug en las: "eerste stappen". En ineens vind ik het dan wèl goed, want idd, ik zie zo de veulentjes die kort na de geboorte hun eerste stappen trachten te zetten, hun lange stokkebeentjes zo haast in een knoop verwikkeld. ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"Dus eigenlijk vind je niet de 'kunst" zelf mooi. wat versta je onder mooi want in hedendaagse kunst zijn die begrippen niet meer zo duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Dure uitleg genoeg, daar niet van, nl. "spanningsveld", "analyse van vormen in kleur", "ontmaskeren van codes", "ontoegankelijke leesbaarheid van de beeldvorming".... De handleidingen die bij sommige kunstwerken nodig zijn om in godsnaam te weten wat het is en wat de kunstenaar nu eigenlijk bedoelt, zijn niet zelden creatiever opgemaakt dan de kunstwerken zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind dat van Swinnen idd niet mooi, maar wel goed bedacht. En kunst gaat hem vooral om het idee, denk ik toch. Diegenen die ik eerder opsomde hebben ook hun werk bedacht, en veel energie gepomt om het uit te voeren ook.
![]() |